Ik weet niet of dat wel zo fijn is. Krijg je dan niet heel erg het virtua-cop idee?quote:Rather than moving every time you adjust your aim, the camera stays steady, allowing you to pick off enemies with ease
Ah ok, maar dat wanneer je bij de hoeken van het scherm komt, het scherm toch beweegt in de juiste richting. Dat haalde ik er niet uit, maar zal inderdaad wel zo zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:03 schreef __aram het volgende:
Zo werkt het toch ook bij Red Steel, en daar ziet het er ook niet echt als virtua-cop uit. En hier kun je nog gewoon strafen en rond lopen, dat is het verschil.
Bij Red Steel zuigt het ook.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:03 schreef __aram het volgende:
Zo werkt het toch ook bij Red Steel, en daar ziet het er ook niet echt als virtua-cop uit. En hier kun je nog gewoon strafen en rond lopen, dat is het verschil.
klopt, anders krijg je zon RTS effect.. ze moeten gewoon cursor standaard in het midden houden, en dan gewoon heel het beeld meebewegen met de wiimote.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Bij Red Steel zuigt het ook.
Het midden moet gewoon meebewegen als je naar de rand toe gaat.
..zit wat in..quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Daar is de wiimote te gevoelig voor, dan word je kotsmisselijk
Damn, die avatar van jou, dáár wordt je misselijk vanquote:
Dat is zo erg niet ninty's style.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:13 schreef depax het volgende:
Ik denk steeds meer dat de suprise van Nintendo wordt dat de GPU gewoon zo ontzettend goed wordt van ATI dat ze gewoon gaan concurreren met de xbox360 en ps3
zou toch echt sick zijn
Als je blijft dromen komt het misschien wel uitquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:13 schreef depax het volgende:
Ik denk steeds meer dat de suprise van Nintendo wordt dat de GPU gewoon zo ontzettend goed wordt van ATI dat ze gewoon gaan concurreren met de xbox360 en ps3
zou toch echt sick zijn
quote:Het hele Oxford Engelse woordenboek hebben we nu ongeveer wel gehad. Vandaag blijkt dat Nintendo weer een heleboel nieuwe namen heeft laten registreren, en ze zijn weer lekker wild, lees maar mee.
- WiiCan
- WiiClub
- WiiCommunication
- WiiDiary
- WiiHappy
- WiiHealth
- WiiHome
- WiiKids
- WiiMap
- WiiOnline
- WiiSenior
- WiiWords
- WWWii
Meer mainstream dat dit kan je niet worden. Er zitten een hoop woordspelingen tussen, zoals WiiHappy (be happy) en WWWii (world war three). Blijkbaar komt er ook iets voor de bejaarden onder ons, genaamd WiiSenior. Een soort Google Earth maar dan van Nintendo (WiiMap)? Of een medische online databank via de Wii in WiiHealth? Alles is mogelijk, en dat laten ze met deze namen wel zien.
SD.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:17 schreef MeZZiN het volgende:
Nee daar kan je een memory card in proppen zoals SD/CF/MMC enz....
Voor mandarijnen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is die oranje uitgang nou?
Kloptquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:39 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil ook een Wii
Oh, volgens mij staat er bij de oranje uitgang "sensor bar".
Die "grap" is zoooooo 2 maanden geleden en ook echt totaal niet leuk meer...quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Die "grap" is zoooooo 2 maanden geleden en ook echt totaal niet leuk meer...
http://www.neogaf.com/forum/forumdisplay.php?f=2quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:07 schreef Cheiron het volgende:
Hm..heb ik een twee maanden ouwe grap gemist? Hmm..
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:20 schreef Kill_em_all het volgende:
haha altijd al een echte kamehameha willen doen![]()
Via gonintendo.comquote:About Zelda Twilight Princess
They don’t know if it will be in two SKU in Europe, or just one with both the GCN and the Wii versions. They’re studying right now the cost for the final user and the viability of these options in our continent to make the right choice.
About Wii launch
Nothing really new, but says that it may be in the street just ten days after Japan (v.g., last week of October in Japan and first half of November in Europe). Anyway, it will be in the stores before the Christmas campaign (commonly, it starts the 15th November in Spain), and we will not suffer the same delay we had with N64 and GCN.
*Zucht*quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:11 schreef Xrenity het volgende:
Nintendo Spanje
[..]
Via gonintendo.com
en Red Steel Production Diary
http://blogs.ign.com/red-steel
Blijft een prachtig ding....quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:33 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
believe
[afbeelding]
wat klein!
[afbeelding]
NEDM
[afbeelding]
Dude, je vinger!
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe komt ie daar aan ?!
quote:A high-res image of the 3 costumes. These are the Wii rendered graphics close up. The Wii has about slightly above-XBox 1 graphics (it's the least powerful of the 3 next gen consoles graphically), so... yeah... You see the textures and some polygons clearly in this close-up.
Dat snap ik wel. Maar dat probleem heb ik er hier al uit me firefox uitgeslooptquote:Op zondag 2 juli 2006 21:09 schreef Kill_em_all het volgende:
Snap nou eens dat die imageshack zooi hier niet werkt ffs. Ook niet als je de link in je browser paste.
Als mario al zo moeilijk is voor een non-gamer.... Stel ej dan eens voor hoe iemand als hij een game van tegenwoordig moet spelen.. Dat kan gewoon niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:08 schreef kipknots het volgende:
Nog een leuk filmpje van een of andere japanner die super mario bros voor het eerst speelt.
Blijkbaar is het toch wat ingewikkelder dan ik me herinnerde
http://www.n-sider.com/newsview.php?type=story&storyid=2252
Ik heb de afbeelding zelf maar gehost: Hierrrrr Erg mooi plaatjequote:Op zondag 2 juli 2006 14:26 schreef RaymanNL het volgende:
dit is ook wel interessant:
http://img520.imageshack.us/img520/5010/r4costumeshires2hg.jpg
Deze Rayman's zijn de Rayman's uit de Wii versie van Rayman Raving Rabbids, ofzoals een andere site al zegt:
[..]
iddquote:Op maandag 3 juli 2006 13:00 schreef Xrenity het volgende:
http://www.revogamers.net/index.php?do=viewarticle&id=259
Wii Demo's awesomeheid
Vind het wel knap dat dit er voor mij nog suffer uit ziet dan Wario Ware voor de DSquote:Op maandag 3 juli 2006 13:00 schreef Xrenity het volgende:
Wii Demo's awesomeheid
ja, ik had mario wel wat meer toegankelijker geschat.quote:Op maandag 3 juli 2006 00:08 schreef kipknots het volgende:
Nog een leuk filmpje van een of andere japanner die super mario bros voor het eerst speelt.
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:15 schreef Platina het volgende:
[..]
ja, ik had mario wel wat meer toegankelijker geschat.
fantastisch overigens hoe hij die paddestoel powerup ontwijkt![]()
LOL!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:46 schreef RaymanNL het volgende:
SorryMaar die nieuwste Bunnies video is echt geweldig
![]()
http://www.ray-man.nl/nieuws/0032.htm
ubisoft![]()
Die gozer heeft een gamecube controller in zn hand maar speelt een NES-spel. Bullshit?quote:Op maandag 3 juli 2006 00:08 schreef kipknots het volgende:
gamecube gba player ?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:53 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Die gozer heeft een gamecube controller in zn hand maar speelt een NES-spel. Bullshit?
Scherp +1 enzeau.
Scherp -3.. Als je goed kijkt zie je duidelijk de GBplayer interface.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:53 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Die gozer heeft een gamecube controller in zn hand maar speelt een NES-spel. Bullshit?
Scherp +1 enzeau.
Op de foto's van de sensor die op de tv moet zitten daar nu lampjes op ???? dat heb ik niet eerder gezien!quote:Op maandag 3 juli 2006 13:00 schreef Xrenity het volgende:
Wii Demo's awesomeheid
En het is toch zo dat je de Wiimote kunt kantelen zodat je gewoon de oude NES layout hebt?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Scherp -3.. Als je goed kijkt zie je duidelijk de GBplayer interface.
Dit klopt.. De Wii-mote is horizontaal "gewoon" te gebruiken als een Nes controllerquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:06 schreef Cadfael het volgende:
[..]
En het is toch zo dat je de Wiimote kunt kantelen zodat je gewoon de oude NES layout hebt?
dan lijkt het me wel erg relaxed spelen weer.
Nieuwe foto's van de nintendo Wii, onder andere de achterkant, onderkant, de standaard.. Wat er achter het klepje aan de voorkant zit? Een cardreader. (toch?)quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:42 schreef speknek het volgende:
Ben net terug van twee weken vakantie.. Ik neem aan dat er niets spannends is gebeurd in de tussentijd?
nee.....quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:51 schreef depax het volgende:
heb jullie dat ook dat als je Wii ziet je soms wel eens zegt Wi² ( spreek uit y two)
Neequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:51 schreef depax het volgende:
heb jullie dat ook dat als je Wii ziet je soms wel eens zegt Wi² ( spreek uit y two)
Ik haal dat ding op launch dag wel in de winkelquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er al mensen die m ge-pre-ordered hebben? Bij sommige shops kan dat al, maar ik weet niet goed waar ik het moet doen.
Daarnaast komt Nintendo misschien nog wel met een pre-order actie. Net als M$ met de 360.
quote:While Nintendo has not made any formal announcements about the launch date for the Wii, most of the industry has expected the machine to hit retail at approximately the same time as Sony's PlayStation 3 (which is set for November 17). Now, industry observers - and insiders - say they expect the system to be available in October, with late September a dark horse candidate.
cm_mario.jpg
Want more video game news and commentary? Click Mario Morris.
Indeed, the company appears to be already manufacturing final retail units of the Wii, according to a June 21st analyst's note from P.J. McNealy of American Technology Research. That would give it a significant head start over Sony (Charts), which has yet to begin final manufacturing of the PlayStation 3. Microsoft's first Xbox 360 did not roll off the assembly line last year until 69 days before the on sale date of Nov. 22. (That late start in production is the root cause behind last holiday's shortages.)
Dat we richting Oktober gingen was toch al bekend?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:00 schreef Xrenity het volgende:
http://money.cnn.com/2006(...)section=money_latest!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |