WELKE - FUCKING - DEMOCRATIE.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:42 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg bewijs. Of geloof je de media ook niet meer als ze vandaag schrijven dat Nederland vrijdag het voetbal heeft gewonnen.
Overigens is elke dictator een bedreiging voor de westerse democratie. Voor velen is het blijkbaar moeilijk om nog enige realiteitszin te bewaren in hun blinde haat voor de Amerikanen.
Boven op Mekka lijkt me een beter plan.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:16 schreef BaajGuardian het volgende:
recht op et witte huis aub.
Ok. Dus je hebt liever een tirannieke dictator?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
ja sorry hoor maar ik word zo moe van mensen die in democratie geloven terwijl corporate elite de dienst uitmaakt.
eerst de mafia van de planneet af vegen, hopsa.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Boven op Mekka lijkt me een beter plan.
Ook al goed, maarreh....hebben de Koreanen wel zoveel vuurpijlen ?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
eerst de mafia van de planneet af vegen, hopsa.
Ja, dat bereik je door Noord Korea aan te vallen...quote:Op maandag 19 juni 2006 13:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
China wat isoleren is altijd handig met het oog op de toekomst.
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:46 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ach ja. Vertel eens: welk belang hebben de Amerikanen om ons over Noord Korea voor te liegen? Er is daar niets te halen, dus het smoesje "het gaat alleen maar om de olie" gaat in ieder geval niet op. Vertel ook eens welk belang de Amerikanen hebben in nog een oorlog tegen een dictator als er toch niets in het betreffende land te halen valt?
Trouwens; het wordt voor de media ook wel erg moeilijk om bewijs te leveren als jij hun bronnen per definitie als onbetrouwbaar betitelt, enkel omdat de bronnen Amerikaans zijn...
Prima, dan is het dus een goede zaak om te beginnen met Iran en Noord Korea.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
eerst de mafia van de planneet af vegen, hopsa.
geen idee, mischien is een stormfront een beter ideequote:Op maandag 19 juni 2006 13:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ook al goed, maarreh....hebben de Koreanen wel zoveel vuurpijlen ?![]()
Hou toch op zeg.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:55 schreef Jalu het volgende:
[..]
Prima, dan is het dus een goede zaak om te beginnen met Iran en Noord Korea.
haha jij gelooft ook alle propaganda, iran is een modern en prachtig land, korea doet niet mee aan de globalistische kankermarkt, wake the fuck up dombo.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:55 schreef Jalu het volgende:
[..]
Prima, dan is het dus een goede zaak om te beginnen met Iran en Noord Korea.
Kijk eens op de kaart hoe strategisch NK ligt met het oog op China....quote:Op maandag 19 juni 2006 13:54 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ja, dat bereik je door Noord Korea aan te vallen...
...
I second that.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
haha jij gelooft ook alle propaganda, iran is een modern en prachtig land, korea doet niet mee aan de globalistische kankermarkt, wake the fuck up dombo.
![]()
![]()
Lees: het RTL-4 nieuws nauwgelet volgen.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga ff naar buiten, ff geen zin om te praten met mensen die gefcukinghersenspoeld zijn.
Het is toch wel opvallend hoeveel mensen er als jij rondlopen voor wie het allemaal zo zwart/wit is. "De Amerikanen zijn niet goed, dan nog liever moslim-fundamentalisten of stalinisten...". Getuigt niet van veel realiteitszin.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:54 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat de wereld zo werkt? Dat het allemaal zo eerlijk gebeurt? Die goeie Amerikanen toch, die de wereld veilig proberen te maken.
![]()
Noord Koreanen lijden vooral honger omdat hun dictator het geld liever besteed aan wapentuig. En Iran een modern land? Vraag dat even aan de vrouwen die ook graag voetbal willen kijken of zo.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
haha jij gelooft ook alle propaganda, iran is een modern en prachtig land, korea doet niet mee aan de globalistische kankermarkt, wake the fuck up dombo.
![]()
![]()
Ik ga de discussie niet aan verder. Je gelooft maar wat je geloven wilt.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Het is toch wel opvallend hoeveel mensen er als jij rondlopen voor wie het allemaal zo zwart/wit is. "De Amerikanen zijn niet goed, dan nog liever moslim-fundamentalisten of stalinisten...". Getuigt niet van veel realiteitszin.
De Amerikanen zijn geen lieverdjes, bepaald niet zelfs. Maar liever onder Amerikaanse invloed dan onder een stalinistische dictatuur of onder een islamitisch fundamentalistische sharia.
Er zijn genoeg nieuwsbronnen in de wereld, er staat op het dak van mijn huis een schotelantenne die ook Al Jazeerah en weet ik veel wat nog meer allemaal kan ontvangen, als je werkelijk denkt dat het enige nieuws dat ik volg van de grote westerse stations komt dan heb je het wel goed mis.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:00 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Lees: het RTL-4 nieuws nauwgelet volgen.![]()
Ach, zijn de argumenten op?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:06 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik ga de discussie niet aan verder. Je gelooft maar wat je geloven wilt.
Tip: Al Jazeera is de CNN van de andere kant.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:09 schreef Jalu het volgende:
[..]
Er zijn genoeg nieuwsbronnen in de wereld, er staat op het dak van mijn huis een schotelantenne die ook Al Jazeerah en weet ik veel wat nog meer allemaal kan ontvangen, als je werkelijk denkt dat het enige nieuws dat ik volg van de grote westerse stations komt dan heb je het wel goed mis.
Koop een boek.quote:Feit is wel dat ik meer vertrouwen heb in eender welk persbureau dan alle mogelijke anti-kapitalistische anti-westerse anti-globalistische conspiracy sites die je her en der op het Internet kunt vinden en waar velen in hun eigen bedenksels geloven...
Hou op zeg. Figuren als jij blijven toch maar raaskallen, wat voor argumenten je ook aandraagt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |