Dan valt 3FM nog mee. Die reclame een tijdje terug van Qmusic. "Jaaah lekkere, originele muziek, wat je nergens anders hoort blablala" Wat draait er op de achtergrond "Push the buttonquote:Op maandag 19 juni 2006 14:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook van de Arctic Monkeys, toen er al maanden lang een überhype bezig was![]()
Het moet van beide kanten komen natuurlijk......quote:Op maandag 19 juni 2006 15:03 schreef SocialDisorder het volgende:
het valt me trouwens mee dat ze nog niet in de Playboy heeft gestaan, want verder heeft ze alles toch al gedaan wat betreft aandacht trekken...
Dit is KLB, als je serieus wilt discussieren open je maar ergens anders een topic..quote:Op maandag 19 juni 2006 14:18 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
nuttige bijdrage aan de discussie.. dank jenee echt
Ze stond toen wel op de cover van de playboy.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:03 schreef SocialDisorder het volgende:
het valt me trouwens mee dat ze nog niet in de Playboy heeft gestaan, want verder heeft ze alles toch al gedaan wat betreft aandacht trekken...
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze stond toen wel op de cover van de playboy.
Letterlijk![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:23 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik rol zowat van m'n stoel van het lachen..
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:23 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik rol zowat van m'n stoel van het lachen..
dat is meteen het grootste probleem van de humor van de breij.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zij lijkt het anders wel erg humor te vinden.
Originele muziek?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:59 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Dan valt 3FM nog mee. Die reclame een tijdje terug van Qmusic. "Jaaah lekkere, originele muziek, wat je nergens anders hoort blablala" Wat draait er op de achtergrond "Push the buttonvan The SugaBabes
"
Tsjezus, dat hoofd. Wat een ongelovelijke Kenkerkop. Laat haar ff opdonderen van de radio, van de tv, van deze aardkloot.quote:
Boys of Summer van Brian Adamsquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:58 schreef Remzz het volgende:
Iemand toevallig net geluisterd? Hoe heette het orgineel wat a balladeer zong?
Boys of Summer is van Don Henleyquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Boys of Summer van Brian Adams
Is pas 231 keer gecovered ofzo...
mwoa, maar Don is coolerquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:48 schreef SocialDisorder het volgende:
hij klinkt anders verdomd eng als Bry/ian Adams. De grootste fout van Canada ooit BTW...
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:56 schreef welkominspace het volgende:
haar grappen zijn soms wel grappig maar zij vertelt ze dan weer op een niet grappige manier
ik niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:57 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Een man die dat zegt?
Ik vind Claudia trouwens wel leuker dan Giel.
Ook niet echt vind ik. Vooral niet met die vreselijke Astrid de Jong erbij. Die wordt schijnbaar betaald om dom te giechelen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:07 schreef dennisreijbroek het volgende:
[..]
het beste is nog Wout! om naar te luisteren
wat vind je tof?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef punchdrunk het volgende:
ik vind'r wel tof eigenlijk. maar ja. wie ben ik?
Ik heb dus precies hetzelde. Mens... ga koken ofzo, jullie zijn niet grappig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:45 schreef MaxiTitan het volgende:
Zitten er uberhaubt wel grappige vrouwelijke cabaretiers in de comedy business?
Ik heb er nog geen meegemaakt, alleen maar wat flauw geneuzel over mannen en andere flauwe grappen waarbij je veel moeite moet doen om een piepklein glimlachje op de grimas te toveren...
ze zijn er wel, maar ze komen allemaal uit de VS of VK.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:45 schreef MaxiTitan het volgende:
Zitten er uberhaubt wel grappige vrouwelijke cabaretiers in de comedy business?
Ik heb er nog geen meegemaakt, alleen maar wat flauw geneuzel over mannen en andere flauwe grappen waarbij je veel moeite moet doen om een piepklein glimlachje op de grimas te toveren...
Flikker op met die onzin. Het is een algemeen bekend feit dat vrouwen geen humor hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ze zijn er wel, maar ze komen allemaal uit de VS of VK.
Jij moet nodig eens Raymann is Laat of The Comedy Factory kijken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Flikker op met die onzin. Het is een algemeen bekend feit dat vrouwen geen humor hebben.
Het probleem met raymann is laat is raymann. Iedere keer dat ik hem zie heb ik de neiging om mijn TV door het raam naar buiten te gooien. The comedy factory kijk ik wel, maar daar heb ik nog geen een grappige vrouw gezien. Of naja, wel grappige vrouwen, maar meer grappig in hun mislukte pogingen om grappig te zijn..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij moet nodig eens Raymann is Laat of The Comedy Factory kijken.
Ja, Eddy Zoey die is wel leuk, maar die is er toch alleen 's avonds voor... of in het weekend?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:33 schreef OxygeneFRL het volgende:
Eddy Zoey & Tessel..die zijn pas grappig! Maar Claudia haar humor snap ik ook niet....
Sophie?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:25 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind, kom hoe heet ze nou ook alweer, erg leuk.
Inderdaad.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |