Kan Tamara mooi voor me downloadenquote:Op donderdag 22 juni 2006 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
Ik hoop dat als ik straks thuis kom de demo van Prey te downen is.
Jij hebt een luxe vrouw/vriendin.quote:
Paar dagen uitgesteld las ik net.quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
Ik hoop dat als ik straks thuis kom de demo van Prey te downen is.
Van de 3D realms websitequote:We do not want 360 people waiting up for the demo or having false expectations. The 360 demo will not appear on Marketplace tonight.
I'm still waiting for specifcs, but I'm being told that it's still in testing at Microsoft. From what I understand this isn't Microsoft's fault, and is more likely just an issue of timing.
I'm hesitant to give any estimates for a release, but I've been told it should be reasonably soon after the PC release, but could be as long as a few days.
We will post an update as soon as we have more solid information.
Oh dan is die van mij beter afgericht.. als ik thuis kom heb ik dan een demo.. en mn eten staat klaarquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij hebt een luxe vrouw/vriendin.
Die van mij heeft maar een 8bit geheugen, hetgeen inhoudt dat als ik haar vertel (lees: programmeer) die demo te downen ze niet genoeg geheugen meer over heeft om nog te koken.
Dus ik download hem zelf wel als ik thuis ben, dan hoef ik vandaag niet in de pannen te roeren.
En anders kan ik hem morgenvroeg wel pakken, dan is 'ie er vast.
Daar word je toch godverdomme niet goed van toch? Iedere keer hetzelfde gekut met die demo's.. afwachten tot ie er op staat.. en afwachten totdat iemand bij Microsoft op de knop wil drukken om dat ding op marketplace te zettenquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Paar dagen uitgesteld las ik net.
[..]
Van de 3D realms website
He bah, nu staat alleen je eten maar voor je klaar vanmiddag. Ik voel met je meequote:Op donderdag 22 juni 2006 10:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Daar word je toch godverdomme niet goed van toch? Iedere keer hetzelfde gekut met die demo's.. afwachten tot ie er op staat.. en afwachten totdat iemand bij Microsoft op de knop wil drukken om dat ding op marketplace te zetten![]()
![]()
Ochquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:29 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
He bah, nu staat alleen je eten maar voor je klaar vanmiddag. Ik voel met je mee
Ik heb gister de eerste 2 levels nog gespeeld.quote:Op donderdag 22 juni 2006 10:52 schreef MMaRsu het volgende:
Hey Ninja Gaiden Classic is toch wel gewoon te spelen op die 360 he
IK heb hem besteld namelijk maar voordat ik hem afreken...
Ja bedankt hequote:Op donderdag 22 juni 2006 11:19 schreef Retuobak het volgende:
Voor de geinteresseerden overigens, Prey is tof, zeker als je fan bent van een wat lugubere alien sfeer (ik niet, daarom haal ik de game ook niet) en als je houdt van wat snellere shooters.
Maar de controls zijn soepel, game heeft echt een supergoed neergezette sfeer, de graphics zien er gelikt uit, de gameplay is lekker en de guns (iig de guns die ik tegengekomen ben) zijn tof.
PC/360 versie? Neem aan dat je m voor de fokgames review hebt? Oh, bij die stelling zeg ik het zelf alquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:19 schreef Retuobak het volgende:
Voor de geinteresseerden overigens, Prey is tof, zeker als je fan bent van een wat lugubere alien sfeer (ik niet, daarom haal ik de game ook niet) en als je houdt van wat snellere shooters.
Maar de controls zijn soepel, game heeft echt een supergoed neergezette sfeer, de graphics zien er gelikt uit, de gameplay is lekker en de guns (iig de guns die ik tegengekomen ben) zijn tof.
Dankuquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb gister de eerste 2 levels nog gespeeld.
Denk nou maar gewoon aan je lekkere prakkie en bal gehakt van vanavondquote:
PC en niet voor review, gewoon de demo uitgespeeldquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:22 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
PC/360 versie? Neem aan dat je m voor de fokgames review hebt? Oh, bij die stelling zeg ik het zelf alPC zeker?
Oh jaquote:Op donderdag 22 juni 2006 11:24 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Denk nou maar gewoon aan je lekkere prakkie en bal gehakt van vanavond![]()
ok, wie is er verrast?quote:
Had ik nog niet eens gezienquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:37 schreef jorienvdherik het volgende:
zal wel laat zijn, of over 2 dagen ofzo
alle demos van marketplace kwamen erg laat
Hmmm... yummie en nog meer yummie...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:13 schreef Bastard het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/744/744397/vids_1.html
Wel een zooi nieuwe filmpjes
VGAquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Ghost Recon weer gespeeld net, en nu ook bezig.
Moet nu General Martin bevrijden.
Missie er voor was moeilijk, daarna weer een heli shoot missie. heb lopen watertanden zo mooi met vga
gcshopquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:25 schreef twi het volgende:
Waar heb je 'm besteld? Zag 'm laatst nog gewoon hier liggen bij de Dixons
weet je al waar je moet zitten trouwens ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
VGA
Maar ik zit bij precies dezelfde missie nu, net nog gespeeld
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:13 schreef Bastard het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/744/744397/vids_1.html
Wel een zooi nieuwe filmpjes
Wat bedoel je precies, waar die gast zit? Heb je die snipers al uitgeschakeld op het dak vanaf die fabriek waar je naar binnen moet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
weet je al waar je moet zitten trouwens ?
kom maar niet dichtbij dat gele punt
oke bedankt, ik wist niet dat je bij de fabriek al naar binnen moest, ben benieuwd waar die dan zitquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies, waar die gast zit? Heb je die snipers al uitgeschakeld op het dak vanaf die fabriek waar je naar binnen moet?
LOL, verkoop jem?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:40 schreef Wessiej het volgende:
Hitman uitgespeeld, hele toffe game.
Alleen voor mij geen replay waarden meer.
Ik heb het laatste level gewoon op het eind iedereen geknald, al 100x geprobeerd die, ze kwamen altijd achter mijn id zonder een lichaam te vinden.
Toen maar 35 man gedood.
netjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:40 schreef Wessiej het volgende:
Hitman uitgespeeld, hele toffe game.
Alleen voor mij geen replay waarden meer.
Ik heb het laatste level gewoon op het eind iedereen geknald, al 100x geprobeerd die, ze kwamen altijd achter mijn id zonder een lichaam te vinden.
Toen maar 35 man gedood.
En dan wachten totdat je geld teruggestort zal worden?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
gcshop
heb mijn bestelling geanuleerd duik morgen tilburg wel in.
beetje doorlullen tot 300quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:52 schreef twi het volgende:
Alleen is die foto knap nutteloos.
1 van de beste levels uit de game imoquote:
Ben blij dat je geen HDTV hebt, anders kregen we vast nog veel meer van dit soort plaatjes en opmerkingen de hele tijdquote:
Bezorg me geen enge dromen, alsjeblieft!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben blij dat je geen HDTV hebt, anders kregen we vast nog veel meer van dit soort plaatjes en opmerkingen de hele tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |