quote:Op maandag 19 juni 2006 13:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Smoel dicht, a-modieuze brilnerd.
Inderdaad, zou je die hyperactieve ADHD-posts/topiques voortaan achterwege willen laten?quote:
Teenslippers, Alleen die Albino-engelse noemen het Flip Flops. Anders kan je schijten net zo goed 'quote:Op maandag 19 juni 2006 14:04 schreef ViPeRII het volgende:
Flip Flap Flip Flap Flip Flap. Het zijn Flip Flops hoor
Gewoon die standaardslippertjes inderdaad. Alleen kosten ze nu 30 euro in plaats van toendertijd 5 gulden.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:14 schreef Posdnous het volgende:
Maar hoe zien die dingen er uit dan? Of zijn opeens slippers die al tig jaren bekend zijn opeens weer populair?
Teenslippers op schoolquote:Op maandag 19 juni 2006 14:03 schreef jogy het volgende:
Teenslippers op het strand of gewoon in den vrije tijd. [afbeelding]
Teenslippers op het werk [afbeelding]
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Blijf jij maar lekker zitten in je wortelbroek met bergschoenen
jij durft ze gewoon niet te dragen omdat je onzeker bentquote:
Wat voor schoenen draag jij eigenlijkquote:Op maandag 19 juni 2006 16:21 schreef Maikuuul het volgende:
idd zo smerig, en dan die harige kutvoeten
Puma's deze zijn te zien bij de rondleiding in mijn huisjequote:Op maandag 19 juni 2006 16:28 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Wat voor schoenen draag jij eigenlijk
Dus met 30 graden loop jij in een lange spijkerbroek rond?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik neem volwassen mannen met slippers of korte broeken niet serieus.
praat godverdomme eens gewoonquote:Op maandag 19 juni 2006 16:57 schreef Maikuuul het volgende:
Sjieke slippers, die pwnen t3h n00b
*fap*fap*fap*fap*fap*?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:53 schreef Razor21 het volgende:
Flip Flap Flip Flap Flip Flap.
Ja hoor daar loopt weer een josti door de gang met zijn uber Teenslippers![]()
![]()
Welke Josti trekt die dingen aan naar zijn werk![]()
![]()
Mag lijen dat er een zee container uit de lucht kenkert op jullie tenen
Met je flip flap flip flap.
![]()
![]()
![]()
en dan nog die combi erbij witte 3 kwart broek met roze polo en kraag omhoog![]()
ik wel ja. ik ben verdomme geen rugzaktoerist.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus met 30 graden loop jij in een lange spijkerbroek rond?
quote:Op maandag 19 juni 2006 19:23 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
ik wel ja. ik ben verdomme geen rugzaktoerist.
Mijn halve school loopt er mee rond.quote:
You got the point.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:23 schreef Cool_Runner het volgende:
[..]
ik wel ja. ik ben verdomme geen rugzaktoerist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |