SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juni 2006 00:27 schreef Junkie het volgende:
[afbeelding]
Nintendo's nieuwe advert?![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geniaal!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Zucht de fan boy/gils strijd ...quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:45 schreef depax het volgende:
je zou er ook Wii Why van kunnen maken
De sony/MS fanboys zullen dat wel snel gaan gebruiken lijkt me
Hoe komen al die sites daar opeens bijquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:36 schreef remcheese het volgende:
Jongens! DE Wii site voor Rayman is online!
http://raymanzone.uk.ubi.com/ravingrabbids/index.php
Ook met filmpjes e.d. ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoe komen al die sites daar opeens bijDie site is er al sinds de E3
![]()
![]()
Jepquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:54 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ook met filmpjes e.d. ?
T was mij iig niet bekend en ik denk : laat ik het in elk geval met jullie delen
Het magezine waar het in staat is de Nintendo Power, ik weet niet of er een verbod zit op quoten maar ik zet het stukje wel ff hier neer:quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:07 schreef depax het volgende:
kan overigens nergens vinden of hij ook voor de Wii is zelfs niet op de officiele site dus lijkt me onzin van gonintendo.com
behalve hier dan.
Zou gelekt zijn door een magazine.
http://wii.ign.com/articles/715/715312p1.html
quote:Honor Role
When you're parachuting into Nazi territory, nothing cramps your WWII fighting style more than noninuitive controls and a jerky camara. The Developers behind the Wii version of Medal of honor: Airborne believe that Nintendo's next console fixes any issue that players have had in the past about first-person shooters and that is is better suited to the genre than any of its predecessors or peers.
The game's control schemes use the remote for weapon aiming and grenade tossing, and the nunchuck attachment for running and strafing.
Rather than moving every time you adjust your aim, the camera stays steady, allowing you to pick off enemies with ease. MoHA is on target for a fall release.
Ik weet niet of dat wel zo fijn is. Krijg je dan niet heel erg het virtua-cop idee?quote:Rather than moving every time you adjust your aim, the camera stays steady, allowing you to pick off enemies with ease
Ah ok, maar dat wanneer je bij de hoeken van het scherm komt, het scherm toch beweegt in de juiste richting. Dat haalde ik er niet uit, maar zal inderdaad wel zo zijn.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:03 schreef __aram het volgende:
Zo werkt het toch ook bij Red Steel, en daar ziet het er ook niet echt als virtua-cop uit. En hier kun je nog gewoon strafen en rond lopen, dat is het verschil.
Bij Red Steel zuigt het ook.quote:Op woensdag 28 juni 2006 14:03 schreef __aram het volgende:
Zo werkt het toch ook bij Red Steel, en daar ziet het er ook niet echt als virtua-cop uit. En hier kun je nog gewoon strafen en rond lopen, dat is het verschil.
klopt, anders krijg je zon RTS effect.. ze moeten gewoon cursor standaard in het midden houden, en dan gewoon heel het beeld meebewegen met de wiimote.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:06 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Bij Red Steel zuigt het ook.
Het midden moet gewoon meebewegen als je naar de rand toe gaat.
..zit wat in..quote:Op woensdag 28 juni 2006 21:00 schreef Erwtensoep het volgende:
Daar is de wiimote te gevoelig voor, dan word je kotsmisselijk
Damn, die avatar van jou, dáár wordt je misselijk vanquote:
Dat is zo erg niet ninty's style.quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:13 schreef depax het volgende:
Ik denk steeds meer dat de suprise van Nintendo wordt dat de GPU gewoon zo ontzettend goed wordt van ATI dat ze gewoon gaan concurreren met de xbox360 en ps3
zou toch echt sick zijn
Als je blijft dromen komt het misschien wel uitquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:13 schreef depax het volgende:
Ik denk steeds meer dat de suprise van Nintendo wordt dat de GPU gewoon zo ontzettend goed wordt van ATI dat ze gewoon gaan concurreren met de xbox360 en ps3
zou toch echt sick zijn
quote:Het hele Oxford Engelse woordenboek hebben we nu ongeveer wel gehad. Vandaag blijkt dat Nintendo weer een heleboel nieuwe namen heeft laten registreren, en ze zijn weer lekker wild, lees maar mee.
- WiiCan
- WiiClub
- WiiCommunication
- WiiDiary
- WiiHappy
- WiiHealth
- WiiHome
- WiiKids
- WiiMap
- WiiOnline
- WiiSenior
- WiiWords
- WWWii
Meer mainstream dat dit kan je niet worden. Er zitten een hoop woordspelingen tussen, zoals WiiHappy (be happy) en WWWii (world war three). Blijkbaar komt er ook iets voor de bejaarden onder ons, genaamd WiiSenior. Een soort Google Earth maar dan van Nintendo (WiiMap)? Of een medische online databank via de Wii in WiiHealth? Alles is mogelijk, en dat laten ze met deze namen wel zien.
SD.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:17 schreef MeZZiN het volgende:
Nee daar kan je een memory card in proppen zoals SD/CF/MMC enz....
Voor mandarijnen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is die oranje uitgang nou?
Kloptquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:39 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil ook een Wii
Oh, volgens mij staat er bij de oranje uitgang "sensor bar".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |