Eddy is er in de weekenden tussen 12 en 14 of 15quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:44 schreef liquid-orange het volgende:
[..]
Ja, Eddy Zoey die is wel leuk, maar die is er toch alleen 's avonds voor... of in het weekend?
nee die ene die bij kopspijkers de koningin nadeed.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:08 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Sophie?
Ik vond de vrouw die de doofpot bij BNN deed leuk klinken.
Inderdaad, wat een slap gelul op de radio. Gaat helemaal nergens over....quote:
ze is niet adrem, ze is strontirritant. en haar humor doet me het meest denken aan een stel giebelende wijffies.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
Claudia is de enige kerel op 3fm.
Ze is adrem en maakt platvoerse mannengrappen!![]()
en ze is verre familie van mij![]()
Luister je wel eens naar haar op de radio? Ze is echt veel gevatter dan de gemiddelde dj hoor. En ze maakt veel grappen die je niet van een vrouw zou verwachten, meer mannengrappen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze is niet adrem, ze is strontirritant. en haar humor doet me het meest denken aan een stel giebelende wijffies.
je zou maar familie van haar zijn, vast lachen gieren brullen op de verjaardagen.
Gadverdamme, dat zal toch nietquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef -IksRee- het volgende:
Wat een baggershow. Ze lijkt wel een pot man.
ik ben een zuurzeikerd en ik krijg bij elke grap meer kramp in mijn krommende tenen. sorry voor mijn zuurzeikerij. wat een flauwe humor..!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:43 schreef SCH het volgende:
Ik vind haar eigenlijk heel erg grappig. Wat een stelletje zuurzeikerds hier
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:25 schreef -IksRee- het volgende:
Wat een baggershow. Ze lijkt wel een pot man.
neequote:Op zondag 13 augustus 2006 10:47 schreef wolferl het volgende:
kunne ze dat mens niet 6 meter onder de grond levend begraven en dan na 2 jaar weer opgraven en ritueel verbranden.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 12:09 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik heb me kapot gelachen!!!! Het was ZOoooooo fout dat het juist weer leuk erg fout was.
Nee, Stenders doet haar programma!quote:Op zondag 13 augustus 2006 00:54 schreef DarkMinded het volgende:
Maandag is de vakantie weer voorbij en dan kan ik weer verplicht mee luisteren naar dat bagger programma van haar ... Claudia3fm
![]()
dat vind ik dan weer grappigquote:Op zondag 13 augustus 2006 12:48 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nee, Stenders doet haar programma!![]()
Sander Lantinga is tofquote:Op zondag 13 augustus 2006 00:39 schreef bersenka het volgende:
Sander Lantinga en Giel vind ik beide toch de beste dj's van 3fm
Inderdaad. Hoewel mijn mening eerst het tegenovergestelde was. Het is even wennen waarschijnlijk...quote:
Leuke avatarquote:Op maandag 19 juni 2006 13:28 schreef doppelgänger het volgende:
Denkt Claudia de Breij sinds Vara Laat soms dat ze grappig is ofzo..!?Dat is ze namenlijk totaal niet, en waarom staat ze uberhaubt vermeld op www.stand-upcomedy.nl !?!?
Op de radio doet ze nu tot vervelens toe doet haar tiepetje Chantal van Roekel (met één OE woehaha) oftewel Claudia de Breij die een irritant hoge piepstem opzet.
seriously.. not.. funny..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |