Hmmm, ik zweer juist bij Gamespot. Ben het nog nooit met hen oneens geweest. Althans niet radicaal oneens. IGN daarentegen is een zootje puberale crap, IMO.quote:Op woensdag 21 juni 2006 16:37 schreef knater het volgende:
[..]
Eurogamer geeft MotoGP een 8/10
Misschien helpt dat, die gasten geven meestal eerlijke reviews, niet biased als ign dan wel niet gamespot.
Achievement:quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:31 schreef wc-eend het volgende:
Ik hoop oh zo echt.. dat je bij dead rising.. als je na die 72 uur die heli mist dat je dan gewoon een sand box mode komt met als doel alle zombies dood te makenleuke achievement
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:18 schreef gijsje79 het volgende:
Ziet er leuk uit dat Virtua Tennis, dat komt toch op Live Arcade?
Heb hem nu op de 17" en dat bevalt me zeer goed, doet me idd verlangen naar een 19" breedbeeld scherm. Aangezien ik nog best wat vakantiegeld over heb en het nuttig wil besteden ga ik denk ik voor de Samsung 940 MW, maar wil niet té snel beslissen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
bevalt me prima, misschien een 19 inch scherm halen voor 150 euro
nou ik vertrouw eurogamer ook niet helemaal hoor, vooral na een aantal 360 reviewsquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:37 schreef knater het volgende:
[..]
Eurogamer geeft MotoGP een 8/10
Misschien helpt dat, die gasten geven meestal eerlijke reviews, niet biased als ign dan wel niet gamespot.
Dan zijn ze een keer positief...quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:51 schreef kepler het volgende:
[..]
nou ik vertrouw eurogamer ook niet helemaal hoor, vooral na een aantal 360 reviews
en dat vertrouw ik dus ook nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zijn ze een keer positief...
Voor welke ga jij?quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
ik ga denk wat vaart achter zo beeldscherm zetten.
vandaag weer 280 euro studiefinanciering
ik weet het nog niet, ff kijken wat voor 19 inch scherm dat was van 150 euro via het werk van een maat van mequote:
ehm, die samsung heeft een resolutie van 1440 x 900, terwijl de 360 1280x720 uitpoept, niet echt een ideale combinatie lijkt mij.quote:Op woensdag 21 juni 2006 22:26 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Heb hem nu op de 17" en dat bevalt me zeer goed, doet me idd verlangen naar een 19" breedbeeld scherm. Aangezien ik nog best wat vakantiegeld over heb en het nuttig wil besteden ga ik denk ik voor de Samsung 940 MW, maar wil niet té snel beslissen.
Helemaal mee eens. Liever een grote 4:3 tv dan een 19" monitorquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik snap dat niet, op een 17/19" schermpje gaan spelen. 't zal vast en zeker haarscherp zijn, maar 't haalt toch alle voordelen van console gaming onderuit? Want je zet zo'n scherm vast niet naast de tv om vervolgens op de bank 3 meter ervanaf te gaan zitten.
't wel 2006 hè.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Liever een grote 4:3 16:9 tv dan een 19" monitor
Mja het spel is meer voor de race freak en dan hebben we het niet over riiiiiiiiiidge racers-alike spellen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:57 schreef kepler het volgende:
[..]
en dat vertrouw ik dus ook nietjuist omdat ik overal hoor dat MotoGP helemaal niet zo'n heel goed spel is
Op de bank onderuit zitten gamen is maar 1 voordeel van console gamen hoor, niet het enige. Het interesseert me weinig of ik op m'n bed lig, of dat ik er een stoel bij pak. Een bank heb ik sowieso toch niet, en als ik dan voor 3 tientjes kan kiezen voor haarscherp beeld op een 19" monitor, of een 20 jaar oude 55cm TV van zolder moet trekken dan is die keuze erg snel gemaakt. Natuurlijk wil ik liever een TFT met een doorsnee van 2 meter aan de muur, en natuurlijk zou ik ook best een 82cm breedbeeld TV willen. Maar het eerste vind ik te duur en het tweede vind ik zonde van m'n geld met het oog op de ontwikkelingen van HDTV e.d. Bovendien heb ik daar hier de ruimte niet voor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik snap dat niet, op een 17/19" schermpje gaan spelen. 't zal vast en zeker haarscherp zijn, maar 't haalt toch alle voordelen van console gaming onderuit? Want je zet zo'n scherm vast niet naast de tv om vervolgens op de bank 3 meter ervanaf te gaan zitten.
De 360 poept via VGA 1366 x 768 uit. Al iets beter, maar ik durfde me dus ook niet aan een breedbeeld TFT te wagen. Al schijnt 'ie het wel perfect te doen, omdat het oprekken van dat beeld toch op een andere manier gebeurd dan wanneer je er een PC aan hangt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, die samsung heeft een resolutie van 1440 x 900, terwijl de 360 1280x720 uitpoept, niet echt een ideale combinatie lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |