pfff zou wel zuur voor hem zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 20:44 schreef Jasza het volgende:
Trabelsi afgekeurd voor voetbal waarschijnlijk, zou naar Arsenal gaan maar keuring niet doorgekomen en bij andere clubs ook wss.
En bij Tunesie speelt hij gewoonquote:Op maandag 19 juni 2006 20:44 schreef Jasza het volgende:
Trabelsi afgekeurd voor voetbal waarschijnlijk, zou naar Arsenal gaan maar keuring niet doorgekomen en bij andere clubs ook wss.
HIj zal wel korte periodes kunnen spelen maar bij een club zul je (in principe) een heel seizoen fit moeten kunnen blijven.quote:
Ja maar het gerucht gaat wel heel sterk dat die knie helemaal verrot is, jack van gelder zei het net en Bert van Marwijk had het ookal gehoord. Hij zou bij Arsenal tekenen maar is niet door de keuring gekomen, maarja dat weten ze misschien bij Tunesie niet he.quote:
Weg met Steef hier, die heeft een eigen topic.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:47 schreef cultheld het volgende:
Had Steef toch weer gelijk over de knie van Trabelsi.
Tuurlijk weten ze dat bij Tunesië wel, maar die lopen geen risico met hem. Als hij straks zijn knie verneukt en nooit meer kan lopen, verliezen zij daar geen geld aan ofzo.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar het gerucht gaat wel heel sterk dat die knie helemaal verrot is, jack van gelder zei het net en Bert van Marwijk had het ookal gehoord. Hij zou bij Arsenal tekenen maar is niet door de keuring gekomen, maarja dat weten ze misschien bij Tunesie niet he.
Kan je wel zo belachelijk doen, maar het is toch zo.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Weg met Steef hier, die heeft een eigen topic.
Als je ergens wordt afgekeurd is het ook niet echt verstandig om voor je land uit te komen lijkt mequote:Op maandag 19 juni 2006 20:47 schreef Pieter.van.Vollenhoven het volgende:
[..]
Eh, duh. Dat is toch niet zijn club, komop zeg beetje zelfstandig nadenken.
Wat is je bron dan?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:44 schreef Jasza het volgende:
Zeg ik dan dat het niet waar is?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:51 schreef Pieter.van.Vollenhoven het volgende:
[..]
Kan je wel zo belachelijk doen, maar het is toch zo.
Jack van Gelder meld het net, Van Marwijk wist het ook enzo. Ik bedoel maar, die geruchten komen ergens vandaan en de speler Trabelsi zou allang een club moeten hebben dus alles bij elkaar optellend gelloof ik het,quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 17:51 schreef Pieter.van.Vollenhoven het volgende:
Vind Babel wel een beetje een type Toni, alleen dan sneller.
quote:
Type Cisse dus (roep ik al langer dan vandaagquote:Op maandag 19 juni 2006 17:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja alleen dan ietsjes minder.
quote:Op maandag 19 juni 2006 21:04 schreef StarGazer het volgende:
http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?t=1207&postdays=0&postorder=asc&&start=940
Wat zijn ze schattig he, een anti-020 topic
Nee. Babel is niet beter dan Cisse.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar dan ietsjes beter
Dat is het enige wat Cisse echt mist: steviger bottenquote:Op maandag 19 juni 2006 21:18 schreef twi het volgende:
Ietsjes sterkere benen. Ik denk dat 'ie hoe langer hoe meer de kant van Henry op kan gaan trouwens, als 'ie langer speelt. Helaas past een type Henry niet in het Ajax systeem. Helaas, helaas. Of we moeten ooit een soort van 4-3-1-2 / 4-1-3-2 gaan spelen.
Ik weet wel zeker dat Cisse sneller is. Dat is echt onvoorstelbaar.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:33 schreef twi het volgende:
Ik betwijfel of Cisse sneller is. Ze zijn beiden heel erg snel, dat weet ik wel. En ik zie al verbeteringen in aannames van Babel door zijn prive-training. Prima van die jongen dat 'ie zichzelf zo wil verbeteren.
En wat moeten we dan met Ogararu, Heitinga en Boakye?quote:Op maandag 19 juni 2006 21:39 schreef devv05 het volgende:
Trabelsi gewoon nieuw contract laten tekenen als toch niemand anders 'm wil
Als het meezit, kan hij zeer groot worden heb ik t idee inderdaad.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:50 schreef koningdavid het volgende:
Babel wordt groot, ik zeg het jullie.
Babel is extreem explosief, qua schotkracht en snelheid.
Hij is fysiek en mentaal enorm sterk.
Hij doet er alles aan om beter te worden.
Ik zie hem dit WK nog wel een keer invallen en een beslissende rol spelen, die man gaat het maken, echt waar.
Meen je dat? Aan de ene kant is het jammer dat hij weg is, maar aan de andere kant is hij niet de makkelijkste geweest en is het tijd voor wat nieuws voor beide partijen.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:39 schreef devv05 het volgende:
Trabelsi gewoon nieuw contract laten tekenen als toch niemand anders 'm wil
Blijft een van de betere rechtsbacks van Europa en een speler met ervaring. Zo iemand moet je er gewoon bij willen hebben als je de mogelijkheid in de schoot geworpen krijgt. Al denk ik niet dat het gauw zal gebeuren. Heitinga kan overigens op meerdere plekken spelen (naast Stam?), Ogaragu kan mooi concurreren en Boakye is leuk voor achter de hand, moet je langzaam laten komen.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Meen je dat? Aan de ene kant is het jammer dat hij weg is, maar aan de andere kant is hij niet de makkelijkste geweest en is het tijd voor wat nieuws voor beide partijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |