Current 93 - Then Kill Ceasarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 08:35 schreef placebeau het volgende:
[..]
Roland van Campenhout - back to coal
Nummer dat je alleen 's nachts zou opleggen
jaymay - gray or bluequote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:29 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Current 93 - Then Kill Ceasar
..om jezelf te troosten bij liefdesverdriet.
Queens of the stone age - I never camequote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:04 schreef placebeau het volgende:
[..]
jaymay - gray or blue![]()
![]()
Wanneer je de blues hebt
tom mcrae - draw down the starsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:41 schreef Flibble het volgende:
[..]
Queens of the stone age - I never came
Wanneer je de blues hebt
Peeping Tom - Mojo mag dat ook?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef placebeau het volgende:
[..]
tom mcrae - draw down the stars
een tom
the supids - peruvian vacation de gitarist van de stupids heet tommyquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef placebeau het volgende:
[..]
tom mcrae - draw down the stars
een tom
Basement Jaxx - Wheeeeere's Your Head At-at-at-at...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:25 schreef slaveloos het volgende:
welk nummer geeft je een vakantiegevoel?
the dill brothers - tsuk tsukquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Basement Jaxx - Wheeeeere's Your Head At-at-at-at...
Nogmaals het vakantiegevoel.
Chickenpox - Thirtysomethingrestlesslifequote:Op donderdag 31 augustus 2006 06:09 schreef placebeau het volgende:
[..]
the dill brothers - tsuk tsuk
(of ska in het algemeen)
ska
The Specials - Too Much Too Youngquote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Chickenpox - Thirtysomethingrestlesslife
Misschien wel de beste skaband ooit.
Ska...
Ik denk:Iggy & the Stooges - Search & destroy.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
The Specials - Too Much Too Young
Punk
the dead kennedys - chickenshit conformistzoveel meer*, maar deze heeft de meeste indruk gemaakt op de jonge slaveloosquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik denk:Iggy & the Stooges - Search & destroy.
Punk...
Heideroosjes en Gert Leers - Da's toch dope manquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:45 schreef slaveloos het volgende:
[..]
the dead kennedys - chickenshit conformistzoveel meer*, maar deze heeft de meeste indruk gemaakt op de jonge slaveloos
nederpunk
regular johnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef Flibble het volgende:
[..]
Heideroosjes en Gert Leers - Da's toch dope man![]()
Queens of the stone age
Madness - night boat to Cairoquote:
The sun and the rain.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:22 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Madness - night boat to Cairo
Madness
baggy trousersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:05 schreef belsen het volgende:
[..]
The sun and the rain.
Madness...
White Stripes - There's no home for you herequote:Op vrijdag 1 september 2006 08:05 schreef placebeau het volgende:
[..]
Daniel Lanois & Bono - falling at your feet
Waar je pa/ma door jou nu ook fan van is
Goeie.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:25 schreef Flibble het volgende:
[..]
White Stripes - There's no home for you here
Waar je pa/ma door jou nu ook fan van is
Dandy Warhols - Orangequote:Op vrijdag 1 september 2006 09:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Goeie.
Blur - This is a low.
Waar je pa/ma door jou nu ook fan van is...
josh ritter - girl in the warquote:Op vrijdag 1 september 2006 14:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Antony & The Johnsons - You Are My Sister
Eigenlijk vindt ze het hele album goed...Maar deze in het bijzonder, geloof ik
--
Pa/Ma in de herhaling.
Frans Bauer - Eens komt er voor jou een dagquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:11 schreef ranja het volgende:
Chris Barber - Icecream
wat je van je pa/ma hebt leren kennen
coldplay - dont panicquote:Op vrijdag 1 september 2006 17:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Frans Bauer - Eens komt er voor jou een dag
pa/ma maar weer
Da's een stuk makkelijker:quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
coldplay - dont panic
nummer wat jij geweldig vind en pa/ma vreselijk
toch maar: nelly furtado - island of wonderquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:20 schreef belsen het volgende:
[..]
Da's een stuk makkelijker:
'Wat is dat nu weer voor klere herrie?' Dat zijn de Beatles, pa
...
Dead Kennedys - Nazi punks fuck off.
Nummer wat jij geweldig vindt, maar anderen niet begrijpen...
Mijn favoriete nummer van nummers die ik niet leuk vind!quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:29 schreef placebeau het volgende:
[..]
toch maar: nelly furtado - island of wonder
mijn vrienden zijn veel te stoer hiervoor
nummer dat iedereen leuk vindt maar jij niet
oh, niet muggenziftenquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:53 schreef Flibble het volgende:
[..]
Mijn favoriete nummer van nummers die ik niet leuk vind!![]()
Ik schaam me nergens voor, maar over het algemeen wordt iets als Supertramp wel als een guilty pleasure gezien. Dus:quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:53 schreef Flibble het volgende:
[..]
Mijn favoriete nummer van nummers die ik niet leuk vind!![]()
Depeche Mode - Enjoy the silence
Waarvoor je niet durft uit te komen
Supertrampquote:Op zaterdag 2 september 2006 15:30 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ik schaam me nergens voor, maar over het algemeen wordt iets als Supertramp wel als een guilty pleasure gezien. Dus:
Supertramp - Goodbye Stranger
Waarvoor je niet durft uit te komen
Conny Vandenbos..quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:52 schreef belsen het volgende:
[..]
Supertramp
Conny Vandenbos - Ik geef je een roosje mijn roosje.
Wat een uitzondering vormt in je platencollectie...
Van een 'gewoon album'? (dus geen box)...quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:58 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Conny Vandenbos..![]()
![]()
Mulatu Astatke - 1969-1974 : Ethiopiques
... de duurste plaat uit jouw collectie.
The Police - Fall Outquote:Op zaterdag 2 september 2006 16:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Van een 'gewoon album'? (dus geen box)...
Blur - When the cows come home.![]()
Toen 70 gulden voor The special collectors edition verzamelaar betaald.
In mijn geheugen en voor het budget toen, zeker de duurste die ik ooit gekocht heb.
Vanessa Paradis - La magie des surprises partiesquote:Op zaterdag 2 september 2006 21:35 schreef cafca het volgende:
Nick cave and the bad seeds - b-sides and raritiesquote:Op zondag 3 september 2006 02:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Vanessa Paradis - La magie des surprises parties
David Sylvian - Red Guitarquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:44 schreef placebeau het volgende:
[..]
Nick cave and the bad seeds - b-sides and rarities
Ik koop zelden iet duurs
favoriete nummer van je laatste cd die je gekocht hebt
Nooit meer slapen van 4us.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:52 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
David Sylvian - Red Guitar
favoriete nummer van je eerste cd/lp die je gekocht hebt
scatmans worldquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Nooit meer slapen van 4us.
Favoriete nummer van je eerste cd/lp die je gekocht hebt...
Bright eyes - the calendar hung itself...quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:45 schreef ranja het volgende:
Letters to Cleo - Pizza Cutter
favoriet nummer uit je favoriete cd van je favoriete artiest
dEUS - Instant Streetquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:44 schreef placebeau het volgende:
[..]
Bright eyes - the calendar hung itself...
favoriet nummer uit je favoriete cd van je favoriete artiest
Frans Halsema - Elke avond als de beeldbuis is gedoofd (na de televisie).quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:48 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
dEUS - Instant Street
... de favoriete artiest van je vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |