Jezus, wat een ontiegelijk dom wijf is dat, zeg.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:04 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed. Ik ga 'even' die topics over Kasta en zijn BrEeZaH-chick (wat zag hij toch in haar?) doorlezen.
Kasta, was dat niet die vent met die ontzettend penetrante kutkop?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezus, wat een ontiegelijk dom wijf is dat, zeg.
Maar goed...dat zag je van mijlenver al.
Ja, die ja.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Kasta, was dat niet die vent met die ontzettend penetrante kutkop?
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Kasta, was dat niet die vent met die ontzettend penetrante kutkop?
Welke doos? Nou ja, wat boeit mij het ook eigenlijk.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Ach ja...hij kan in ieder geval wel beter krijgen dan die domme doos!
Zag jouw ideale man er niet zo uitquote:
Woei.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=image&file=BG_Gigi.png
Ik denk dat ze het vooral moet hebben van de vergoeding voor de Playboyfoto's!quote:Op zondag 18 juni 2006 20:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het loon wat zo iemand krijgt erg acceptabel is (tenzij je erg snel tevreden bent).
Foto's Defqon 2006quote:Op zondag 18 juni 2006 21:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Welke doos? Nou ja, wat boeit mij het ook eigenlijk.
Held.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=image&file=BG_Gigi.png
Alle 5quote:Op zondag 18 juni 2006 21:04 schreef Bupatih het volgende:
Maar goed. Ik ga 'even' die topics over Kasta en zijn BrEeZaH-chick (wat zag hij toch in haar?) doorlezen.
Ik heb de eerste twee zojuist doorgenomen. Gebeurt er voor de rest nog wat spannends / verrassends?quote:
Ik ben na de eerste twee topics afgehaakt. Vond er toen al niet veel meer aan.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee zojuist doorgenomen. Gebeurt er voor de rest nog wat spannends / verrassends?
Geen idee, heb alleen de vijfde net een beetje doorgenomen, daar staat wel een samenvattingquote:Op zondag 18 juni 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb de eerste twee zojuist doorgenomen. Gebeurt er voor de rest nog wat spannends / verrassends?
Pijnlijk.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij bent echt een helder ligt he Niels![]()
![]()
Wat een gezeik om een typefout zeg, laat die jongenquote:
Bek houden, kneus!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een gezeik om een typefout zeg, laat die jongen.
Want?quote:Op zondag 18 juni 2006 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een aparte situatie hier.
Nou, jij die het zowaar voor iemand opneemt die een typefout maakt, en Bupatih die een redelijk ongenuanceerde, venijnige reactie daarop post.quote:
Deed iemand jou maar eens wat aanquote:Op zondag 18 juni 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Het doet me allemaal een beetje surrealistisch aan.
Zo ken ik je weer.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Deed iemand jou maar eens wat aan![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |