abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:01:47 #241
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39044854
quote:
ik kon het niet laten om even hardop te gniffelen bij de tekst van # 9.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 19:19:06 #242
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_39045495
Mocht VDV terugkomen naar Ajax, is het wel een held, de Paolo di Canio van de lage landen.

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_39045627
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:19 schreef M0NTANA het volgende:
Mocht VDV terugkomen naar Ajax, is het wel een held, de Paolo di Canio van de lage landen.

[afbeelding]
Not gonna happen voorlopig!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_39045638
Dat zou wel lachen en mooi zijn!
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_39046304
20/6/2006 - Zaakwaarnemer Kluivert ontkracht geruchten over terugkeer naar Ajax
(Gepost door RvN)

De afgelopen weken wordt Kluivert in Spaanse media steeds weer in verband gebracht met een terugkeer naar Ajax, mogelijk als vervanger van de mogelijk vertrekkende Charisteas. De zaakwaarnemer van Kluivert ontkrachtte die geruchten tegenover Skysports. "Patrick heeft een contract bij Valencia en is gelukkig daar. De connectie met Ajax komt steeds weer terug omdat hij een voormalig speler van Ajax is en Kluivert heeft gezegd dat als hij terugkeert naar Nederland Ajax de enige club is waarvoor hij zou willen uitkomen. Voor zover ik weet gaat Patrick in juli terug naar Valencia voor de voorbereiding. Ik heb met zowel valencia als Ajax geen enkel contact gehad. Wat er ook gebeurt, ik denk dat Patrick voorlopig niet terug zal keren naar Nederland."

pi_39046526
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:51 schreef Pieter.van.Vollenhoven het volgende:

[..]

Kan je wel zo belachelijk doen, maar het is toch zo.
Die wordt echt niet afgekeurd hoor, vindt heus wel een club.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39046597
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die wordt echt niet afgekeurd hoor, vindt heus wel een club.
PSV
pi_39046717
Bijvoorbeeld. Koeman en hij kunnen vrij goed met elkaar overweg. Zou wel jammer zijn.

Liever naar Man City ofzo dan. Of Spurs.
www.thuisuiteten.nl
pi_39046740
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:51 schreef methodmich het volgende:
Bijvoorbeeld. Koeman en hij kunnen vrij goed met elkaar overweg. Zou wel jammer zijn.

Liever naar Man City ofzo dan. Of Spurs.
Wat ik gelezen heb is dat hij na het WK weer gaat praten met PSG.
pi_39046816
Ook geen slechte club, zeker financieel niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_39047246
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Ook geen slechte club, zeker financieel niet.
Dat is dan ook het enige wat voor hem telt
AFC Ajax
pi_39047323
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:40 schreef cultheld het volgende:

[..]

Huntelaar dan . Of Reiziger (andersom). Clubliefde bestaat tegenwoordig bijna niet meer.
Dus omdat die 2 'geen' clubliefde hebben heeft Rafael ook meteen geen clubliefde. Ja daag .
pi_39047342
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:04 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Dat is dan ook het enige wat voor hem telt
Dat is het enige wat voor z'n zaakwaarnemer telt. Vieze geldwolf is dat.
pi_39047607
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:07 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat is het enige wat voor z'n zaakwaarnemer telt. Vieze geldwolf is dat.
Dat zijn zaakwaarnemers zo ongeveer per definitie, maar ik heb nogal het idee dat de speler op dezelfde lijn zit.
AFC Ajax
pi_39047683
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:06 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dus omdat die 2 'geen' clubliefde hebben heeft Rafael ook meteen geen clubliefde. Ja daag .
Nuh, dat maak jij ervan.
Hoeveel procent van de topvoetballers heeft clubliefde denk je? 1 % is al veel.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39047723
Maldini, Costacurta en Ger Senden.
www.thuisuiteten.nl
pi_39047997
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 18:34 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Henk wat doe je? Rosenberg heeft recht op een basisplek!
Hij moet het net als de rest maar mooi afdwingen, ik snap de voorkeur voor Perez wel.
That's all folks!
pi_39048064
Die basisopstelling die Henk in zijn hoofd heeft ben ik het wel mee eens. Ik hoop wel dat ze deze zomer Grygera en Charisteas nog wel verkopen.
lollig
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:35:50 #259
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39048548
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:17 schreef methodmich het volgende:
Di Canio
pi_39048683
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nuh, dat maak jij ervan.
Hoeveel procent van de topvoetballers heeft clubliefde denk je? 1 % is al veel.
Wat boeit mij het hoeveel procent in de voetballerij clubliefde heeft? Ik had het over Rafael.
pi_39048765
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:38 schreef Nashje het volgende:

[..]

Wat boeit mij het hoeveel procent in de voetballerij clubliefde heeft? Ik had het over Rafael.
De kans dat Rafael over clubliefde beschikt, is vrij klein .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:40:27 #262
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39048769
quote:
Maldini, Costacurta
Tsja, clubliefde hebben wanneer je uit de jeugd van een Europese topploeg komt is natuurlijk best makkelijk. De drang om je te bewijzen bij een grotere ploeg is er dan niet.

Rafael heeft trouwens best wel clubliefde hoor, maar zoals gezegd heeft dat grenzen. Ik acht de kans niet groot dat Van der Vaart ooit bij een andere topclub in Nederland gaat spelen.
pi_39048864
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:40 schreef twi het volgende:

[..]

Tsja, clubliefde hebben wanneer je uit de jeugd van een Europese topploeg komt is natuurlijk best makkelijk. De drang om je te bewijzen bij een grotere ploeg is er dan niet.
Toch zijn er veel spelers die de ene topclub voor de andere verlaten (dan doel ik niet op de buitenlanders natuurlijk). Dus ik vind dat je daar best respect voor mag hebben. Genoeg spelers roepen dat ze clubliefde hebben voor de club waar ze bij spelen, maar als puntje bij paaltje komt, lijken ze die clubliefde nooit te hebben gehad.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 20:44:18 #264
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39048978
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Toch zijn er veel spelers die de ene topclub voor de andere verlaten (dan doel ik niet op de buitenlanders natuurlijk). Dus ik vind dat je daar best respect voor mag hebben. Genoeg spelers roepen dat ze clubliefde hebben voor de club waar ze bij spelen, maar als puntje bij paaltje komt, lijken ze die clubliefde nooit te hebben gehad.
Ik ken eigenlijk weinig voorbeelden van spelers die bij een club zijn opgeleid die naar een andere club zijn gegaan, tenzij de club ze niet goed genoeg meer achtte. Kijk naar Raul. Clubliefde? Ik weet het niet, hij zit daar best. De meeste spelers die tussen verschillende grote clubs bewegen zijn toch spelers van buitenaf.

Je hebt pas echte clubliefde wanneer je een zowel sportieve als financiele vooruitgang links laat liggen om bij je club te blijven voetballen. Maar veel voetballers blijven binnen de grenzen van een bepaald land de club waar ze gespeeld hebben wel trouw door niet naar een concurrent te vertrekken. Uitzonderingen als Figo daargelaten. En dat is ook een zekere soort van clubliefde, waar Van der Vaart ook wel over zal beschikken.
pi_39049591
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:44 schreef twi het volgende:

[..]

Ik ken eigenlijk weinig voorbeelden van spelers die bij een club zijn opgeleid die naar een andere club zijn gegaan, tenzij de club ze niet goed genoeg meer achtte. Kijk naar Raul. Clubliefde? Ik weet het niet, hij zit daar best. De meeste spelers die tussen verschillende grote clubs bewegen zijn toch spelers van buitenaf.

Je hebt pas echte clubliefde wanneer je een zowel sportieve als financiele vooruitgang links laat liggen om bij je club te blijven voetballen. Maar veel voetballers blijven binnen de grenzen van een bepaald land de club waar ze gespeeld hebben wel trouw door niet naar een concurrent te vertrekken. Uitzonderingen als Figo daargelaten. En dat is ook een zekere soort van clubliefde, waar Van der Vaart ook wel over zal beschikken.
Del Piero! De enige speler die bij Juve blijft als ze degraderen...
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:00:17 #266
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39049777
Dat moet ik nog maar zien. Of misschien juist wel expres, zodat 'ie dan in elk geval wat meer aan spelen toe komt wanneer de rest vertrekt.
pi_39050207
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 20:44 schreef twi het volgende:

[..]

Nesta, Vieri, Kalou, Materazzi en Pirlo zijn maar enkele van de vele voorbeelden.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:11:16 #268
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39050291
Bij een topclub, bedoelde ik eigenlijk. Geen van hen is bij een topclub opgeleid. Ja, Nesta bij Lazio, maar AC Milan is vanaf Lazio natuurlijk altijd een verbetering.

Hoe dan ook, dit is een Ajax topic Dus laten we daar maar over verder gaan
pi_39050494
Kalou bij Feyenoord (wilde naar PSV) en Nesta bij Lazio (toen hij naar Milan ging, was Lazio wel degelijk een topclub). Wat Materazzi en Vieri betreft heb je gelijk. Pirlo is weliswaar niet opgeleid door Inter, maar is wel van Inter (na een jaar verhuurd te zijn) naar AC Milan gegaan.
pi_39050711
quote:
Cziommer gelooft niet in titelkansen Ajax 20 juni 2006

Simon Cziommer verkoos AZ boven Ajax Simon Cziommer legt deze week in Voetbal International uit waarom hij voor een transfer naar AZ heeft gekozen en niet voor een overgang naar Ajax. De middenvelder wil er liever niet over praten, maar laat in het blad doorschemeren dat hij geen goed gevoel heeft overgehouden aan zijn gesprek met de Amsterdamse clubleiding.

Over het beleid van AZ heeft Cziommer een beter gevoel en de Duitser denkt dan ook dat de Alkmaarders een grotere kans op de landstitel maken dan Ajax. "Goed, ik zal er heel kort over zijn", zegt Cziommer (25) in VI over het afketsen van zijn transfer naar Ajax. "Ik koos voor AZ vanwege de rol die ik ga vervullen in het team, de zienswijze van de trainer en omdat ik kampioen wil worden. Dan weet je ook meteen waarom ik niet voor die topclub heb gekozen. Meer zeg ik er niet over."
Whehe. Meneer Cziommer: ik weet niet of je het weet maar jij hebt niet eens mogen kiezen tussen Ajax of az. Ajax wou je niet meer, knaap.
quote:
'Concurrentie drijft Grygera naar Juventus' 20 juni 2006

Zdenek Grygera Zdenek Grygera staat in de belangstelling van Juventus, zo meldt nu ook Voetbal International. Het blad baseert zich hierbij op uitlatingen van Pavel Nedved, ploeggenoot van Grygera in het Tsjechische nationale elftal. Volgens Tsjechische media zou Nedved het bestuur van zijn club Juventus hebben geadviseerd Grygera aan te trekken.

Bij Ajax dreigt de verdediger uit beeld te geraken door de aanstaande komst van Jaap Stam (AC Milan) en George Ogararu (Steaua Boekarest). Ook de aanwezigheid van Thomas Vermaelen, Johnny Heitinga en Hedwiges Maduro zorgt ervoor dat Grygera twijfelt over een langer verblijf in Amsterdam. De kans is groot dat de international onder de nieuwe trainer Henk ten Cate niet op een basisplaats zal kunnen rekenen.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:21:42 #271
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_39050787
Onzin dat Grygera uit beeld zou verdwijnen. Hou zou gewoon in de basis staan, ten kosten van Heitinga, Vermaelen of Ogararu.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:22:47 #272
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_39050834
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:20 schreef Nashje het volgende:

[..]

Whehe. Meneer Cziommer: ik weet niet of je het weet maar jij hebt niet eens mogen kiezen tussen Ajax of az. Ajax wou je niet meer, knaap.
[..]
Idd. Wat een zielig pleefiguurtje zeg
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_39055065
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:22 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Idd. Wat een zielig pleefiguurtje zeg
Afgewezen worden doet pijn
AFC Ajax
pi_39056270
quote:
Gerrie Senden
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:55:14 #275
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39058320
Cziommer gelooft niet in titelkansen Ajax
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:56:54 #276
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_39058395
Cziommer is een dom mannetje zo te lezen
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:59:26 #277
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_39058492
quote:
Volgens de zaakwaarnemer en tevens broer van Dwight Tiendalli, Wesley, zal de jeugdinternational aankomende zomer niet naar Feyenoord vertrekken. De rechtsback staat in de belangstelling van Real Betis en de Rotterdammers, maar een verkoop is geen optie. Of zijn collega-back Edson Braafheid naar De Kuip gaat, valt ook nog te bezien.

Tiendalli gooide enkele weken geleden hoge ogen op het jeugd EK in Portugal. De rechtsback van Oranje speelde een goed toernooi en werd gekozen tot de beste rechtsback. Met de interesse is Tiendalli bang op de bank terecht te komen, en zou daarom zijn plezierige verblijf bij Utrecht niet op het spel willen zetten.

Of Braafheid ook volgend seizoen nog in de Galgenwaard actief is, is twijfelachtiger. De linksback wordt samen met international Tim de Cler genoemd als de kandidaten bij Feyenoord. Maar concrete belangstelling is er nog niet geweest, zo benadrukt manager Piet Buter namens FC Utrecht.

"Dat baart ons zorgen. Het contract van Braafheid loopt eind komend seizoen af. Dan mag hij transfervrij weg. Omdat hij de verbintenis niet tussentijds wil verlengen, staan we open voor een potentiele koper. Een vervanger hebben we al op het oog, maar we kunnen pas zaken doen als Edson een nieuwe club heeft."
Mwah dan halen we Braafheid maar voor een zacht prijsje
Jawel, je keek.
  woensdag 21 juni 2006 @ 00:01:20 #278
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_39058579
ag net als die pannekoek van een buijs
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_39059248
Als je iets hoopt dan hoeft het niet gelijk een gerucht te zijn!
KLAAS JAN HUNTELAAR
  woensdag 21 juni 2006 @ 00:23:19 #280
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_39059366
Had ik al gezegd dat de fanshop in het centrum vervangen is door een (matige) nikeshop?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')