T-Mobile....doe wel gewoon aangifte via internet sta ik ook niet zo voor lulquote:Op maandag 19 juni 2006 16:06 schreef Hanzel_lane het volgende:
gewoon proberen... en bij wat voor provider zit je? bij niet elke behoud je namelijk al je minuten
Onzinquote:Op maandag 19 juni 2006 16:06 schreef Godlike02 het volgende:
Moet dezelfde dag
Telefoon meteen geblokkeerd ook getest nummer is niet meer in gebruik. En krijg maandelijks alleen rekeningen van 20 euro gewoon standaard.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:09 schreef Herkauwer het volgende:
En je loopt nu al 4 maanden rond zonder telefoon? En wordt er daarnaast niet vreselijk misbruik gemaakt van je abonnement?
quote:Op maandag 19 juni 2006 16:06 schreef Godlike02 het volgende:
Moet dezelfde dag
Hier hebben ze al twee keer lopen zeuren dat je dezelfde dag contact moet opnemenquote:Op maandag 19 juni 2006 16:13 schreef Xanthe het volgende:
[..]
In de meeste gevallen moet je eerst een afspraak maken voordat je aangifte kunt doen.
En dan kan het al snel zijn dat er minimaal een week tussen het gebeuren en de aangifte zit.
Ze moeten niet zeuren. Toen ik 2 jaar geleden aangifte wilde doen moest ik eerst een afspraak maken , gezien de ernst van de zaak (niet erg genoeg in hun ogen) duurde het 1,5 week eer ik terecht kon , toen werd me dood leuk verteld dat het een civiele zaak zou betreffen (ging hier overigens om oplichting) en ik daarvoor geen aangifte kon doen en maar juridisch advies moest zien te krijgen. Die vertelden me dus weer dat ik wel aangifte moest doen en dus weer terug naar het politie bureau en weer een afspraak maken. Al met al zat er meer dan een maand tussen het gebeuren en de aangifte.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hier hebben ze al twee keer lopen zeuren dat je dezelfde dag contact moet opnemen
Ja maar als ik van T-Mobile een nieuw simkaartje wil hebben met hetzelfde nummer heb ik toch een aangifte nodig? Of kunnen ze me gewoon een nieuwe opsturen?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:39 schreef Deetch het volgende:
Ik verwacht wel dat ze je een beetje vreemd aan zullen kijken. MIsschien willen ze jee aangifte wel niet eens opnemen omdat je het zo laat nog doet.
Wat voor baat heb je erbij als je nu nog aangifte doet?
Gewoon zeggen dat je em kwijt ben/gebroken hebtquote:Op maandag 19 juni 2006 18:37 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja maar als ik van T-Mobile een nieuw simkaartje wil hebben met hetzelfde nummer heb ik toch een aangifte nodig? Of kunnen ze me gewoon een nieuwe opsturen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |