Over 4 dagen zien we het welquote:Op zondag 18 juni 2006 12:38 schreef Djaser het volgende:
Reken er maar niet op.
Mjah, er staat alleen een premie klaar voor als 3Drealms hem dit jaar of krijgt... Aangezien er al minstens 3 engine-licenties doorheen zijn die allen meer kosten dan die premie vraag ik mij af of die motivatie factor enigzins zin heeft...quote:
En hoe is dat precies slim? Een game in de winkel zonder dat iemand er wat van weet, dat verkoopt vast fantastischquote:Op zondag 18 juni 2006 16:01 schreef X-qlusive. het volgende:
ze weten in ieder geval wel iedereen aan het lijntje te houden...... als ze slim zijn zeggen ze gewoon geen ene ka...... ngerooen dan opeens de complete game in de winkel laten leggen zonder preview, demo's en andere dingen
ff verder nadenken is zeker een graad te moeilijk...quote:Op zondag 18 juni 2006 17:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
En hoe is dat precies slim? Een game in de winkel zonder dat iemand er wat van weet, dat verkoopt vast fantastisch
Hoe vaak zie jij gamereclamequote:Op zondag 18 juni 2006 23:23 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
ff verder nadenken is zeker een graad te moeilijk...![]()
met 1 reclame heb je al genoeg !
Voor die kleine groep fans van Duke 3D misschien. De normale markt zegt Duke Nukem helemaal niets meer.quote:
Aan de andere kant: de huidige gamers kopen haast geen magazine buiten de PU meer (RIP PCZone), en halen hun info van sites. Sites die als vliegen op stront op zo'n release schrijven. Nee, ik denk dat het een briljante en kosteloze vorm van reclame is...quote:Op zondag 18 juni 2006 23:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor die kleine groep fans van Duke 3D misschien. De normale markt zegt Duke Nukem helemaal niets meer.
Ik denk echt dat ze alle zeilen bij moeten zetten om er nog wat van te maken. Zeker als het er niet al te flitsend uit komt te zien.
Dagelijks? Is het niet fifa dan is het wel PGR3...quote:
Volgens mij zijn er maar 2 zenders die uberhaupt gamereclame uitzenden, TMF en MTV. En dat kijk ik nooit. Zou het helemaal verklaren, want de laatste keer dat ik op een andere zender een gamereclame zag is te lang geleden.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dagelijks? Is het niet fifa dan is het wel PGR3...
Mag jij blij zijn dat je niet in de UK woont dan...quote:Op zondag 18 juni 2006 23:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar 2 zenders die uberhaupt gamereclame uitzenden, TMF en MTV. En dat kijk ik nooit. Zou het helemaal verklaren, want de laatste keer dat ik op een andere zender een gamereclame zag is te lang geleden.
waar wil je het anders over hebbenquote:Op maandag 19 juni 2006 00:00 schreef Q. het volgende:
Gaan we weer....
Word. :pquote:Op maandag 19 juni 2006 11:38 schreef Drakul het volgende:
Ook al duurt het "Forever".. Als die uitkomt haal ik hem zeker in huis. The duke is voor mij nogsteeds onvergetelijk! Nostalgie!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |