Ik dacht dat ie alleen salades maken, verrassend lekkere salades, dat welquote:
Italie en Tsjechie zijn A-landen ja, voor de rest doen ze vooral goeie zaken in Afrika.quote:Op maandag 19 juni 2006 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heb je ook gezien welke landen Puma doet? Op een enkel A-land na zijn het allemaal B-landen.
Adidas en Nike hebben over het algemeen de grotere landen. Ik denk ook niet dat Adidas en Nike bezorgd zijn om het feit dat Puma landen als Iran, Ivoorkust, Togo, Angola, Tunesië en Saudi Arabië voorziet van kleding.
Het zijn idd wel vieze shirtjes die Pumas, na een kwartier lijken ze zeiknat door het zweet.
Shuttytown for u...quote:Op maandag 19 juni 2006 16:16 schreef the-shit het volgende:
En......?
True.. exposure hebben ze.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:15 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Italie en Tsjechie zijn A-landen ja, voor de rest doen ze vooral goeie zaken in Afrika.
Maar hoe je het ook went of keert, ze hebben wel "exposure" en daar gaat het om. Anders zou Adidas ook Trinidad niet gaan sponsoren.
Nederland moet natuurlijk met Quick spelen. Dat zou 'gewoon' zijn.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:09 schreef Ayaxola het volgende:
Ben blij dat Nederland gewoon Nike nog heeft![]()
Volgens mij hebben ze 4 jaar geleden die nog zo'n stunt uitgehaald om Serena Williams in een Kameroen pakje te laten spelen, op Roland Garros meen ik. Puma dus.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
True.. exposure hebben ze.
Maar naast exposure bij de A-landen verdient Nike ook nog eens een aardig bedragje aan Oranje shirtjes en andere oranje goodies.
In veel van die Afrikaanse landen hebben mensen echt geen geld om 70 euro voor een shirtje neer te leggen. Die zijn al blij als ze dat in een jaar verdienen.
Kwalitatief is het helaas troep, wat Quick maakt.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nederland moet natuurlijk met Quick spelen. Dat zou 'gewoon' zijn.
Valt mij wel op dat die merken, net als pakweg Diadora en zo nog een paar op het internationale toneel volledig verdwenen zijn eigenlijk ...quote:Op maandag 19 juni 2006 22:25 schreef Sc0rPi0n het volgende:
nee jomaof Rucanor of Hummel
![]()
Net als menig amateurclub
Ironisch genoeg had Rucanor dan ook heel erg goede zaalschoenen (met name voor het handbal, misschien ook voor zaalvoetbal, dat weet ik niet).quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Valt mij wel op dat die merken, net als pakweg Diadora en zo nog een paar op het internationale toneel volledig verdwenen zijn eigenlijk ...![]()
Eigenlijk is het ergens wel jammer ook deze commercie. Net als het feit dat je ziet dat doordat Nike en Adidas en co telkens maar hun nieuwste futuristische bijna zaalvoetbalschoenen moeten promoten aan de voeten van menig vedette dat deze daardoor meerdere keren per match gewoon onderuit gaan omdat er geen deftige noppen aan die dingen meer zitten ...
Nergens voor nodig, met Asics noem je nog zo' n merk dat totaal verdwenen lijkt op het internationale toneel ... (en die hebben idd altijd erg goede zaalvoetbalschoenen gehad , daar (en op de ouderwetse adidas samba's) speelde ik ook altijd vaak mini-voetbal op)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:46 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Ironisch genoeg had Rucanor dan ook heel erg goede zaalschoenen (met name voor het handbal, misschien ook voor zaalvoetbal, dat weet ik niet).
edit: oh nee, sorry een vergissing van mij ik bedoelde Asics.Delete de post maar als het moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |