Ik weet niet of je dat zo kunt zeggn, effectively, staat er, maar dat kan dus net zo goed betekenen dat het doorgaat in de geest van dat nummer. Gezien de titel lijkt het me deze keer WOII, maar gezien Bruce's commentaar kan het ook over iets recenters zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:19 schreef Djaser het volgende:
Zozo, er staat dus een vervolg van Paschendale op.
quote:
Nicequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:08 schreef Tokus het volgende:
een korte omschrijving van elk nummer, in het nieuwe Kerrang nummer:
http://www.ironmaiden.com/Kerrang050806.jpg
Gegeven dat het zijn beste kans is om zijn naam weer een beetje in de openbaarheid te krijgen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:43 schreef Crush65 het volgende:
Wie zegt dat? Zou ie anders meewerken aan 'early years'?
omdat Di'Anno niks anders doet dan lullen over de 2 minuten dat hij in Maiden zat. En omdat hij betaald krijgt voor elke dvd die verkocht wordt, omdat er beelden van hem op staan. En daarmee kan hij z'n coke weer financieren.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:43 schreef Crush65 het volgende:
Wie zegt dat? Zou ie anders meewerken aan 'early years'?
Steve en Rod zijn anders ook behoorlijk positief over hem op die dvd. Ik denk dat de slechte relatie tussen Di'anno en Maiden overdreven is. Ik heb de laatste paar jaar ook geen negatief woord uit Pauls mond over Maiden gehoord, in tegenstelling tot vroeger.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
omdat Di'Anno niks anders doet dan lullen over de 2 minuten dat hij in Maiden zat. En omdat hij betaald krijgt voor elke dvd die verkocht wordt, omdat er beelden van hem op staan. En daarmee kan hij z'n coke weer financieren.
over de tijd dat hij bij Maiden zat is ook weinig slechts te zeggen, behalve dat hij te onbetrouwbaar was vanwege z'n drugs/alcohol verslaving. Verder kan het ze weinig schelen wat Di'Anno doet of zegt, want niemand hecht (terecht) ook maar enige waarde aan de woorden van Di'Anno. Ze hebben hem niet nodig. Andersom daarentegen....quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 19:03 schreef Djaser het volgende:
[..]
Steve en Rod zijn anders ook behoorlijk positief over hem op die dvd. Ik denk dat de slechte relatie tussen Di'anno en Maiden overdreven is. Ik heb de laatste paar jaar ook geen negatief woord uit Pauls mond over Maiden gehoord, in tegenstelling tot vroeger.
quote:On MAIDEN's future plans:
"2008 will be the big — probably the biggest — IRON MAIDEN festival tour that ever has been, and it will be the 'Powerslave' set. Whether or not we play all the same songs — because it will be the songs from the next four albums — but the actual stage set we're gonna rebuild, maybe even a bit bigger."
En dat zeg je na ....1x.... luisteren?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:46 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Overall een 9/10 denk ik... zeker beter dan BNW en DOD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |