abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juni 2006 @ 12:40:36 #51
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_38967517
quote:
Op zondag 18 juni 2006 12:02 schreef Waxxer het volgende:
Maaarrrr zit er dan ook een Toyota-dashboard in??
binnenkant wordt natuurlijk ook goed als bijna gelijk gemaakt aan het orgineel
  zondag 18 juni 2006 @ 12:42:29 #52
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_38967582
quote:
Op zondag 18 juni 2006 08:06 schreef _-rally-_ het volgende:
Dus eigenlijk vraag je of je moet kiezen voor vrienden of een nep-Ferrari
nep of niet, zoals iemand al eerder zei.. je moet een kenner zijn om dat te kunnen zien

Daarbij scheeld het heel erg veel geld, je heb een mooie auto en geen overkill golfje zoals veel dat wel hebben
pi_38967796
quote:
Op zondag 18 juni 2006 12:42 schreef Asmooh het volgende:

[..]

nep of niet, zoals iemand al eerder zei.. je moet een kenner zijn om dat te kunnen zien

Daarbij scheeld het heel erg veel geld, je heb een mooie auto en geen overkill golfje zoals veel dat wel hebben
echter ieder klein kind van 5 hoort al dat het geen ferrari is en de prestaties zijn ook ver beneden peil

ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden spaar dan even door en koop je een iets oudere echte ferrari... een 308 ofzo...
Hopeloos benzine verslaafd
  zondag 18 juni 2006 @ 12:52:34 #54
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_38967938
quote:
Op zondag 18 juni 2006 12:48 schreef Youp het volgende:

[..]

echter ieder klein kind van 5 hoort al dat het geen ferrari is en de prestaties zijn ook ver beneden peil

ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden spaar dan even door en koop je een iets oudere echte ferrari... een 308 ofzo...
Kijk ik zou niet dood gevonden willen worden in een oude roest BWM in een kamp

Daarbij aan het geluid kan het best jah, maar daar komt los van de bodykit ook heel veel geld om dit bijna gelijk te maken, zodat je het verschil al bjina niet kan horen, en er is er is tegenwoordig veel te doen hoor..

daarbij, ik vind deze mooier dan die 308.

Prestaties liggen misschien zoals jij zegt "zwaar onder peil", maar die MR2 motor is makkelijk naar de 300PK te krijgen, dus dan lig je toch al weer aardig gelijk
pi_38968096
quote:
Op zondag 18 juni 2006 12:52 schreef Asmooh het volgende:

[..]

Kijk ik zou niet dood gevonden willen worden in een oude roest BWM in een kamp

Daarbij aan het geluid kan het best jah, maar daar komt los van de bodykit ook heel veel geld om dit bijna gelijk te maken, zodat je het verschil al bjina niet kan horen, en er is er is tegenwoordig veel te doen hoor..

daarbij, ik vind deze mooier dan die 308.

Prestaties liggen misschien zoals jij zegt "zwaar onder peil", maar die MR2 motor is makkelijk naar de 300PK te krijgen, dus dan lig je toch al weer aardig gelijk
een japanse 4cilinder die je kan laten klinken als een italiaanse V8 laat me niet lachen

oh even tussen haakjes, ik woon niet op een kamp en die bmw is niet bepaald geroest... ik denk ook dat jouw MR2 ferrari replica eerder op een kamp te vinden is dan een 02
  zondag 18 juni 2006 @ 12:59:42 #56
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_38968199
quote:
Op zondag 18 juni 2006 12:56 schreef Youp het volgende:

[..]

een japanse 4cilinder die je kan laten klinken als een italiaanse V8 laat me niet lachen

oh even tussen haakjes, ik woon niet op een kamp en die bmw is niet bepaald geroest... ik denk ook dat jouw MR2 ferrari replica eerder op een kamp te vinden is dan een 02
ik zeg niet dat hij PRECIES het zelfde zo klinkt, maar met uitlaten enz kun je veel doen hoor
pi_38968276
quote:
Op zondag 18 juni 2006 12:59 schreef Asmooh het volgende:

[..]

ik zeg niet dat hij PRECIES het zelfde zo klinkt, maar met uitlaten enz kun je veel doen hoor
euhm... laat ik je even uit die droom helpen.... NEE daar valt bijna helemaal niks mee te doen
pi_38968297
Ja een demper met V8 soundje halen...
pi_38968331
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:02 schreef Wojworshebn het volgende:
Ja een demper met V8 soundje halen...
zo'n mooie sampler dr in net als een dump valve generator
  zondag 18 juni 2006 @ 13:10:55 #60
127421 OG-Loco
Paper Trail
pi_38968568
Heb je een indicatie van wat dit zaakje zou moeten kosten?

[ Zet dat eventueel hier neer. ]

En ga bij jezelf na of je dat in godsnaam over hebt voor een neppe, of dat je voor dat geld toch misschien ook wel een echte, nieuwe, ook snelle auto hebt.
So all I gotta say is What Uuuuuuuup
Check! [TK] OG Loco's Media Hoekje!
pi_38969547
Op de een of andere manier heb ik meer op met mensen die bewust kiezen voor een Opel Astra 1.4, dan met mensen die een auto kopen en hem dan laten lijken op een andere auto...

Maar: ieder zijn meug. Doe het alleen niet voor de buren, want dat het een neppert is weet binnen de kortste keren de wijde omgeving en er wordt behoorlijk om gelachen (weet ik nog vanuit de tijd dat iemand bij mij in het dorp waar ik vroeger woonde een "pontiac 308" reed).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_38970284

Ja idd, ik heb ook zoiets van... zo'n Ferrari is eigenlijk een beetje "over the top", zwak uitgedrukt, maar als bekend wordt in je omgeving dat het een verbouwde Japanse bak is.... kweetniet hoor....
pi_38970982
Ergens ben ik het wel eens met TS. Met deze kit kan hij zijn droom auto maken en daar is eigelijk niets mis mee. Objectief gezien is die zelfs mooier dan de originele MR2.

Het probleem in dit verhaal is het status symbool van een ferrari. Ferrari wordt meestal geassocieerd met standing. Wanneer ze te weten komen dat die nep is (en geloof mij, dat zal niet lang duren) dan gaan mensen jou persoonlijk daarop aanzien "daar heb je die show off weer met die neppe ferrari". M.a.w het gaat een heel beschamende historie worden (voor jou dan).

Ik zou er dus nog eens DIEP over nadenken, want ik denk dat je dit gaat beklagen.

OT:

Ik ken toch weel hoop gevallen waar je die achterbank gaat missen (en ik spreek uit ervaring). Soms is het gewoon handig om andere mensen te kunnen meenemen. En soms wordt het gewoon sociaal van jou verwacht om ook eens te rijden, wat nu in veel gevallen niet kan omdat je maar 2 plaatsen hebt.
  zondag 18 juni 2006 @ 15:00:18 #64
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_38971362
Je vrienden laten lopen omdat je een nep Ferarri rijdt. Ik weet niet hoe je nu in je vriendengroep ligt, maar ik weet wel hoe ze straks tegen je aankijken.........:
lege ton
pi_38971534
Van 100 meter afstand zou ik zeggen hey een 355....

Maar des te dichterbij je komt des te meer die goedkope velgen opvallen en die wielbasis die tegen het design in springt van het origineel.
En als je van dichtbij aan het kijken bent zal alles wel aardig plastic fantastic ogen...
Voor het geld van de MR2 + kit kan je zoals eerder gezegd ook een Ferrari 308 aanschaffen, dan heb je wel de emotie en het geluid van een Ferrari.
Nu doe je de kinderen van je buurt trauma's aan omdat ze het geluid van je 'Ferrari' associeren met de standaard blerpijp onder een Jappen sjonnie...

Als je toch een snelle auto wil met Italiaanse passie ga dan voor een 156 GTA ofzo, kan je je vrienden ook nog meenemen en je rijdt dan ook zowat alles zoek wat op de NL wegen rijdt. Of als je toch een sportieve coupe wil ga dan voor een Fiat coupe, maar ga niet een Ferrari namaken.... of draag je ook een Rolex van 30 euro en 'merkkleding' gekocht in Turkije daar op de markt
pi_38972105
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:06 schreef Jimmeh het volgende:
.... of draag je ook een Rolex van 30 euro en 'merkkleding' gekocht in Turkije daar op de markt
Dat zijn accesoires die je samen met die ferrari kit krijgt
pi_38972725
Leuk man kan ik ook ferrari's er uit trekken met mijn 25KW hok
pi_38974103
quote:
Op zondag 18 juni 2006 14:48 schreef errorken het volgende:
Objectief gezien is die zelfs mooier dan de originele MR2.
Ben ik het niet mee eens. De MR2 ziet er prima uit (een van de weinige Jappen waar ik dat van kan zeggen) en deze kit oogt niet in proportie.
pi_38974130
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:06 schreef Jimmeh het volgende:

Voor het geld van de MR2 + kit kan je zoals eerder gezegd ook een Ferrari 308 aanschaffen, dan heb je wel de emotie en het geluid van een Ferrari.
Maar TS kan die auto helemaal niet rijdend houden...
  zondag 18 juni 2006 @ 16:43:06 #70
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_38974294
ik heb zoals de meeste weten een 100nx en daar zit zeg maar een achterbank in voor spek en bonen en als maten van me meerijden ( opgevouwen) en ze lopen te nuilen kut auto dit kut auto dat. zeg dan rijd jij toch de volgende keer lekker. en dan is ut ineens stil ik trek me der ook geen reet van aan. ik heb de auto voor mezelf en niet voor mijn vrienden.

en neeh het is een 100nx die als ferari door het leven gaat

en ook neeh ik woon niet op het kamp heb geen petje en rook niet en zit rechtop in de auto
  zondag 18 juni 2006 @ 16:46:34 #71
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_38974388
bak flink op zijn staart trappen en gewoon drie keer heen en weer rijden!
Als je t een beetje rap doet, dan ben je nog sneller ook!
pi_38974430
En ondertussen zit iedereen te zeiken over die bodykit.
Mij was het niet opgevallen, en ik denk dat heel veel anderen (op een paar kenners na) dit ook niet wisten.
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:00 schreef nonzz het volgende:
Je vrienden laten lopen omdat je een nep Ferarri rijdt. Ik weet niet hoe je nu in je vriendengroep ligt, maar ik weet wel hoe ze straks tegen je aankijken.........:
Nee, de hoer van het groepje zijn, dat is leuk.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  zondag 18 juni 2006 @ 17:18:28 #73
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_38975164
quote:
Op zondag 18 juni 2006 13:10 schreef OG-Loco het volgende:
Heb je een indicatie van wat dit zaakje zou moeten kosten?

[ Zet dat eventueel hier neer. ]

En ga bij jezelf na of je dat in godsnaam over hebt voor een neppe, of dat je voor dat geld toch misschien ook wel een echte, nieuwe, ook snelle auto hebt.
auto: 3000/4000
bodykit: 4000/5000 engelse ponden
pi_38975187
quote:
Op zondag 18 juni 2006 17:18 schreef Asmooh het volgende:

[..]

auto: 3000/4000
bodykit: 4000/5000 engelse ponden
je bent hopelijk op de hoogte van de huidige wisselkoers van de pond?
  zondag 18 juni 2006 @ 17:22:06 #75
122573 Asmooh
Ik wel, Jij ook?
pi_38975273
quote:
Op zondag 18 juni 2006 14:48 schreef errorken het volgende:
Ergens ben ik het wel eens met TS. Met deze kit kan hij zijn droom auto maken en daar is eigelijk niets mis mee. Objectief gezien is die zelfs mooier dan de originele MR2.

Het probleem in dit verhaal is het status symbool van een ferrari. Ferrari wordt meestal geassocieerd met standing. Wanneer ze te weten komen dat die nep is (en geloof mij, dat zal niet lang duren) dan gaan mensen jou persoonlijk daarop aanzien "daar heb je die show off weer met die neppe ferrari". M.a.w het gaat een heel beschamende historie worden (voor jou dan).

Ik zou er dus nog eens DIEP over nadenken, want ik denk dat je dit gaat beklagen.

OT:

Ik ken toch weel hoop gevallen waar je die achterbank gaat missen (en ik spreek uit ervaring). Soms is het gewoon handig om andere mensen te kunnen meenemen. En soms wordt het gewoon sociaal van jou verwacht om ook eens te rijden, wat nu in veel gevallen niet kan omdat je maar 2 plaatsen hebt.
Het gaat niet eens om het ferrari logo hoor
het gaat gewoon om de bodykit die ik heel erg mooi vind, het logo kan ik er zelfs aflaten als ik dat zou willen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')