De score van die film is gedaan door Lisa Gerrard en Harry Gregson-Williams. Zijn onbekende componisten voor mij verderquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:54 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De muziek tijdens Man On Fire....en al helemaal het eindstukje. Geen idee wie/ wat het was.
Badalamentiquote:Op vrijdag 28 juli 2006 07:03 schreef Illuvatar het volgende:
[...] Angelo Badalame (o.a. Twin Peaks) [...]
Wil ik daar graag Stanley Kubrick aan toevoegen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:02 schreef JelleS het volgende:
Vergeet ik helemaal één van mijn favorieten. Ik weet nog niet wie de componist(en) is/zijn, maar de regisseur die het beste met muziek omgaat in zijn films is wat mij betreft Kar Wai Wong. Vooral bij In the Mood for Love is het gewoonweg geniaal. Elke keer gebruikt hij hetzelfde korte stukje muziek. Het geniale ervan is dat hij de beelden in slowmotion laat zien, waardoor een geweldige sfeer in samenwerking met de simpele muziek, die uiteindelijk toch in je hoofd blijft zitten. Af en toe pak ik de dvd nog is om gewoon een losse scene met muziek erbij te bekijken, zo goed is het.
idd vooral "Extasy of Gold" uit The good, the bad and the uglyquote:Op maandag 19 juni 2006 02:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ik vind Ennio Morricone eigenlijk nog steeds onovertroffen.
Harry Gregson-Williams is een bekende componist uit de school van Hans Zimmer. Hij heeft onder andere de muziek voor Spy Game, Chicken Run, Kingdom of Heaven en Metal Gear Solid 2 en 3 (computerspellen) geschreven.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:58 schreef wolfrolf het volgende:
De score van die film is gedaan door Lisa Gerrard en Harry Gregson-Williams. Zijn onbekende componisten voor mij verder
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |