Dan is het helemaal makkelijk toch...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb gisteren even gekeken... tenminste houdbaar tot 05-2006![]()
ik begreep je wel.quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:29 schreef marit1978 het volgende:
dat geld-geintje was nou juist om aan te geven hoe erg er géén-logische-reden is om nog die strips op te maken
oh oh oh, maar dat geeft niet ik heb nog een bijna vol potje staan......enne die moeten ook op.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb gisteren even gekeken... tenminste houdbaar tot 05-2006![]()
Ow, verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:25 schreef bixister het volgende:
dit ging over foliumzuur jolene.
sjeen, zo duur is dat spul niet toch?
en wennie, jaja, een duidelijk rammel-teken!
Tja, dat is het geld ook niet. En die houdbaarheid van het spiraaltje...ach, zo dacht ik eerst ook, maar het is er toch eerder uitgegaan dan de u.h.d.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:40 schreef Sjeen het volgende:
Mijn spiraaltje is nog houdbaar tot 2010
Het foliumzuur tot afgelopen mei... Maar die stripjes kosten slecht ¤3,25 per doosje, dus daar kom ik wel overheen![]()
Ach ja... voor mezelf besloten dat het dit jaar sowieso nog niet gaat gebeuren. Wilook niet onder druk zetten, die moet voor zichzelf ook zeker weten dat hij het wil.
Hè gets nee hèquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:25 schreef bixister het volgende:
dit ging over foliumzuur jolene.
sjeen, zo duur is dat spul niet toch?
en wennie, jaja, een duidelijk rammel-teken!
Leuk is dat hë! Mijnquote:Op maandag 17 juli 2006 10:06 schreef Syrena het volgende:
Hahaha, die mannen en hun mededelingen op momenten dat je het niet verwacht
De mijne gister, we liepen naar de auto omdat we gingen zwemmen. Halverwege een arm om me heen. "Ja en ik (let op dat ik) heb besloten dat als het over een half jaar nog steeds zo leuk en tof is, dat we dan gaan kijken voor een huisje..."
Uhhh, ja is goed zei ik(leek me geen moment om te gaan bitchen over "ik" en hoezo leuk en tof blijven?!
Naja zeg!)
En later bij het zwembad, hand op mijn buik. "Je wordt vast echt een leuke mama!"
Jah man. Dus later op de avond, ik weer (bij het luisteren van een mooi liedje) "Oh dat kan mooi als openingsdans....over een jaar of zeven acht." Hij: "Tssssk zo lang gaat dat niet duren."
Ja goeie dag gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |