Het is echt kutwerk. Nog erger dan vakkenvullen lijkt me.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en als die doosjes uit die belspellen hun uitdagingen halen, dan zijn ze snel tevreden, denk ik.
Aan intellentie alleen heb je niets. En kom nou, ze is gewoon mooi.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en als die doosjes uit die belspellen hun uitdagingen halen, dan zijn ze snel tevreden, denk ik.
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:56 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Aan intellentie alleen heb je niets. En kom nou, ze is gewoon mooi.
Als je van kikkerbekjes houdtquote:Op zondag 18 juni 2006 20:56 schreef Ovidius het volgende:
[..]
quote:
Leer spellenquote:Op zondag 18 juni 2006 20:56 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Gigi is eigenlijk semi-lelijk, maar erg leuk. Althans, dat vinden de meeste dudes.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:37 schreef Airelle het volgende:
Vinden jullie dat nu écht een knap meisje?.
M'n eerste fout op 330 posts en dan net bij dat woord. Dat is toch gewoon mooi.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Leer spellen.
Aan intelligentie heb je denk ik best wel wat. Al was het alleen maar voor jezelf (en niet voor een baan o.i.d.) En ik vind haar niet mooi. Ik kan zo honderd vrouwen noemen die mooier zijn.
Teckel Reuten zeker.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Leer spellen.
Aan intelligentie heb je denk ik best wel wat. Al was het alleen maar voor jezelf (en niet voor een baan o.i.d.) En ik vind haar niet mooi. Ik kan zo honderd vrouwen noemen die mooier zijn.
Whehe.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:04 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed. Ik ga 'even' die topics over Kasta en zijn BrEeZaH-chick (wat zag hij toch in haar?) doorlezen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Gigi is eigenlijk semi-lelijk, maar erg leuk. Althans, dat vinden de meeste dudes.
Toeval bestaat niet zeker?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
M'n eerste fout op 330 posts en dan net bij dat woord. Dat is toch gewoon mooi.![]()
Was het niet sugadudes tegenwoordigquote:
Bink of hunk.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Was het niet sugadudes tegenwoordig?
Hey binkie! Nee, das homo.quote:
Hoi, pberends.quote:
* pberends is playing Him - Join Me In Deathquote:
Jezus, wat een ontiegelijk dom wijf is dat, zeg.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:04 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed. Ik ga 'even' die topics over Kasta en zijn BrEeZaH-chick (wat zag hij toch in haar?) doorlezen.
Kasta, was dat niet die vent met die ontzettend penetrante kutkop?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezus, wat een ontiegelijk dom wijf is dat, zeg.
Maar goed...dat zag je van mijlenver al.
Ja, die ja.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Kasta, was dat niet die vent met die ontzettend penetrante kutkop?
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Kasta, was dat niet die vent met die ontzettend penetrante kutkop?
Welke doos? Nou ja, wat boeit mij het ook eigenlijk.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Ach ja...hij kan in ieder geval wel beter krijgen dan die domme doos!
Zag jouw ideale man er niet zo uitquote:
Woei.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=image&file=BG_Gigi.png
Ik denk dat ze het vooral moet hebben van de vergoeding voor de Playboyfoto's!quote:Op zondag 18 juni 2006 20:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het loon wat zo iemand krijgt erg acceptabel is (tenzij je erg snel tevreden bent).
Foto's Defqon 2006quote:Op zondag 18 juni 2006 21:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Welke doos? Nou ja, wat boeit mij het ook eigenlijk.
Held.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=image&file=BG_Gigi.png
Alle 5quote:Op zondag 18 juni 2006 21:04 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb de eerste twee zojuist doorgenomen. Gebeurt er voor de rest nog wat spannends / verrassends?quote:
Ik ben na de eerste twee topics afgehaakt. Vond er toen al niet veel meer aan.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee zojuist doorgenomen. Gebeurt er voor de rest nog wat spannends / verrassends?
Geen idee, heb alleen de vijfde net een beetje doorgenomen, daar staat wel een samenvattingquote:Op zondag 18 juni 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee zojuist doorgenomen. Gebeurt er voor de rest nog wat spannends / verrassends?
Pijnlijk.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij bent echt een helder ligt he Niels![]()
![]()
Wat een gezeik om een typefout zeg, laat die jongenquote:
Bek houden, kneus!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een gezeik om een typefout zeg, laat die jongen.
Want?quote:Op zondag 18 juni 2006 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een aparte situatie hier.
Nou, jij die het zowaar voor iemand opneemt die een typefout maakt, en Bupatih die een redelijk ongenuanceerde, venijnige reactie daarop post.quote:
Deed iemand jou maar eens wat aanquote:Op zondag 18 juni 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Het doet me allemaal een beetje surrealistisch aan.
Zo ken ik je weer.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deed iemand jou maar eens wat aan![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |