Hmmm... yummie en nog meer yummie...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:13 schreef Bastard het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/744/744397/vids_1.html
Wel een zooi nieuwe filmpjes
VGAquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Ghost Recon weer gespeeld net, en nu ook bezig.
Moet nu General Martin bevrijden.
Missie er voor was moeilijk, daarna weer een heli shoot missie. heb lopen watertanden zo mooi met vga
gcshopquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:25 schreef twi het volgende:
Waar heb je 'm besteld? Zag 'm laatst nog gewoon hier liggen bij de Dixons
weet je al waar je moet zitten trouwens ?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:09 schreef devv05 het volgende:
[..]
VGA
Maar ik zit bij precies dezelfde missie nu, net nog gespeeld
quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:13 schreef Bastard het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/744/744397/vids_1.html
Wel een zooi nieuwe filmpjes
Wat bedoel je precies, waar die gast zit? Heb je die snipers al uitgeschakeld op het dak vanaf die fabriek waar je naar binnen moet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
weet je al waar je moet zitten trouwens ?
kom maar niet dichtbij dat gele punt
oke bedankt, ik wist niet dat je bij de fabriek al naar binnen moest, ben benieuwd waar die dan zitquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies, waar die gast zit? Heb je die snipers al uitgeschakeld op het dak vanaf die fabriek waar je naar binnen moet?
LOL, verkoop jem?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:40 schreef Wessiej het volgende:
Hitman uitgespeeld, hele toffe game.
Alleen voor mij geen replay waarden meer.
Ik heb het laatste level gewoon op het eind iedereen geknald, al 100x geprobeerd die, ze kwamen altijd achter mijn id zonder een lichaam te vinden.
Toen maar 35 man gedood.
netjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:40 schreef Wessiej het volgende:
Hitman uitgespeeld, hele toffe game.
Alleen voor mij geen replay waarden meer.
Ik heb het laatste level gewoon op het eind iedereen geknald, al 100x geprobeerd die, ze kwamen altijd achter mijn id zonder een lichaam te vinden.
Toen maar 35 man gedood.
En dan wachten totdat je geld teruggestort zal worden?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
gcshop
heb mijn bestelling geanuleerd duik morgen tilburg wel in.
beetje doorlullen tot 300quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:52 schreef twi het volgende:
Alleen is die foto knap nutteloos.
1 van de beste levels uit de game imoquote:
Ben blij dat je geen HDTV hebt, anders kregen we vast nog veel meer van dit soort plaatjes en opmerkingen de hele tijdquote:
Bezorg me geen enge dromen, alsjeblieft!quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben blij dat je geen HDTV hebt, anders kregen we vast nog veel meer van dit soort plaatjes en opmerkingen de hele tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |