mooi designquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[[url=http://card.mygamercard.net/gel/blue/Mars+NL.png]afbeelding][/url]
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:06 schreef jorienvdherik het volgende:
hmm jammer die vga speelt niet af lijkt het op me laptop scherm
Waarschijnlijk omdat dit een uitgang is. De meeste laptops hebben geen ingang helaas...quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:36 schreef jorienvdherik het volgende:
hehe, gewoon met die kabel rechtstreeks in me laptop ( zie foto )
heb wel geluid omdat ik die afscheiding in me stereo heb gedaan,
[afbeelding]
hoe krijg ik nouw beeld op me laptop
ik kan wel gewoon andere schermen er op aansluiten via die ingang
Ik zeg ook niet dat het spel slecht is.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:07 schreef NX het volgende:
[..]
Nou dat valt nog wel mee, soms is het wel lachen om als een gek een stuk of 100 auto's af te rammen
Zo slecht is het spel ook weer niet, het is best wel een kewl spel, maar enige minpunt is de laadtijd!
Ik kan het me voorstellen wat je bedoelt, na een tijdje het x50 te hebben gedaan, verveeld het ook... ben het ook met je eens...quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:44 schreef Gamedemon het volgende:
[bla bla bla... ]
Nee deze game moet het echt van het online gebeuren hebben wat wel weer lachen is
Wat gaan we eraan doen? Welke uitgever/ontwikkerlaar gaan we ontvoeren?quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:47 schreef twi het volgende:
SP gamen wordt echt waardelozer en waardelozer bij dit soort games.
Je merkt het sowieso sterk met race games dat ze weinig moeite doen om het intressant te houden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 15:47 schreef twi het volgende:
Ach, dat merk ik sowieso bij de meeste games. Ik bedoel, heb net MotoGP "uitgespeeld", op wat niet (echt) offline gerelateerde achievements na. Daarvoor moet je gewoon 6 kampioenschappen x 17 races rijden, en dat is met die laadtijden in het echterhoofd ECHT geen pretje. Zeker niet op niveau's minder dan Legend, waar je echt met twee vingers in de neus doorheen komt.
En dan moet je nog een half seizoen extra doen omdat je geen motor kan aanschaffen voor dat laatste zwaarste kampioenschap
SP gamen wordt echt waardelozer en waardelozer bij dit soort games.
Dat crashen blijft ook volop leuk, vooral met je surround setje op hoog volume, en je subwoofer vol aanquote:Op woensdag 21 juni 2006 15:52 schreef NX het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen wat je bedoelt, na een tijdje het x50 te hebben gedaan, verveeld het ook... ben het ook met je eens...
Maar de spel is voor de rest kicken wanneer je het met vrienden speelt (wat drank/drugs, tegelijkertijd vreten en maar als een gek racen...), dat is echt lachen en dat komt in de buurt van Online Play...
Deze ga ik op zeker aanschaffen. Damn.... een 360-game van de makers van System Shock 2.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:09 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dat crashen blijft ook volop leuk, vooral met je surround setje op hoog volume, en je subwoofer vol aanDan krijg je pas explosies
Zit nu wel te twijfelen of ik MotoGP06 nog haal, via play-asia. Tis maar 35 eu incl. verzenden. Twijfel twijfel...
Ik zou het dan gewoon doenquote:Woensdag 21 juni 2006 - Vaak wordt veronderstelt dat alle games verbonden zijn aan een bepaalde regio. Zo heb je de bekende termen NTSC en PAL die het leven van mensen die games willen importeren zuur maken. Het hoeft echter niet altijd zo te zijn, bewijst de Aziatische versie van MotoGP 2006.
Het is bekend geworden dat Aziaten straks beschikken over een regiovrije MotoGP 2006. Heb je dus een Europese Xbox, dan kun je straks toch een Japanse versie importeren. Misschien vraag je jezelf nu af wat het voordeel is. Ten eerste zijn er gevallen dat mensen tijdens een kort verblijf in het buitenland een console hebben gekocht en hier alleen nog maar games voor moeten importeren. Dit hoeft dus niet per se nu blijkt dat region protection niet op een spel hoeft te zitten, net zoals bij de handhelds.
Een tweede voordeel is dat bijvoorbeeld bij MotoGP 2006 dit 20 dollar exclusief verzendkosten scheelt ten opzichte van de Amerikaanse versie. Door de hoge koers van de euro wordt dit verschil dus nog meer en ben je nog goedkoper uit. Ook inclusief de verzendkosten zul je het verschil in prijs nog merken.
Eurogamer geeft MotoGP een 8/10quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:09 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Dat crashen blijft ook volop leuk, vooral met je surround setje op hoog volume, en je subwoofer vol aanDan krijg je pas explosies
Zit nu wel te twijfelen of ik MotoGP06 nog haal, via play-asia. Tis maar 35 eu incl. verzenden. Twijfel twijfel...
Virtua Tennis was destijds DE reden dat ik een Gameboy Advance SP heb gekocht. Nadat ik "uitgespeeld was" heb ik alles weer verkocht. De rest van de Gameboy games konden mij niet bekoren (hooguit Fifa).quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:44 schreef Bastard het volgende:
Virtua tennis
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, ziet er beter uit dan Topspin 2 denk ik.. gameplay is beter wat ik zo las ook
KPN wil een borg aangezien de vorige bewoner gewoon nergens betaalde. Begrijpelijk. Het 0900 nummer wordt ik ook geen zak wijzer op trouwens. Het is alleen absurd dat het niet via BKR Tiel loopt op persoon ipv adres...quote:Op woensdag 21 juni 2006 08:15 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
[offtopic]![]()
Vordering staat toch niet op jou naam.
Als je verteld hebt dat die persoon er niet meer woont aan de deurwaarders kantoor, doen hun wel opnieuw een GBA.
Het kan toch niet zo zijn, dat jij een telefoon wil aanschaffen en dat dat niet kan dit door de vorige bewoner
[/offtopic]
.
Ik vind het prachtig?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom zijn tennis games toch nog niet echt super super mooi
Dat vond ik de 3 minstequote:Op woensdag 21 juni 2006 17:11 schreef pdiscs het volgende:
Nog een paar Virtua Tennis 3 pictures:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |