quote:Op maandag 19 juni 2006 13:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Smoel dicht, a-modieuze brilnerd.
Inderdaad, zou je die hyperactieve ADHD-posts/topiques voortaan achterwege willen laten?quote:
Teenslippers, Alleen die Albino-engelse noemen het Flip Flops. Anders kan je schijten net zo goed 'quote:Op maandag 19 juni 2006 14:04 schreef ViPeRII het volgende:
Flip Flap Flip Flap Flip Flap. Het zijn Flip Flops hoor
Gewoon die standaardslippertjes inderdaad. Alleen kosten ze nu 30 euro in plaats van toendertijd 5 gulden.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:14 schreef Posdnous het volgende:
Maar hoe zien die dingen er uit dan? Of zijn opeens slippers die al tig jaren bekend zijn opeens weer populair?
Teenslippers op schoolquote:Op maandag 19 juni 2006 14:03 schreef jogy het volgende:
Teenslippers op het strand of gewoon in den vrije tijd. [afbeelding]
Teenslippers op het werk [afbeelding]
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Blijf jij maar lekker zitten in je wortelbroek met bergschoenen
jij durft ze gewoon niet te dragen omdat je onzeker bentquote:
Wat voor schoenen draag jij eigenlijkquote:Op maandag 19 juni 2006 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
idd zo smerig, en dan die harige kutvoeten
Puma's deze zijn te zien bij de rondleiding in mijn huisjequote:Op maandag 19 juni 2006 16:28 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Wat voor schoenen draag jij eigenlijk
Dus met 30 graden loop jij in een lange spijkerbroek rond?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik neem volwassen mannen met slippers of korte broeken niet serieus.
praat godverdomme eens gewoonquote:Op maandag 19 juni 2006 16:57 schreef Maikuuul het volgende:
Sjieke slippers, die pwnen t3h n00b
*fap*fap*fap*fap*fap*?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:53 schreef Razor21 het volgende:
Flip Flap Flip Flap Flip Flap.
Ja hoor daar loopt weer een josti door de gang met zijn uber Teenslippers![]()
![]()
Welke Josti trekt die dingen aan naar zijn werk![]()
![]()
Mag lijen dat er een zee container uit de lucht kenkert op jullie tenen
Met je flip flap flip flap.
![]()
![]()
![]()
en dan nog die combi erbij witte 3 kwart broek met roze polo en kraag omhoog![]()
ik wel ja. ik ben verdomme geen rugzaktoerist.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus met 30 graden loop jij in een lange spijkerbroek rond?
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:23 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
ik wel ja. ik ben verdomme geen rugzaktoerist.
Mijn halve school loopt er mee rond.quote:
You got the point.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:23 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
ik wel ja. ik ben verdomme geen rugzaktoerist.
slippers zijn een code onder diegenen die meer van de wereld gezien hebben (alles in de breedte onder spanje, check bijv aziatische vechtfilms, zen buddhisten) en daar komen die broeken trouwens ook vandaan (surf- en botenshit)quote:Op maandag 19 juni 2006 13:53 schreef Razor21 het volgende:
Flip Flap Flip Flap Flip Flap.
Ja hoor daar loopt weer een josti door de gang met zijn uber Teenslippers![]()
![]()
Welke Josti trekt die dingen aan naar zijn werk![]()
![]()
Mag lijen dat er een zee container uit de lucht kenkert op jullie tenen
Met je flip flap flip flap.
![]()
![]()
![]()
en dan nog die combi erbij witte 3 kwart broek met roze polo en kraag omhoog![]()
Of je koopt gewoon fatsoenlijk ventilerende schoenen, zodat je niet als een halve tokkie erbij loopt met je slippers.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:53 schreef Prego het volgende:
ik draag ze ook, het is hier veel te warm voor schoenen, en zeker met sokken:
TS: beter dan de hele zomer stinkpoten waarvan de dikste tokkie nog onpasselijk wordt
Eens. Elke volwassen vent die met die dingen aanloopt verdient het leven niet. Ze nemen zuurstof in van normaal functionerende mensen die meer dan 1 hersencel hebben.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon fatsoenlijk ventilerende schoenen, zodat je niet als een halve tokkie erbij loopt met je slippers.
Echt geen gezicht, zoiets valt niet serieus te nemen. En de persoon die dacht dat het een prima idee was om die krengen te vernoemen naar het hondsirritante geluid dat ze maken, moet dood.
nou nee dan doe ik lichtvallend linnen aan. of iets van dun katoen.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus met 30 graden loop jij in een lange spijkerbroek rond?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:57 schreef Manono het volgende:
[..]
slippers zijn een code onder diegenen die meer van de wereld gezien hebben (alles in de breedte onder spanje, check bijv aziatische vechtfilms, zen buddhisten) en daar komen die broeken trouwens ook vandaan (surf- en botenshit)
Waaromquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:12 schreef garnage-patrick het volgende:
teenslippers bij mannen is gewoon gay
kameraad van me heb ook teenslippers, flikkerheb ut ook gezegt.
Je hebt liever die toffe umbro/fila slippers met je witte sportsokken?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:12 schreef garnage-patrick het volgende:
teenslippers bij mannen is gewoon gay
doe gewone slippers dan aan, of beter. gewoon schoenen.
kameraad van me heb ook teenslippers, flikkerheb ut ook gezegt.
Nee joh, maar na een lekker warme vakantie van meer dan 7 dagen stinken z'n poten als een rottend karkas in een beerput.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Je hebt liever die toffe umbro/fila slippers met je witte sportsokken?
Second that.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:28 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Kisten, dat is pas gay!
flikker zelf op raar wijf, ik zei niks over moccasins..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:29 schreef Posdnous het volgende:
.
Flikker toch op man, gewoon quasi-modieuze meelopertjes die iets zien en het dan met z'n allen overnemen.
Net alsof al die slipperidioten (die vroeger lachten om die domme slippers die er al jaren waren, toen ze hun toffe moccasins droegen) allemaal de wereld hebben gezien.
geldt trouwens ook voor nikes, lonsdale shirts, louis vuitton tassen, gucci brillen, diesel spijkerbroeken, zwarte heksenjurken tattoos en paars haarquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:57 schreef Manono het volgende:
1 keer op vakantie in azie en je gaat noodles en slippers waarderen. en als je er niet heen kan, kun je altijd nog slippers gaan dragen om te doen alsof je het snapt
Of op de tenen gaan staan en net doen alsof je niets doorhebt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:21 schreef MrKickass het volgende:
Altijd leuk als iemand voorbij flipflapt en je je voet op de achterkant van die'n flipflaptoffel zet
Krrrrk, breek...![]()
![]()
![]()
gelukkig is er ook heeel veel keuze in... ga zelf dood met je slechte ideeënquote:Op dinsdag 20 juni 2006 08:23 schreef Nosh het volgende:
[..]
Of je koopt gewoon fatsoenlijk ventilerende schoenen, zodat je niet als een halve tokkie erbij loopt met je slippers.
.
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Teenslippers, Alleen die Albino-engelse noemen het Flip Flops. Anders kan je schijten net zo goed 'Erngh plons
' gaan noemen
.
dat verklaart waarom vrouwen zich al 24 jaar niet aan jou hebben gestoordquote:Op woensdag 21 juni 2006 08:43 schreef JDude het volgende:
Slippers lopen kut. En al helemaal met zo'n stuk hard plastic tussen twee van je tenen.
Dat het mode is zal best, maar daar heb ik me al 24 jaar niet aan gestoord.
uit respect voor zijn nomaadse voorvaderen!quote:Op maandag 19 juni 2006 14:05 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb een collega die altijd sandalen aan heeft. In de zomer met blote voeten en in de winter met geitewollen sokken![]()
Ik heb werkelijk geen idee waar je die wijsheid vandaan haalt, knul.quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:11 schreef immortalsean het volgende:
dat verklaart waarom vrouwen zich al 24 jaar niet aan jou hebben gestoord
quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:11 schreef immortalsean het volgende:
[..]
dat verklaart waarom vrouwen zich al 24 jaar niet aan jou hebben gestoord
Zegt wel genoeg heh, jochiequote:Sig immortalsean:
[21:47] <SeanFerdi> ik probeer op Fok! mijn achterstallige sociale leven IRL in te halen door overdreven en dwangmatig grappig proberen te zijn.
En de 'wijven' vallen zeker als een blok voor een kerel metquote:Op maandag 19 juni 2006 13:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Smoel dicht, a-modieuze brilnerd.
Blijf jij nou maar lekker op die sandalen of kisten rondhuppelen, de wijven kijken toch niet naar je om.
Ik heb de mijne na lang aandringen van m'n vriendin gekocht. Nu ben ik er erg tevreden mee, heb ook wel meer positieve reacties van vrouwen gehad.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:50 schreef PvtRyan het volgende:
En de 'wijven' vallen zeker als een blok voor een kerel metteenslippers
?
Stropdasje. Broodtrommeltje. Slippers.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb de mijne na lang aandringen van m'n vriendin gekocht. Nu ben ik er erg tevreden mee, heb ook wel meer positieve reacties van vrouwen gehad.
Naar het werk heb ik ze ook een tijdje aangehad, maar daar begin ik de laatste tijd weer een beetje over te twijfelen, niet dat ze er ooit iets over gezegd hebben, maar veel mensen zie je het niet doen.
Gaaf! En dan mag je je wijf meebrengen op het personeelsuitje, waarna jullie met de bus naar Grease gaan, "om herinneringen op te halen" en daarna een varkenshaasje roomsaus wegknabbelen. En niet te vergeten, de zwijgrit naar huis. Gaaf.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:12 schreef speknek het volgende:
Stropdasje, broodtrommeltje. Ik ben wetenschapper bij TNO.
Dat geeft helemaal niets. Meneer ik-ben-wetenschapper-en-werk-bij-TNO.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:17 schreef speknek het volgende:
Ik snap er geen hol van, maar het klinkt me retetof.
Het zij je vergeven.quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:23 schreef speknek het volgende:
Dat zei ik alleen om aan te geven dat het niet zo'n zakelijk jasje-dasje omgeving is. Geen klanten en de meeste wetenschappers zijn aardig wereldvreemd (zeker als het om kleding gaat). Om me verder te debasen: ik ben zelfs slechts stagiair.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 02:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Gaaf! En dan mag je je wijf meebrengen op het personeelsuitje, waarna jullie met de bus naar Grease gaan, "om herinneringen op te halen" en daarna een varkenshaasje roomsaus wegknabbelen. En niet te vergeten, de zwijgrit naar huis. Gaaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |