ik voel mij hier zéker niet onderworpen aan een regime en naïef en zwak ben ik zéker niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Toen ik de topic titel las dacht ik dat het over FOK! ging.
het drukt je écht met de neus op de feiten, ik had me ook nooit een goed beeld van communisme (behalve van china (ook niet goed eigenlijk) en cuba) kunnen vormen, tot ik dit alles zag.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:53 schreef seto het volgende:
Goede link, ik ben nog niet helemaal klaar met kijken maar het is wel erg interessant.
Vooral het gedeelte dat je nergens heen mag zonder de gids en hij ging vertellen waar je geen foto`s van mocht maken
Alles is daar ge-brainwashed... iedereen denkt dat zij hét welvarendste land zijn en dat alleen kunnen volhouden met het regime van Kimmiequote:Op zondag 18 juni 2006 12:57 schreef seto het volgende:
Het werd al gezegd in dat topic, maar het ergste is waarschijnlijk nog dat ze denken dat ze een heel mooi leven leiden omdat ze niet weten hoe het er in de buitenwereld aan toegaat.
Gaat er echt belachelijk aan toe daar en mag hopen voor het volk daar dat er ooit een ander regime aan de macht komt
Waarom zetten ze dat zeewater niet onder stroom?quote:Op zondag 18 juni 2006 12:59 schreef Trance_X het volgende:
Hekken die onder stroom staan om te beletten dat de mensen de zee in gaan....![]()
Fijn land he dat Noord-korea...
Kost teveel stroom, ze zetten ook alleen de roltrappen aan voor de toeristenquote:Op zondag 18 juni 2006 13:01 schreef MrKickass het volgende:
[..]
Waarom zetten ze dat zeewater niet onder stroom?![]()
kun je nagaan, dit waren russen die als tourist daar naar binnen gingen; als westerling kom je daar het land niet eens in, laat staan dat ze je toestaan überhaupt foto's te maken.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:57 schreef seto het volgende:
Het werd al gezegd in dat topic, maar het ergste is waarschijnlijk nog dat ze denken dat ze een heel mooi leven leiden omdat ze niet weten hoe het er in de buitenwereld aan toegaat.
Gaat er echt belachelijk aan toe daar en mag hopen voor het volk daar dat er ooit een ander regime aan de macht komt
behalve aan die ene kust aan de japanse zee, want daar is het water toch te koud en varen nauwelijks schepen.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:59 schreef Trance_X het volgende:
Hekken die onder stroom staan om te beletten dat de mensen de zee in gaan....![]()
Fijn land he dat Noord-Korea...
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:08 schreef seto het volgende:
[..]
Kost teveel stroom, ze zetten ook alleen de roltrappen aan voor de toeristen![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 13:12 schreef MrKickass het volgende:
[..]ik las het ja...
Over stroomverbruik gesproken, ik heb zo'n plaatje Earth by Night waarop de hoeveelheid licht bij nacht op aarde te zien is... echt wicked hoe die landsgrenzen zo überduidelijk te zien zijn d.m.v. peertjes:
Check: http://www.pruetts.com/images/earth-at-night-1600x1200.jpg
ik vond dit plaatje nog gaan ik dacht in het begin dat het een hoge klif was maar toen ik las dat dat hek onder stroom staat om te verkomen dat mensen weg zwemmen toen had ik het niet meerquote:Op zondag 18 juni 2006 14:52 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Zegt genoeg eigenlijk.
Erg interessante link btw
een hoge klif terwijl je de golven ziet brekenquote:Op zondag 18 juni 2006 15:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik vond dit plaatje nog gaan ik dacht in het begin dat het een hoge klif was maar toen ik las dat dat hek onder stroom staat om te verkomen dat mensen weg zwemmen toen had ik het niet meer![]()
eh optisch bedrogquote:Op zondag 18 juni 2006 16:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
een hoge klif terwijl je de golven ziet brekenkom eens buiten
tief op met je democratie, nobody wants a system of lies and slavery.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:44 schreef dr.dunno het volgende:
Waarom "brengt men geen democratie" aan die idioterie in Noord-Korea? Oh wacht, dat is de achtertuin van China, ook een van de permanente leden van de VN met veto-recht... en niet toevallig ook alweer zo'n staat die voldoet aan de omschrijving, maar met teveel inwoners en teveel voordeel van lage lonen voor onze westerse maatschappij om te negeren
ga jij nou maar tof doen op het www.gay.nl forum ouwe; hier in dit topic is geen plaats voor seniele apen, alleen volwassen mensen die een discussie kunnen voeren over dit zwaar beladen onderwerp, op een intellectueel hoogstaand niveau.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
tief op met je democratie, nobody wants a system of lies and slavery.
het grappige is dus juist, dat die russen zo ver zijn gekomen omdat ze de russen daar nog steeds als kameraden zien en niet als westerlingen, terwijl de intenties van de toeristen in kwestie toch overduidelijk kritisch en daarmee analoog aan de houding van de meeste westerlingen is geweest al die tijd... ik heb echt bewondering voor die lui, voor hetzelfde geld hadden ze diep in de shit gezeten, zoals ook bij die alexey bijna het geval was, toen die in z'n eentje op pad ging en door die agent op straat bijna opgepakt werd, als niet omstanders hadden ontdekt dat hij russisch was.... en als blanke val je nogal op tussen een bijna 100% aziatische populatiequote:Op zondag 18 juni 2006 18:41 schreef nsfw het volgende:
Ik vind het wel super interesant om te zien eigenlijk! Wel gaaf eigenlijk! want zelfs de pers mag zulke foto's niet maken en doen dat vaak ook niet! best gevaarlijk wat deze gasten doen!
Edit: Hier een linkje met alle foto's bij elkaar
http://www.enlight.ru/camera/dprk/index_e.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |