Ik persoonlijk vind het fijner dat mijn vrouw zuiver zou zijn, haar verleden doet er niet toe, als ze nu maar zuiver zou zijn.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:36 schreef JeRa het volgende:
[..]
Dat klopt, iedereen heeft ook de keuze om te gaan wanneer ie wil. Dat is één van de vrijheden die je hebt, net zoals de vrijheid om normáál rond te kunnen lopen buiten zonder dat je je bang hoeft te maken dat je een man aankijkt of dat ze je vrouwelijke vormen kunnen zien.
Vind je dat je daarvoor haar het recht mag ontnemen om gewoon met iemand te praten op straat? Ik krijg steeds meer de indruk dat veel in de Islam is gebaseerd op angst en jaloezie, terwijl nu vooral vertrouwen de basis is in deze maatschappij.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het fijner dat mijn vrouw zuiver zou zijn, haar verleden doet er niet toe, als ze nu maar zuiver zou zijn.
Haar recht ontnemen? Nee ze levert het bij mij vrijwillig in of niet, net zoals ik het bij haar inlever. De islam is gebaseerd op een hoge moraal, maar goed dat zijn weer cultuur verschillen.quote:Op zondag 18 juni 2006 23:43 schreef JeRa het volgende:
[..]
Vind je dat je daarvoor haar het recht mag ontnemen om gewoon met iemand te praten op straat? Ik krijg steeds meer de indruk dat veel in de Islam is gebaseerd op angst en jaloezie, terwijl nu vooral vertrouwen de basis is in deze maatschappij.
Dat vrijwillig inleveren; geldt dat ook voor je toekomstige dochters?quote:Op zondag 18 juni 2006 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haar recht ontnemen? Nee ze levert het bij mij vrijwillig in of niet, net zoals ik het bij haar inlever. De islam is gebaseerd op een hoge moraal, maar goed dat zijn weer cultuur verschillen.
zolang ze onder mijn dak leven, mijn regelsquote:Op zondag 18 juni 2006 23:58 schreef JeRa het volgende:
[..]
Dat vrijwillig inleveren; geldt dat ook voor je toekomstige dochters?
Ben je weer losgelaten uit je kamer met zachte wanden?quote:Op maandag 19 juni 2006 00:15 schreef BaajGuardian het volgende:
Allah is ook de ware god, de god van de bijbel is afgeleid van ik ben, en ik ben is niet te traceren in de geschiedenis, mischien was ik ben ook wel allah die gewetensnood kreeg bij de uitroeiing van de mens, het was ik ben die de mens redde van de zondvloed, Allah is de god geweest die de mens aansprak en hun wetten maakte.
quote:Op maandag 19 juni 2006 00:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ben je weer losgelaten uit je kamer met zachte wanden?
nope, uit de losse pols.quote:
Dit is echt de broer van Dromenvanger, dat kan niet andersquote:Op maandag 19 juni 2006 00:18 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ben je weer losgelaten uit je kamer met zachte wanden?
zuig mijn helicopter.quote:Op maandag 19 juni 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit is echt de broer van Dromenvanger, dat kan niet anders.
Hell yeah!quote:Op maandag 19 juni 2006 13:48 schreef Stabdogg het volgende:
Allah Ahkbar!! Allah!!!
Ik heb een hekel aan religie (niet aan geloof) en dus ook aan de Islam.
Ik wil persoonlijk verantwoordelijk zijn voor de uitroeing van elke religie.
Islam is wel prioriteit één omdat die nog veel drukkender zijn dan de andere religies.
Het Christendom was trouwens minimaal net zo erg een aantal honderd jaar geleden, daar niet van.
Geloven mag, maar er van uit gaan is naïef.
Weg met die middeleeuwse troep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |