Wat is 4chan?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:26 schreef moomoo het volgende:
wtf is er met dit topic mensen? zit iedereen nou ineens 24/7 te refreshen of 4chan?
* Ruzbeh meldt zichquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:24 schreef Kill_em_all het volgende:
daar komen mensen toch alleen voor het H-imageboard?
Dan ga ik ook maar eens kijkenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:15 schreef Kill_em_all het volgende:
hehe veel 4chan bezoekers hierzoalleen jammer dat er de laatste tijd zo weinig anime based spul is. Ben altijd opzoek naar uitbreidingen voor mijn CG sets
(mijn gundam seed collectie moet haast wel de beste zijn die er is...)
Komt er nou een nieuwe BG&E?quote:
Taboes zijn er om doorbroken te wordenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef BMH het volgende:
Jongens toch. Kan er nu niets een taboe blijven?
Als je alle exemplaren van BG&E uit de winkels koopt misschien wel.quote:
En dan lekker zwaaien met je controllerquote:Op maandag 26 juni 2006 19:00 schreef Evertjan het volgende:
BG&E verdient zeker een vervolg vind ik. Wii exclusive dan natuurlijk
Ach of je nou echte pron kijkt of anime pron dat maakt toch ook niet zoveel uit. Hell, bij sommige van die Japanse pron vids zou je haast gaan denken dat van die anime figuren nog in het echt bestaan ook zoveel lijkt het op elkaar.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:29 schreef BMH het volgende:
Jongens toch. Kan er nu niets een taboe blijven?
Ja, de verkoopcijfers van de domme meute die games kopen zijn evenredig aan de kwaliteit van games.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:47 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat nou overrated.BG&E is dik geflopt. Hoe is het dan overrated? En ik hoor er niemand lofend over op internet, behalve nu dan.
Die bewegingen die je dan moet doenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil een nieuwe PN03 voor de Wii, die stijlvolle aanvallen van die chick zouden heerlijk werken met de wiimote![]()
[afbeelding]
Wii Majorette zou ook een systemseller zijn trouwensquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Die bewegingen die je dan moet doen.. Daar kan zelfs wii sports: Majorette niet tegen op
[afbeelding]
How the hell should i know?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:31 schreef Poit het volgende:
Is dat geen Wii Twirling?
Volgens mij doet nintendo het sinds dit jaar met wi-fiquote:Op dinsdag 27 juni 2006 06:13 schreef ikookhier het volgende:
Kan de Wii direct op het internet aangesloten worden ? en kan je vervolgens met je DS Lite via de Wii ook het net op ?
Dat weet ik maar ik zou het prettig vinden als ik mijn Wii met een kabel op het net zou kunnen laten gaan!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 06:27 schreef sk888er het volgende:
[..]
Volgens mij doet nintendo het sinds dit jaar met wi-fi![]()
Kan ook met een USB netwerkadapterquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Wii is alleen via Wifi op internet aan te sluiten.
Niets over bekendquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over een eventuele regiobeveiliging? Ik wil eigenlijk games kunnen blijven importeren en mijn NTSC Gamecube titels op de Wii kunnen gamen.
Ohw jaquote:
FOUT!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Wii is alleen via Wifi op internet aan te sluiten.
Mja, toen was m'n post al geplaatstquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk eens naar de posts boven je TOMASSO!
Ja, ik zit er ook op de hopen dat dat spel er gratis bij zit, "om de controller te leren kennenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
Het zou trouwens wel sympathiek van Nintendo zijn als Wii Sports gewoon (gratis) gebundled werd met de Wii.
Ze verdienen dan toch meer aan de extra controllers die iedereen erbij koopt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:57 schreef RaymanNL het volgende:
Ja, ik zit er ook op de hopen dat dat spel er gratis bij zit, "om de controller te leren kennen"
![]()
iddquote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze verdienen dan toch meer aan de extra controllers die iedereen erbij koopt.
Of een echte Logitech of MadCatz voor bij je Wii.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:03 schreef RaymanNL het volgende:
Wat ik me ook afvraag, zouden er ook goedkopere versies van de controller komen, wat bigben enzo meestal doet![]()
Beters kan ik toch mijn mooie netwerk aansluiting gebruiken die ik bij de TV heb zitten... Nu alleen nog ff een extra wifi kaart voor mijn server halen zodat ik online kan met mijn DSquote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
FOUT!
Er zal ook een USB attachment voor op je Wii komen, waar je dan je ethernet kabeltje in kan pluggen.
Dus je kan ook rechtstreeks een kabeltje in je Wii kunnen stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |