Het is nog niet begonnen, dus dan is een paar minuten te laat niet zo'n probleem volgens mij.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:07 schreef komrad het volgende:
placebeau gaat daar over, eens zien hoe zijn humeur is vandaag
mens, ik heb slecht geslapenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:07 schreef komrad het volgende:
placebeau gaat daar over, eens zien hoe zijn humeur is vandaag
uit de OPquote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:45 schreef placebeau het volgende:
Opzet van het spel![]()
Wanneer moet die lijst binnen zijn?![]()
Voor 11.00 uur, voor de wedstrijddag, tenzij anders aangegeven.
Ja, deze keer wel. Normaal kun je altijd nog tot 1km voor de finish je prono indienen.quote:
weet ik dat voor de volgende keerquote:Op zondag 25 juni 2006 12:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, deze keer wel. Normaal kun je altijd nog tot 1km voor de finish je prono indienen.
quote:Op zondag 25 juni 2006 12:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, deze keer wel. Normaal kun je altijd nog tot 1km voor de finish je prono indienen.
Hebben we het dan over de koploper of de bezemwagenquote:Op zondag 25 juni 2006 12:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
ja de OP lees ik nooit hoor. Zoveel tekst.quote:
Had je toch niet gekregen, want Vicioso ging winnenquote:Op zondag 25 juni 2006 13:35 schreef rubbereend het volgende:
hč jammer, daar gaan mn punten voor Spanje
ow, dan heb ik mooi geluk gehadquote:Op zondag 25 juni 2006 13:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Had je toch niet gekregen, want Vicioso ging winnen![]()
Maar ik nietquote:
De renners zijn allemaal na 3 km afgestapt uit protest tegen publicaties over (vermeend) dopinggebruik.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:54 schreef methodmich het volgende:
Wat is er met Astarloa gebeurd dan eend?
Dat zullen er idd niet veel zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:01 schreef zjroentje het volgende:
En ik gok dat ook werkelijk niemand de Duitse kampioen goed heeft.
Mullerquote:Op zondag 25 juni 2006 15:05 schreef methodmich het volgende:
Wie heeft er gewonnen in Duitsland?
En dank voor de uitleg Wackyduck!
Dirk Mullerquote:Op zondag 25 juni 2006 15:05 schreef methodmich het volgende:
Wie heeft er gewonnen in Duitsland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |