www.routenet.nlquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:05 schreef JaWi het volgende:
Hoe ver zijn Nurnberg en Leipzig rijden vanaf Utrecht?
Haha, ja daar dacht ik van de week nog aanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:16 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom kom je nooit meer gokken JaWi? Wedden op Sport #324: Op naar Wimbledon en de Tour. Kut WK!
We zitten in UVT tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Haha, ja daar dacht ik van de week nog aan. Staat nog wel best wat geld op mijn account, zal volgende week eens kijken
.
Ik heb hem dus vandaag besteld en daar totaal niet bij nagedacht dat ik volgende week naar dld wil...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:48 schreef JaWi het volgende:
Je kan voor wat extra geld een paspoort met spoed laten maken geloof ik...
neen, zegt mn moeder (werkt bij de gemeente)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:05 schreef JaWi het volgende:
Je kan toch alsnog morgen zeggen dat het met spoed moet.
Gewoon 20 euro schuiven, ambtenaren zijn zo corrupt als de pestquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
neen, zegt mn moeder (werkt bij de gemeente)
besteld is besteld
Goede vraagquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:15 schreef JaWi het volgende:
Kijken ze bij de grens eigenlijk alleen even naar je paspoort of fouilleren ze ook en kijken ze gegevens na enz?
Het eerste.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:15 schreef JaWi het volgende:
Kijken ze bij de grens eigenlijk alleen even naar je paspoort of fouilleren ze ook en kijken ze gegevens na enz?
Wow mazzel! wel in orde hoor de Polizei.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:53 schreef Silenus het volgende:
Bij ons was er wel paspoortcontrole, echter lieten ze je met een rijbewijs na wat gezeur ook doorgaan.
Onze chauffeur had zelfs geen paspoort EN rijbewijs bij zich (), maar das was wel zweten. Toen moest er gebeld worden etc, hoop geregel..Heeft ons half uur/ drie kwartier vertraging gekost. Maar hji mocht wel het land binnen.
Wij waren met zn vieren, paspoorten werden meegenomen naar een of ander busje (van de nederlandse politie) Dat duurde een minuut of 5, toen kwamen ze terug en mochten we doorrijden, tussendoor werd ook nog met een zaklamp gekeken wat er in ons busje lag, laadklep hoefde niet open!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:15 schreef JaWi het volgende:
je bent gek dat je ze gaat verkopenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:56 schreef SnuggLe het volgende:
Ik ben er zaterdag bij in Leipzig. Met kaartje voor de achtste finale..maar nu maar hopen dat h NL wordt.
Gebruikersnaam: voor 1190 mag je die van mij hebben. Twee stuks :p
ik hoop het voor jequote:Op woensdag 21 juni 2006 20:25 schreef SnuggLe het volgende:
Dat doe ik ook niet, want ze winnen straks :p
ligt er natuurlijk ook aan welke plaats je gaat http://www.fancampdortmund.de/ ik slaap in het fan camp in dortmundquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:51 schreef JaWi het volgende:
Waar overnacht iedereen? Paar mensen willen naar die camping maar die is al vol zeker?
Kost 125 euro voor 2 nachten, vind ik wat duur.
http://www.camping.schlaue-seiten.de/index.php?suche=plz&plz=90&plz2=91quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:51 schreef JaWi het volgende:
Waar overnacht iedereen? Paar mensen willen naar die camping maar die is al vol zeker?
Kost 125 euro voor 2 nachten, vind ik wat duur.
Hoeveel kaartjes heeft ie nog dan? Bij 3 heb ik eventueel belangstellingquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Als iemand nog een kaartje nodig heeft voor 1/8 finale, mail me maar
heb een telefoonnummer van iemand die dus blijkbaar nog aan 'betaalbare' kaartjes kan komen.
Nederland - Engelandquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:28 schreef nicomart het volgende:
dat wordt dus Nederland - Engeland in Gelsenkirchen
(natuurlijk nog wel ff winnen van portugal)
Maar dan ga ik zeker te weten 1 juli naar Gelsenkirchen toe!!!
ik wil er 2!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
heb een telefoonnummer van iemand die dus blijkbaar nog aan 'betaalbare' kaartjes kan komen.
Ik zal ff smsenquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoeveel kaartjes heeft ie nog dan? Bij 3 heb ik eventueel belangstelling
Dat heb ik niet gezegd, ik ga kijken wat de mogelijkheden zijn.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:18 schreef Erasmusch het volgende:
Waarom zou ie zn kaarten voor onder de 'marktplaatswaarde' verkopen?
Wie van jullie gilde als een wijf?quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:09 schreef Silenus het volgende:
De 1-0 tegen Ivoorkust gezien vanaf de Schlossplatz in Stuttgart door Silenus en z'n vrienden.
En ja, we waren blij.![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=5336513957697861416&q=onyx
Doe mij er maar 10.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
leukquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:09 schreef Silenus het volgende:
De 1-0 tegen Ivoorkust gezien vanaf de Schlossplatz in Stuttgart door Silenus en z'n vrienden.
En ja, we waren blij.![]()
http://video.google.com/videoplay?docid=5336513957697861416&q=onyx
Hey, daar was ik ook! Engeland-Zweden was leuk en de gehele dag was echt supertof daar! Gisteren dus Frankfurt, bij het Argentijnste spelershotel geweest, de vrouw van Sorin ontmoet en vervolgens de wedstrijd aan de waterkant gekeken. Mooie opstelling met die videoschermen in het water.quote:
Hehe, keine Ahnung. Ik niet in ieder geval.quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Wie van jullie gilde als een wijf?
Hoe ben je gegaan (vervoer, vanaf waar), hoe lang deed je erover en hoeveel was je ongeveer kwijt, als ik vragen magquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:57 schreef Dutch_Courage het volgende:
Was echt lachen gisteren in Frankfurt. De hele stad was Oranje. Eerst een beetje rondgezworven en daarna gekeken op het grote scherm langs het water.
Er liep echt vanalles rond in de stad. Polen, Engelsen, Portugezen, Mexicanen, Zweden, en natuurlijk Argentijnen en Nederlanders.
Ik wil eigenlijk nog wel een keer gaan, zondag bijvoorbeeld.
Gemaildquote:Op donderdag 22 juni 2006 00:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Cool, ik ga zondag ook. Heb al een hotel geregeld dus dat is wel lekker.quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:57 schreef Dutch_Courage het volgende:
Was echt lachen gisteren in Frankfurt. De hele stad was Oranje. Eerst een beetje rondgezworven en daarna gekeken op het grote scherm langs het water.
Er liep echt vanalles rond in de stad. Polen, Engelsen, Portugezen, Mexicanen, Zweden, en natuurlijk Argentijnen en Nederlanders.
Ik wil eigenlijk nog wel een keer gaan, zondag bijvoorbeeld.
tja er is een hauptbahnhof in Gelsenkirchen, dus erna toe reizen per trein is natuurlijk mogelijk. Zag dat het vanaf Rotterdam iets meer dan 3 uur reizen was met de trein.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:59 schreef InnocentFR het volgende:
Iemand gister nog naar Frankfurt geweest, iemand foto's/filmpjes na afloop van de wedsrijd in de stad? Tijdens de wedstrijd was er bij het scherm totaal geen sfeer, maar daarna was erg gezellig. Ik heb sowieso topdag gehad, busreis was helemaal goed te doen.
Heeft iemand enige idee of gelderkirchen (ofzo) beetje makkelijk per trein te reizen is vanaf Nederland?
Om op jawi ff te reageren, wij hadden zelf bus geregeld, feestbus waarin je bier enz kan kopen en beetje kan doen wat je wil, die bus kostte me 40 euro. Frankfurt was 7,5 uur rijden ofzo, maar we stopten wel regelmatig. Drinken in die bus 15 euro. Wat ik daar kwijt was en bij tussenstops enz was 60 euro geloof ik.
Je mag de grens over met een IDkaart..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:05 schreef jorienvdherik het volgende:
je komt makkelijk de grens over met alleen ID kaart ?
Met een ID kaart kan je gewoon in Europa reizenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je mag de grens over met een IDkaart..
dat zeg ikquote:Op vrijdag 23 juni 2006 00:16 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Met een ID kaart kan je gewoon in Europa reizen
We zijn met een touringcar vanuit een dorpje vlakbij Nijmegen vertrokken. Ik kende bijna niemand omdat ik niet uit dat dorp kom, maarja, het was erg gezellig. We reden weg om 9 uur en we waren er om een uurtje of 3 (terugreis ging sneller). Totaal koste de heen- en terugreis 30,- euro inclusief bier in de bus, goed te doen dus. Toen we de bus uitstapten zagen we gelijk Johnny Bosman met een hele groep collega's (???) staan. We zijn dus maar gewoon achter hun aangelopen en toen kwamen we vanzelf bij dat plein aan de Main uit.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:03 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hoe ben je gegaan (vervoer, vanaf waar), hoe lang deed je erover en hoeveel was je ongeveer kwijt, als ik vragen mag.
Volgens mij zie ik mezelf netquote:
Ze zijn wel altijd en overal lauw tot warmquote:
Ben je lekker snel dronken vanquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze zijn wel altijd en overal lauw tot warm
Niet klagen voor 1,50!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze zijn wel altijd en overal lauw tot warm
Lekker pauper koppijn bier!quote:
Mn paspoort was er vandaag alquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:46 schreef kikoooooo het volgende:
GODVER
ik bedenk me net dat aankomend weekend mijn paspoort nog niet klaar isVolgende week dinsdag pas
![]()
Hmz... hoe zijn de grenscontroles? Alleen op de grote grensen zeker? Ik twijfel nu om wel of niet te gaan... met dus t risico illegaal in duitsland te zijn...
Bah
Dat waren ze in Frankfurt niet hoorquote:
Verschil tussen Köln en Krankfurt was opmerkelijk groot. In Köln halve liters voor 1.50(wel niet in een cafe..), in Franfurt al snel het dubbele.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat waren ze in Frankfurt niet hoor
ja lijkt me alleen dat het een flinke afstand is. Zou het dan nog wel goed te zien zijn??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:34 schreef kikoooooo het volgende:
wat vet zeg, dat grote scherm in t water
Ja, was goed te doen. Het vertekend een beetje omdat het een foto is.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:18 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja lijkt me alleen dat het een flinke afstand is. Zou het dan nog wel goed te zien zijn??
Hoelaat was je hier?quote:
Ik geloof dat de NS speciale verbindingen maakt naar de steden waar Nederland speelt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
Balen zeg.... ik mag niet met de lease-auto van me vriend naar Gelsenkirchen als NL morgen doorgaat.
Dat betekend dat ik een vriendin van mij helemaal moet overhalen om mee te gaan..... en dat gaat al zo moeilijkEn dat ik met de trein moet.... enzo... vanuit rotterdam.....
Is er een directe verbinding vanuit nederland naar gelsenkirchen? EN een hotelletje of camping is dat nog te regelen maandag? En wat zijn de prijzen?
Leeft ie nog?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:52 schreef Smeich het volgende:
Onze auto werd ook "getest" door die Engelsen daar... wat een rukkers zeg als die gasten dronken zijn...
Rond een uur of 1-2, hebben daar een tijd gezeten. Heb deze foto's daar genomen:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoelaat was je hier?
En heb je nog meer foto's hiervan?
Wij zijn alles kwijt
Ik zou die auto dan ook buiten de stad pleuren en vanaf daar met het OV naar de stad/stadion gaan...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:52 schreef Smeich het volgende:
Onze auto werd ook "getest" door die Engelsen daar... wat een rukkers zeg als die gasten dronken zijn...
Die pizzaria schuin tegenover blonk ook niet uit in snel bier schenkenquote:Op zondag 25 juni 2006 01:57 schreef Dutch_Courage het volgende:
Op de plaats van die foto's heb ik ook nog een hele tijd rondgehangen. Jammer dat dat café van waaruit die foto's genomen zijn zo'n lange rij had en idioot veel schuim op het bier. Ik heb gewoon de kiosk om 50 meter afstand geplunderd. Dat ging stukken sneller en was ook veel goedkoper.
Morgen helaas hier thuis kijken. Als ze doorgaan moeten ze dus in Gelsenkirchen spelen. Dat is hier maar 1 uur rijden vandaan. Helaas moet ik om 9 uur 's avonds de bus hebben naar Ground Zero (houseparty). Misschien dat ik dit nog kan verzetten en dat ik toch effe ga kijken in Gelsenkirchen. te vet om te missen natuurlijk!
Maargoed, eerst morgen maar eens zien te overleven.
idd, vragen om problemen anders.quote:Op zondag 25 juni 2006 03:08 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ik zou die auto dan ook buiten de stad pleuren en vanaf daar met het OV naar de stad/stadion gaan...
wil wel een grote rel meemakenquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nederland - Engeland![]()
Ik wil er ook heen! Maar niemand wil opeens meeVolgens mij zijn ze bang voor rellen
![]()
Ik blijf dus thuisquote:Op zondag 25 juni 2006 13:25 schreef TheVulture het volgende:
Als Oranje vandaag wint spelen ze volgens mij volgende week in Gelsenkirchen en dan zou ik wel eens die kant op kunnen gaan
ik was er ook, echt geweldigquote:Op maandag 26 juni 2006 20:55 schreef kikoooooo het volgende:
Nurnberg was heel gezellig! Jammer genoeg verloren, kuteinde van de dag...
Had de auto midden in de stad staan, 50 meter van het oranjeplein afHele nacht doorgereden... heen en terug was zo'n 1500km...
Morgen knal ik er even wat foto's op.. heb er 280
Wij zijn met de trein gegaanquote:Op maandag 26 juni 2006 22:45 schreef Mojave het volgende:
[..]
ik was er ook, echt geweldigliep je ook mee in de tocht naar het stadion?!
was nog op rtl nieuws, kansloos schreeuwenoh en had een kip op mn hoofd
![]()
ahaquote:
We zijn rond 2 uur weer richting huis gereden... we hadden geen hotel oidquote:Op maandag 26 juni 2006 23:22 schreef Mojave het volgende:
[..]
ahahad de tocht eerlijk gezegd niet willen missen, wat een gekken
![]()
trouwens, wat een mooie stad is nurnberg, jullie zijn direkt na afloop terug gereden? wij hadden een hotel en hebben nog tot 4 uur lopen ouwehoeren met mexicanen en argentijnen, super mooi![]()
nee dat jullie al ruim 24 uur wakker waren en nog 700 km voor de boeg hadden, dan is het echt verantwoord om te gaan rijdenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
We zijn rond 2 uur weer richting huis gereden... we hadden geen hotel oidHad ook wel willen blijven, maar omdat we geen slaapplaats hadden vonden we dat niet echt verantwoord... (omdat we al ruim 24 uur wakker waren + nog 700km voor de boeg)
nee maar misschien wel naar frankfurt om Spanje aan te moedigenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:44 schreef Saekerhett het volgende:
Gaan er nog mensen naar Gelsenkirchen om Engeland aan te moedigen tegen het klootvolk uit Portugal?
Ik was opzich aardig fit.. gewoon af en toe stoppen bij een parkeerplaats en t ging primaquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat jullie al ruim 24 uur wakker waren en nog 700 km voor de boeg hadden, dan is het echt verantwoord om te gaan rijden![]()
Ik had lekker in de auto geslapen o.i.d.![]()
Als ik nou zou hoeven te werken en op tijd weer thuis zou moeten zijn was ik misschien wel gegaan. maarja, helaas.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:44 schreef Saekerhett het volgende:
Gaan er nog mensen naar Gelsenkirchen om Engeland aan te moedigen tegen het klootvolk uit Portugal?
Mooie tijd toch :-)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:20 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
We zijn rond 2 uur weer richting huis gereden... we hadden geen hotel oidHad ook wel willen blijven, maar omdat we geen slaapplaats hadden vonden we dat niet echt verantwoord... (omdat we al ruim 24 uur wakker waren + nog 700km voor de boeg)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |