www.routenet.nlquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:05 schreef JaWi het volgende:
Hoe ver zijn Nurnberg en Leipzig rijden vanaf Utrecht?
Haha, ja daar dacht ik van de week nog aanquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:16 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom kom je nooit meer gokken JaWi? Wedden op Sport #324: Op naar Wimbledon en de Tour. Kut WK!
We zitten in UVT tegenwoordigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Haha, ja daar dacht ik van de week nog aan. Staat nog wel best wat geld op mijn account, zal volgende week eens kijken
.
Ik heb hem dus vandaag besteld en daar totaal niet bij nagedacht dat ik volgende week naar dld wil...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:48 schreef JaWi het volgende:
Je kan voor wat extra geld een paspoort met spoed laten maken geloof ik...
neen, zegt mn moeder (werkt bij de gemeente)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:05 schreef JaWi het volgende:
Je kan toch alsnog morgen zeggen dat het met spoed moet.
Gewoon 20 euro schuiven, ambtenaren zijn zo corrupt als de pestquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
neen, zegt mn moeder (werkt bij de gemeente)
besteld is besteld
Goede vraagquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:15 schreef JaWi het volgende:
Kijken ze bij de grens eigenlijk alleen even naar je paspoort of fouilleren ze ook en kijken ze gegevens na enz?
Het eerste.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:15 schreef JaWi het volgende:
Kijken ze bij de grens eigenlijk alleen even naar je paspoort of fouilleren ze ook en kijken ze gegevens na enz?
Wow mazzel! wel in orde hoor de Polizei.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:53 schreef Silenus het volgende:
Bij ons was er wel paspoortcontrole, echter lieten ze je met een rijbewijs na wat gezeur ook doorgaan.
Onze chauffeur had zelfs geen paspoort EN rijbewijs bij zich (), maar das was wel zweten. Toen moest er gebeld worden etc, hoop geregel..Heeft ons half uur/ drie kwartier vertraging gekost. Maar hji mocht wel het land binnen.
Wij waren met zn vieren, paspoorten werden meegenomen naar een of ander busje (van de nederlandse politie) Dat duurde een minuut of 5, toen kwamen ze terug en mochten we doorrijden, tussendoor werd ook nog met een zaklamp gekeken wat er in ons busje lag, laadklep hoefde niet open!quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:15 schreef JaWi het volgende:
je bent gek dat je ze gaat verkopenquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:56 schreef SnuggLe het volgende:
Ik ben er zaterdag bij in Leipzig. Met kaartje voor de achtste finale..maar nu maar hopen dat h NL wordt.
Gebruikersnaam: voor 1190 mag je die van mij hebben. Twee stuks :p
ik hoop het voor jequote:Op woensdag 21 juni 2006 20:25 schreef SnuggLe het volgende:
Dat doe ik ook niet, want ze winnen straks :p
ligt er natuurlijk ook aan welke plaats je gaat http://www.fancampdortmund.de/ ik slaap in het fan camp in dortmundquote:Op woensdag 21 juni 2006 20:51 schreef JaWi het volgende:
Waar overnacht iedereen? Paar mensen willen naar die camping maar die is al vol zeker?
Kost 125 euro voor 2 nachten, vind ik wat duur.
http://www.camping.schlaue-seiten.de/index.php?suche=plz&plz=90&plz2=91quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:51 schreef JaWi het volgende:
Waar overnacht iedereen? Paar mensen willen naar die camping maar die is al vol zeker?
Kost 125 euro voor 2 nachten, vind ik wat duur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |