Waarom zou dat niet mogen als dat buiten de atmosfeer is?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:39 schreef sp3c het volgende:
noem mij 1 ander land dat testraketjes over een buurland heenschiet
Waarom zou ik?? Dat doet niets af aan het recht dat ze hem gewoon mogen testen zolang die maar niet midden in andermans grondgebied terecht komt.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:43 schreef sp3c het volgende:
noem mij er 1
ze zijn er gewoon nietquote:Dat doen de andere landen ook continu
Lijkt me niet dat de ruimte boven de atmosfeer nog onder Japans luchtruim valt.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:49 schreef sp3c het volgende:
omdat je suggereert dat die er zijn?
[..]
ze zijn er gewoon niet
Noord Korea mag die dingen best testen maar zodra ze Japans luchtruim schenden wordt Japan boos
Luchtruim is binnen de atmosfeer en als we het over schendingen hebben van het luchtruim kan ik er inderdaad een hoop opnoemen.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:49 schreef sp3c het volgende:
omdat je suggereert dat die er zijn?
[..]
ze zijn er gewoon niet
Noord Korea mag die dingen best testen maar zodra ze Japans luchtruim schenden wordt Japan boos
volgens mij is dit wettelijk niet helemaal goed vastgelegd nogquote:
en al die landen waarvan dat luchtruim geschonden worden zijn niet vrolijk of wel?quote:en als we het over schendingen hebben van het luchtruim kan ik er inderdaad een hoop opnoemen.
en "DIE" snap ik nietquote:En "DAT" slaat terug op "testen"
Je hebt gelijk joh. Goede reden voor de Amerikaanse militairen om Noord Korea direct met de grond gelijk te maken.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:16 schreef BaajGuardian het volgende:
recht op et witte huis aub.
Wat dacht je van projectielen die om de aarde worden geschoten. Die blijven heus niet boven de VS of andere landen zweven hoor. En daarmee geef je dus al aan dat het luchtruim boven de atmosfeer vrij is voor iedereen.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij is dit wettelijk niet helemaal goed vastgelegd nog
[..]
en al die landen waarvan dat luchtruim geschonden worden zijn niet vrolijk of wel?
Japan dus ook niet
maar je hebt geen voorbeelden van al die landen die continu raketjes over elkaar heen schieten?
[..]
en "DIE" snap ik niet
http://www.washingtonpost(...)AR2006060201410.htmlquote:BACK TO THE BUNKER
By William M. Arkin
Sunday, June 4, 2006; Page B01
On Monday, June 19, about 4,000 government workers representing more than 50 federal agencies from the State Department to the Commodity Futures Trading Commission will say goodbye to their families and set off for dozens of classified emergency facilities stretching from the Maryland and Virginia suburbs to the foothills of the Alleghenies. They will take to the bunkers in an "evacuation" that my sources describe as the largest "continuity of government" exercise ever conducted, a drill intended to prepare the U.S. government for an event even more catastrophic than the Sept. 11, 2001, attacks.....
zijn dat wapens?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat dacht je van projectielen die om de aarde worden geschoten. Die blijven heus niet boven de VS of andere landen zweven hoor. En daarmee geef je dus al aan dat het luchtruim boven de atmosfeer vrij is voor iedereen.
Ah tijd voor een voor een complot theorietjequote:Op maandag 19 juni 2006 13:29 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Hmm, vreemd dat deze test samenvalt met de grootste Amerikaanse 'proefevacuatie' voor beleidscontinuïteit in geval van een catastrofe. Op 4 juni was dit nl.al te lezen in de Washington Post:
[..]
http://www.washingtonpost(...)AR2006060201410.html
Propaganda. Je reinste onzin.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:13 schreef Omaha het volgende:
Noord-Korea heeft zijn langeafstandsraket met brandstof gevuld en is nu klaar voor lancering, zo meldt de interneteditie van de New York Times.
Je bent zo stellig, je hebt vast wel bewijs voor deze stelling. Je doet nogal een bewering namelijk.quote:
ja dat zijn wapens worden voor militaire doeleinden gebruikt.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
zijn dat wapens?
van een koreaans verkeersvliegtuigje dat per ongeluk een beetje door Japans luchtruim kruist zullen ze ook echt niet warm gaan draaien, die sturen er een jachtvliegtuig op af (als ze geen contact kunnen krijgen) en verzoeken de piloot vriendelijk de koers te wijzigen
tot er een dreiging vanuit gaat en dan worden ze boos
Saddam heeft banden met Osama Bin laden en massavernietigingswapens. Saddam is een bedreiging voor de Westerse democratie.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:35 schreef Jalu het volgende:
[..]
Je bent zo stellig, je hebt vast wel bewijs voor deze stelling. Je doet nogal een bewering namelijk.
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg bewijs. Of geloof je de media ook niet meer als ze vandaag schrijven dat Nederland vrijdag het voetbal heeft gewonnen.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:37 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Saddam heeft banden met Osama Bin laden en massavernietigingswapens. Saddam is een bedreiging voor de Westerse democratie.
Laat de media eens bewijs leveren dan. Ik geloof weinig van wat de Yankees schrijven.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:42 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Ik vroeg bewijs. Of geloof je de media ook niet meer als ze vandaag schrijven dat Nederland vrijdag het voetbal heeft gewonnen.
Ach ja. Vertel eens: welk belang hebben de Amerikanen om ons over Noord Korea voor te liegen? Er is daar niets te halen, dus het smoesje "het gaat alleen maar om de olie" gaat in ieder geval niet op. Vertel ook eens welk belang de Amerikanen hebben in nog een oorlog tegen een dictator als er toch niets in het betreffende land te halen valt?quote:Op maandag 19 juni 2006 13:44 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Laat de media eens bewijs leveren dan. Ik geloof weinig van wat de Yankees schrijven.
China wat isoleren is altijd handig met het oog op de toekomst.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:46 schreef Jalu het volgende:
[..]
Ach ja. Vertel eens: welk belang hebben de Amerikanen om ons over Noord Korea voor te liegen? Er is daar niets te halen, dus het smoesje "het gaat alleen maar om de olie" gaat in ieder geval niet op. Vertel ook eens welk belang de Amerikanen hebben in nog een oorlog tegen een dictator als er toch niets in het betreffende land te halen valt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |