Even spemmenquote:Op zondag 25 juni 2006 16:36 schreef Ambrosius het volgende:
Celestino dus ook weer terug dus na z'n valpartij begin dit jaar.
De Tourmanager is trouwens open: http://sport.fok.nl/tour !
doen we een aparte league voor de prono-users?quote:
Ik precies het tegenovergestelde, de laatste weken gaat het juist beter.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:07 schreef rubbereend het volgende:
^Ô Joris
wat een drama zeg, 9 puntenscoor wel super belabberd de laatste weken.
Geen idee. Würth heeft volgens mij nog geen utspraak gedaan....quote:
Of een aparte eenden league!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doen we een aparte league voor de prono-users?
Pas maar op, ik rammel aan de deur.quote:
Ja, en het gat met de nummer 9 is zo grootquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:06 schreef Wackyduck het volgende:
[..]
Pas maar op, ik rammel aan de deur.![]()
Ik heb er eentje aangemaakt. Het was de vorige keer wel een succes.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doen we een aparte league voor de prono-users?
Leuk, alleen werkt deze combinatie bij mij niet?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:48 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Ik heb er eentje aangemaakt. Het was de vorige keer wel een succes.
Naam: Wielerprono
Wachtwoord: Valkenburg
Ik weet niet of het hoofdlettergevoelig is. Ik heb nu iig het wachtwoord gewijzigd in het wachtwoord wat hier staat dus: Valkenburg.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Leuk, alleen werkt deze combinatie bij mij niet?
Kans is toch klein dat Contador meedoet, dacht ik?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:31 schreef komrad het volgende:
Wit: Contador
Had het uitgemaakkt? Ik ken maar 1 Chavanel. En dat is die dure.quote:
De andere heet Sébastien en had opgegeven.quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Had het uitgemaakkt? Ik ken maar 1 Chavanel. En dat is die dure.
Als ik die onbekende ook had gekend zal ik zijn voornaam wel genoemd hebben. Sylvaine heet ie ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |