binnenkant wordt natuurlijk ook goed als bijna gelijk gemaakt aan het orgineelquote:Op zondag 18 juni 2006 12:02 schreef Waxxer het volgende:
Maaarrrr zit er dan ook een Toyota-dashboard in??![]()
nep of niet, zoals iemand al eerder zei.. je moet een kenner zijn om dat te kunnen zienquote:Op zondag 18 juni 2006 08:06 schreef _-rally-_ het volgende:
Dus eigenlijk vraag je of je moet kiezen voor vrienden of een nep-Ferrari![]()
![]()
echter ieder klein kind van 5 hoort al dat het geen ferrari isquote:Op zondag 18 juni 2006 12:42 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nep of niet, zoals iemand al eerder zei.. je moet een kenner zijn om dat te kunnen zien
Daarbij scheeld het heel erg veel geld, je heb een mooie auto en geen overkill golfje zoals veel dat wel hebben
Kijk ik zou niet dood gevonden willen worden in een oude roest BWM in een kampquote:Op zondag 18 juni 2006 12:48 schreef Youp het volgende:
[..]
echter ieder klein kind van 5 hoort al dat het geen ferrari isen de prestaties zijn ook ver beneden peil
ik zou er nog niet dood in gevonden willen wordenspaar dan even door en koop je een iets oudere echte ferrari... een 308 ofzo...
een japanse 4cilinder die je kan laten klinken als een italiaanse V8quote:Op zondag 18 juni 2006 12:52 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Kijk ik zou niet dood gevonden willen worden in een oude roest BWM in een kamp
Daarbij aan het geluid kan het best jah, maar daar komt los van de bodykit ook heel veel geld om dit bijna gelijk te maken, zodat je het verschil al bjina niet kan horen, en er is er is tegenwoordig veel te doen hoor..
daarbij, ik vind deze mooier dan die 308.
Prestaties liggen misschien zoals jij zegt "zwaar onder peil", maar die MR2 motor is makkelijk naar de 300PK te krijgen, dus dan lig je toch al weer aardig gelijk
ik zeg niet dat hij PRECIES het zelfde zo klinkt, maar met uitlaten enz kun je veel doen hoorquote:Op zondag 18 juni 2006 12:56 schreef Youp het volgende:
[..]
een japanse 4cilinder die je kan laten klinken als een italiaanse V8laat me niet lachen
oh even tussen haakjes, ik woon niet op een kampen die bmw is niet bepaald geroest... ik denk ook dat jouw MR2 ferrari replica eerder op een kamp te vinden is dan een 02
euhm... laat ik je even uit die droom helpen.... NEE daar valt bijna helemaal niks mee te doenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:59 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik zeg niet dat hij PRECIES het zelfde zo klinkt, maar met uitlaten enz kun je veel doen hoor
zo'n mooie sampler dr inquote:Op zondag 18 juni 2006 13:02 schreef Wojworshebn het volgende:
Ja een demper met V8 soundje halen...
Dat zijn accesoires die je samen met die ferrari kit krijgtquote:Op zondag 18 juni 2006 15:06 schreef Jimmeh het volgende:
.... of draag je ook een Rolex van 30 euro en 'merkkleding' gekocht in Turkije daar op de markt![]()
Ben ik het niet mee eens. De MR2 ziet er prima uit (een van de weinige Jappen waar ik dat van kan zeggen) en deze kit oogt niet in proportie.quote:Op zondag 18 juni 2006 14:48 schreef errorken het volgende:
Objectief gezien is die zelfs mooier dan de originele MR2.
Maar TS kan die auto helemaal niet rijdend houden...quote:Op zondag 18 juni 2006 15:06 schreef Jimmeh het volgende:
Voor het geld van de MR2 + kit kan je zoals eerder gezegd ook een Ferrari 308 aanschaffen, dan heb je wel de emotie en het geluid van een Ferrari.
Nee, de hoer van het groepje zijn, dat is leuk.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:00 schreef nonzz het volgende:
Je vrienden laten lopen omdat je een nep Ferarri rijdt. Ik weet niet hoe je nu in je vriendengroep ligt, maar ik weet wel hoe ze straks tegen je aankijken.........:![]()
auto: 3000/4000quote:Op zondag 18 juni 2006 13:10 schreef OG-Loco het volgende:
Heb je een indicatie van wat dit zaakje zou moeten kosten?
[ Zet dat eventueel hier neer. ]
En ga bij jezelf na of je dat in godsnaam over hebt voor een neppe, of dat je voor dat geld toch misschien ook wel een echte, nieuwe, ook snelle auto hebt.
je bent hopelijk op de hoogte van de huidige wisselkoers van de pond?quote:Op zondag 18 juni 2006 17:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
auto: 3000/4000
bodykit: 4000/5000 engelse ponden
Het gaat niet eens om het ferrari logo hoorquote:Op zondag 18 juni 2006 14:48 schreef errorken het volgende:
Ergens ben ik het wel eens met TS. Met deze kit kan hij zijn droom auto maken en daar is eigelijk niets mis mee. Objectief gezien is die zelfs mooier dan de originele MR2.
Het probleem in dit verhaal is het status symbool van een ferrari. Ferrari wordt meestal geassocieerd met standing. Wanneer ze te weten komen dat die nep is (en geloof mij, dat zal niet lang duren) dan gaan mensen jou persoonlijk daarop aanzien "daar heb je die show off weer met die neppe ferrari". M.a.w het gaat een heel beschamende historie worden (voor jou dan).
Ik zou er dus nog eens DIEP over nadenken, want ik denk dat je dit gaat beklagen.
OT:
Ik ken toch weel hoop gevallen waar je die achterbank gaat missen (en ik spreek uit ervaring). Soms is het gewoon handig om andere mensen te kunnen meenemen. En soms wordt het gewoon sociaal van jou verwacht om ook eens te rijden, wat nu in veel gevallen niet kan omdat je maar 2 plaatsen hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |