De enige positieve bijdrage aan onze cultuurquote:Op zondag 18 juni 2006 19:44 schreef Sala-adin het volgende:
Zin in een broodje van moslim kwaliteit?
[afbeelding]
Het is halal hoor
.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:45 schreef Pindax0r het volgende:
shoarma is de shit
hij vindt shoarma blijkbaar beter dan doner (wat niet kan natuurlijk, nekschot)...jij neemt aan dat hij doelt op het plaatje, door doner shoarma te noemen..quote:Op zondag 18 juni 2006 19:47 schreef Sala-adin het volgende:
wat valt er aan te snappen dan?
lol dat plaatje is toch een broodje shoarma of niet?quote:Op zondag 18 juni 2006 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
hij vindt shoarma blijkbaar beter dan doner (wat niet kan natuurlijk, nekschot)...jij neemt aan dat hij doelt op het plaatje, door doner shoarma te noemen..
und so..
omg, sala-adin je hebt gelijk!quote:Op zondag 18 juni 2006 19:52 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
lol dat plaatje is toch een broodje shoarma of niet?![]()
nee prutserquote:Op zondag 18 juni 2006 19:52 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
lol dat plaatje is toch een broodje shoarma of niet?![]()
als dag en nachtquote:Op zondag 18 juni 2006 19:55 schreef Pindax0r het volgende:
wtf is het verschil tussen donner en shoarma?
goed zo, je hebt google gebruikt!quote:Op zondag 18 juni 2006 19:57 schreef Pindax0r het volgende:
Shoarma bestaat uit reepjes gekruid lamsvlees, te vergelijken met griekse gyros, Turkse döner kebab of Mexicaanse taco al pastor.
![]()
het smaakt heel anders... misschien ziet het er hetzelfde uit..quote:Op zondag 18 juni 2006 20:06 schreef Pindax0r het volgende:
maar ff serieus, ik zie niet veel verschil
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:06 schreef zarGon het volgende:
het smaakt heel anders... misschien ziet het er hetzelfde uit..
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:10 schreef Sala-adin het volgende:
Ik als Afghaan ook
met z'n dikke lul!!quote:
Jij moet helemaal je waffel houdenquote:
Krijg er meteen honger van, alleen dit nog erbij:quote:Op zondag 18 juni 2006 20:01 schreef Sala-adin het volgende:
Fucking idioot
[afbeelding]
Doner!!!
[afbeelding]
Shoarma!
Jah ik wou rood maar ze hebben me oranje gegeven daaromquote:Op zondag 18 juni 2006 20:51 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je waffel houden![]()
Je heb een oranje naam, en onder je oranje naam:
Fuck oranje!!!!
Mis ik wat?![]()
Laten je broers moslim liefde zien ?quote:Op zondag 18 juni 2006 19:42 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn broeders
laat eens die moslim liefde zien![]()
Dat verstaan we niet onder moslim liefdequote:Op zondag 18 juni 2006 20:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laten je broers moslim liefde zien ?
Zijn ze homo ofzo ?
met mekaar he
\quote:Op zondag 18 juni 2006 20:51 schreef Zuen het volgende:
[..]
Krijg er meteen honger van, alleen dit nog erbij:
[afbeelding]
![]()
![]()
Haterzz. Fortune City is dope shit.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:56 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
\
Wat heb ik aan een Fortune City logo?![]()
Je bent de enige.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:56 schreef RicoRabbit het volgende:
[..]
\
Wat heb ik aan een Fortune City logo?![]()
Ga jij eens lekker (terug) naar (www.)marokko(.nl)quote:Op zondag 18 juni 2006 20:52 schreef Sala-adin het volgende:
Lahmacun!
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:18 schreef Sala-adin het volgende:
met lekker veel knoflooksaus
en beetje doner vlees
lahmacun a.k.a turkse pizza...quote:Op zondag 18 juni 2006 21:19 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker (terug) naar (www.)marokko(.nl)
Echt een typische nederlandse opmerking.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:19 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Ga jij eens lekker (terug) naar (www.)marokko(.nl)
Nog een Nederlandse opmerking: ik ben niet verplicht dat te wetenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Echt een typische nederlandse opmerking.
Dat is turks eikel
Het ziet er tenminste mooier uit dan die gerachte christelijke snackbar's zit vol met dikke vatsige mensen en allemaal een vieze shag in de handquote:
dan moet je ook geen poep lullen waar je nix vanaf weet eikelquote:Op zondag 18 juni 2006 21:23 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Nog een Nederlandse opmerking: ik ben niet verplicht dat te weten![]()
Ook lekker. Weer een bijdrage aan onze klompencultuur...quote:Op zondag 18 juni 2006 20:52 schreef Sala-adin het volgende:
Lahmacun!
je wilt beweren dat nederlanders geen kankerkaaskoppen zijn?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:41 schreef Beach het volgende:
Leuk he in Nederland wonen en nederlanders uitschelden voor kankerkaaskop![]()
wat doe je hier dan nogquote:Op zondag 18 juni 2006 21:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
je wilt beweren dat nederlanders geen kankerkaaskoppen zijn?
wasalam-aleikum danquote:Op zondag 18 juni 2006 21:54 schreef Sala-adin het volgende:
legliesh dien!
wasalam-aleikum danquote:Op zondag 18 juni 2006 21:54 schreef Sala-adin het volgende:
legliesh dien!
O ja, dat heb ik ooit eens geleerd over de Indonesische taal, die herhaling. Dus negers zou dan "neger neger" worden!quote:Op zondag 18 juni 2006 22:05 schreef indahnesia.com het volgende:
wasalam-aleikum dan
neger? da's gewoon orang negro hoor.. niets 'neger neger', gewoon 'zwart mens'quote:Op zondag 18 juni 2006 22:09 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
O ja, dat heb ik ooit eens geleerd over de Indonesische taal, die herhaling. Dus negers zou dan "neger neger" worden!![]()
zwart ahahaha pwnedquote:Op zondag 18 juni 2006 22:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neger? da's gewoon orang negro hoor.. niets 'neger neger', gewoon 'zwart mens'
Dus ze stammen toch af van de apen?quote:Op zondag 18 juni 2006 22:11 schreef indahnesia.com het volgende:
neger? da's gewoon orang negro hoor.. niets 'neger neger', gewoon 'zwart mens'
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:16 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dus ze stammen toch af van de apen?![]()
Dûh.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:16 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dus ze stammen toch af van de apen?![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 23:12 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[A ma nakooidum]!
Geen idee hoe je het schrijft, maar zo zeg je het!
allah ackbar !!quote:Op zondag 18 juni 2006 19:42 schreef Sala-adin het volgende:
Mijn broeders
laat eens die moslim liefde zien![]()
Jij bent een lekkere reclame voor armeniers...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |