Zeker wel!quote:Op maandag 19 juni 2006 11:30 schreef Netsplitter het volgende:
aanklagen!!!!
Wel het resultaat posten he...quote:Op maandag 19 juni 2006 11:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zeker wel!
Gelukkig ben ik al flink geoefend in het schrijven van klachtenbrieven naar producenten.
Meestal sturen ze net een iets ander product.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:32 schreef MaddoxX het volgende:
Stuur een klachtbrief naar de maker van hetkrentenbol en zo zul je zien dat je rijkelijk beloont wordt met nieuwe krentebolleren
Die pruimen zijn wel humor...quote:Op maandag 19 juni 2006 11:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Meestal sturen ze net een iets ander product.
Ik had een keer een brief gestuurd naar de fabrikant van studentenhaver, dat er een keer zo onzettend weinig nootjes tussen het zakje vol met rozijnen zaten, terwijl dat normaal altijd wel ging.
Krijg ik een zakje met gedroogde pruimen en een zakje met rozijnen teruggestuurd!![]()
![]()
Krenten zijn niet wit.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:34 schreef zatoichi het volgende:
Waarschijnlijk idd een harde uitgedroogde krent. Steentjes zullen er niet zo snel in komen.
haha ze hebben daar wel lolquote:Op maandag 19 juni 2006 11:34 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Meestal sturen ze net een iets ander product.
Ik had een keer een brief gestuurd naar de fabrikant van studentenhaver, dat er een keer zo onzettend weinig nootjes tussen het zakje vol met rozijnen zaten, terwijl dat normaal altijd wel ging.
Krijg ik een zakje met gedroogde pruimen en een zakje met rozijnen teruggestuurd!![]()
![]()
Ik werk bij de groentensquote:Op maandag 19 juni 2006 11:38 schreef Biancavia het volgende:
Hm, ze komen bij de C1000 vandaan.
Maikuuul!![]()
Das nog niks, me vader had 1x een schroef in een worst zittenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Steentjes in krentenbollen kunnen mijn hele dag verpesten!
Als je een keer zo'n steentje hebt gehad duurt het daarna ook een hele tijd voordat je weer onbezorgd van krentenbollen kunt genieten hè
Had ie naakt lopen klussen ?quote:Op maandag 19 juni 2006 11:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Das nog niks, me vader had 1x een schroef in een worst zitten![]()
Dit was in een pretpark btw
Hij stond een beetje te chillen op het feest YOquote:
Juist ja!quote:Op maandag 19 juni 2006 11:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hij stond een beetje te chillen op het feest YO
Toen kwamen Darryl Willie en Kees, die connecten toen als stukjes lego.
Ik twijfel nog of ik de krentenbol met drie happen eruit ook nog mee zal sturen.quote:Betreft: klacht rozijnen/krentenbol
Geachte meneer/mevrouw,
Afgelopen zaterdag heb ik in de C1000 te Papendrecht een zakje met 4 rozijnen/krentenbollen gekocht. De eerste twee heb ik diezelfde dag nog met smaak opgegeten.
Gisterenochtend wilde ik echter een derde nuttigen, maar na drie happen voelde ik bijna mijn kiezen breken op iets hards. Ik heb het uit mijn mond gevist, en hoewel ik eerst dacht dat ik een stuk kies had afgebroken, bleek dit na nadere inspectie van mijn gebit niet zo te zijn.
Ik vermoed dat het een steentje is, wat zich in mijn krentenbol heeft bevonden.
U begrijpt dat ik hier op zijn zachtst gezegd niet vrolijk van wordt. Ik hoop dat u een onderzoek in zult stellen naar de mogelijke oorzaak van het verschijnen van steentjes in uw krentenbollen.
Hierbij sluit ik de verpakking, de kassabon met daarop de aankoop, en het desbetreffende steentje bij.
Nee, ik zal voortaan wel naar de bakker gaan, en langs de poelier voor mijn kip, langs de slager voor mijn vleeswaren en langs de groenteboer voor wortels en appels en als ik shag mee moet nemen dan ga ik langs de sigarenboer en voor bier breng ik ook nog even een bezoekje aan de slijter, mijn shampoo haal ik alleen nog maar bij de drogist en ook postzegels haal ik alleen maar bij het postkantoor, die ga ik ook echt niet bij de kiosk halen.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:50 schreef maan het volgende:
Bij de c1000 koop je toch geen krentenbollen dat is al fout nummer 1
Mijn vader had een keer een injectienaald in een rookworst....van welke fabrikant zal ik maar niet zeggenquote:Op maandag 19 juni 2006 11:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Das nog niks, me vader had 1x een schroef in een worst zitten![]()
Dit was in een pretpark btw
Nee want pas op, als je die naam hier op Fok! zegt koopt niemand meer iets daarquote:Op maandag 19 juni 2006 11:53 schreef thefunny het volgende:
[..]
Mijn vader had een keer een injectienaald in een rookworst....van welke fabrikant zal ik maar niet zeggen![]()
Zat die injectienaald niet in zijn rookworst ?quote:Op maandag 19 juni 2006 11:53 schreef thefunny het volgende:
[..]
Mijn vader had een keer een injectienaald in een rookworst....van welke fabrikant zal ik maar niet zeggen![]()
Natuurlijk! Veel relaxter, gezelliger, leuker, beter, lekkerder en goedkoper. P.s. je vergeet de markt!quote:Op maandag 19 juni 2006 11:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Nee, ik zal voortaan wel naar de bakker gaan, en langs de poelier voor mijn kip, langs de slager voor mijn vleeswaren en langs de groenteboer voor wortels en appels en als ik shag mee moet nemen dan ga ik langs de sigarenboer en voor bier breng ik ook nog even een bezoekje aan de slijter, mijn shampoo haal ik alleen nog maar bij de drogist en ook postzegels haal ik alleen maar bij het postkantoor, die ga ik ook echt niet bij de kiosk halen.
Hij?quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:26 schreef PoloPower het volgende:
pfff komt er gewoon op neer dat hij niet zorgvuldig eetje eet je kippenpoot toch ook niet met bot en al op?
En een waardebon van 5 euro erbij.quote:In reactie op uw klacht hebben wij de betrokken leverancier geïnformeerd. Gebleken is dat het steentje afkomstig is uit één van de grondstoffen dat ondankt het intensieve schoningsproces niet is verwijderd.
De leverancier van de betreffende grondstof is hierop aangesproken en gevraagd om preventieve maatregelen te nemen. De leverancier heeft ons toegezegd alles in het werk te zullen stellen om een dergelijk incident in de toekomst te voorkomen.
Goed gedaanquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef Biancavia het volgende:
Brief teruggekregen!
[..]
En een waardebon van 5 euro erbij.
ik ben benieuwd wat je had gekregen als je echt een stukje had afgebroken.quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef Biancavia het volgende:
Brief teruggekregen!
[..]
Zeker zown arme student die 50e euro in de maand heeftquote:Op maandag 19 juni 2006 11:31 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zeker wel!
Gelukkig ben ik al flink geoefend in het schrijven van klachtenbrieven naar producenten.
Ik zou met dat steentje teruggaan naar de bakker/supermarkt en de verantwoordelijke er mee doodgooien.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:29 schreef Biancavia het volgende:
Gemenerds! Zomaar een klein steentje in mijn krentenbol stoppen!
Ik had er bijna mijn kiezen op gebroken.
Steentjes.
Haha dat ben je collega van Maikuuulquote:
Stenen als grondstoffen voor krentenbollen?quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef Biancavia het volgende:
Brief teruggekregen!
[..]
ken je schotelvaart in amsterdam?quote:
Neen, moet ik die kennen dan?quote:Op woensdag 28 juni 2006 20:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ken je schotelvaart in amsterdam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |