quote:
Cool is dat hè. Ik word er dubbelverliefd van: eerst op Finn en vervolgens ook op hubbie als ik zie hoe die met hem speelt en Finn laat lachen
![]()
Met Finn gaat het goed. Het drinken gaat beter (maandag weer naar CB om te wegen, hopelijk is ie dan meer aangekomen, want donderdag was het minimaal) en verder is het een superlief mannetje. Hij kijkt lekker wijs uit z'n oogjes
![]()
plaagt papa en mama af en toe door ze lekker onder te plassen en te poepen tijdens het verschonen
![]()
spugen en krampjes staan niet in z'n woordenbeokje en badderen vindt ie erg lekker.
Komende week moet ie het even met mij alleen doen, want papa moet een week naar Amerika voor z'n werk. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat. Vast wel OK, ik denk alleen dat ik het nog druk krijg met alle mensen die ineens langskomen omdat ze het sneu vinden dat ik met Finn alleen ben
![]()
Oja, dat vroeg ik me af. Finn is nu 4 weken en we willen gaan oefenen met flesje, maar papa is dus de komende week weg. Kan ik daar ook mee beginnen of is het verstandiger om pap dat te laten doen? Ik las nl. ergens dat het beter is als mama niet het flesje geeft omdat dat verwarrend kan zijn?
Arme Amber, nou ook nog vlekjes erbij. Maar wel knap dat ze gaat staan en trap kan lopen.