Het is echt kutwerk. Nog erger dan vakkenvullen lijkt me.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en als die doosjes uit die belspellen hun uitdagingen halen, dan zijn ze snel tevreden, denk ik.
Aan intellentie alleen heb je niets. En kom nou, ze is gewoon mooi.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en als die doosjes uit die belspellen hun uitdagingen halen, dan zijn ze snel tevreden, denk ik.
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:56 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Aan intellentie alleen heb je niets. En kom nou, ze is gewoon mooi.
Als je van kikkerbekjes houdtquote:Op zondag 18 juni 2006 20:56 schreef Ovidius het volgende:
[..]
quote:
Leer spellenquote:Op zondag 18 juni 2006 20:56 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Gigi is eigenlijk semi-lelijk, maar erg leuk. Althans, dat vinden de meeste dudes.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:37 schreef Airelle het volgende:
Vinden jullie dat nu écht een knap meisje?.
M'n eerste fout op 330 posts en dan net bij dat woord. Dat is toch gewoon mooi.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Leer spellen.
Aan intelligentie heb je denk ik best wel wat. Al was het alleen maar voor jezelf (en niet voor een baan o.i.d.) En ik vind haar niet mooi. Ik kan zo honderd vrouwen noemen die mooier zijn.
Teckel Reuten zeker.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Leer spellen.
Aan intelligentie heb je denk ik best wel wat. Al was het alleen maar voor jezelf (en niet voor een baan o.i.d.) En ik vind haar niet mooi. Ik kan zo honderd vrouwen noemen die mooier zijn.
Whehe.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:04 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed. Ik ga 'even' die topics over Kasta en zijn BrEeZaH-chick (wat zag hij toch in haar?) doorlezen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Gigi is eigenlijk semi-lelijk, maar erg leuk. Althans, dat vinden de meeste dudes.
Toeval bestaat niet zeker?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
M'n eerste fout op 330 posts en dan net bij dat woord. Dat is toch gewoon mooi.![]()
Was het niet sugadudes tegenwoordigquote:
Bink of hunk.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Was het niet sugadudes tegenwoordig?
Hey binkie! Nee, das homo.quote:
Hoi, pberends.quote:
* pberends is playing Him - Join Me In Deathquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |