Ik wist het!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:07 schreef melonovy het volgende:
ja de metamorfose bank
voor Brighteyes wordt het een comfortabel 'more fozen' bankje!
Zoals ik eerder al eens heb gezegd wilde stinkie iig nog een keertje samen op vakantie en was ook het feit dat er nog 2 huizen waren een drempel.quote:Het is bijna zomervakantie! En nu de flat verkocht is, is er ook weer een drempel minder.
Kijk maar uit... wij dachten dat het wel een jaar zo duren ofzo...quote:Op zondag 18 juni 2006 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wist het!
Ik zei dus:
[..]
Zoals ik eerder al eens heb gezegd wilde stinkie iig nog een keertje samen op vakantie en was ook het feit dat er nog 2 huizen waren een drempel.
We gaan over een maand op vakantie en de flat is ook verkocht. Dus ik hoop dat stinkie dan toch eindelijk zwicht voor mijn smekende blikken enzo.
Die quote uit het speeltuinbankje was dus een flinke dosis wishfull thinking gelardeerd met wat naieve hoop om gelijk binnen 1 maand zwanger te zijn.
Maar vooralsnog is er niks te melden hoor!
Nou... ik denk dat je me dan in een dwangbuisje af kan voeren als dat echt zo is...quote:Op zondag 18 juni 2006 11:19 schreef Sjeen het volgende:
Kijk maar uit... wij dachten dat het wel een jaar zo duren ofzo...![]()
Nee, het is niet zo dat ik naar voren moet hangen en Cas dan dubbel moet vouwen. Het stuur is ook meer naar je toe te halen hoor. Ik zal straks wel vragen of Peet een foto van mij en Cas op de fiets wil maken.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:07 schreef Saffier het volgende:
Mous jij hebt dus niet het idee dat je stuur zo ver weg staat? Op de plaatjes ziet dat er nl wel zo uit vind ik.
Mjaah tis echt verbrijzeld, maandag gaan we weer kijken en horen hoe of wat.quote:En 7 breuken in één botje, heet dat dan niet verbrijzeld? Of moet het dan nóg erger zijn? Pfff daar zijn jullie nog wel even zoet mee dus
zijn dominantie heerst in OUDquote:Op zondag 18 juni 2006 11:53 schreef Belana het volgende:
echt, iedereen wacht tot stinkie overstag is
Ik heers. Klaar. Niet alleen in OUD.quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 12:01 schreef stinkie het volgende:
Ik heers. Klaar. Niet alleen in OUD.
Die van ons is nu echt verkocht, de periode van het voorbehoud is afgelopen, afgelopen weekquote:Op zondag 18 juni 2006 12:10 schreef Brighteyes het volgende:Op Funda staat nu ook dat de flat verkocht is onder voorbehoud! Wat staat dat gaaf zeg!
Ik bedoelde dus dat vriendje en ik hier dachten dat zwanger worden zomaar wel eens een jaar zou kunnen duren (gezien ervaringen binnen de familie). Isa vond dat niet nodig, die vond meteen de eerste maand raak eigenlijk wel primaquote:Op zondag 18 juni 2006 11:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... ik denk dat je me dan in een dwangbuisje af kan voeren als dat echt zo is...
nee hoor, gewoon voorzichtig aangeven daar. Ik deed het heel tactloos door me aan te bieden als knutselmoeder om eens écht leuke dingetjes te gaan makenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:34 schreef texelonia het volgende:
Is het heel kinderachterig als je "jaloers" bent op het zelf geknutselde vaderdagcadeautje van zoonlief?![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 12:51 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik wil graag iets gaan doen vandaag, alleen ben beetje leeg van plannen.
Gister was er ook weer even een "zwaar"moment
We waren ergens gaan eten, en mijn eten bleef warm, normaal ben je 180 keer bezig om of een speeltje te pakken wat weer eens op de grond is gevallen
Of omdat Thijs eten krijgt en je daar mee bezig bent, waarna als je zelf een hap wilt nemen je eten zo goed als koud is, maar je eigenlijk bar weinig kan schelen omdat je je kind belangrijker vind.
Komt er daarna een prachting jochie met zijn pa en die kon alleen maar zwaaien naar me en kwam daarna even mij een kleine duw geven.
Alleen als je dat zelf vindt natuurlijk. Je bent goed zoals je bent!quote:Op zondag 18 juni 2006 14:43 schreef moussy het volgende:
en zoals jullie zien mag er hier ook nog wel een kilo of 20 af
Ik heb ze gewoon van iemand gekopieerd en erin gezet: ♥quote:Op zondag 18 juni 2006 14:43 schreef Spuuglokje het volgende:
BE, hoe kom je trouwens aan die hartjes in je signature?
Ik ben hier. Ik moest afgelopen week denk ik even verwerken zonder hier allemaal dingen te lezen. Ben in drie maanden tijd bij het afscheid geweest van drie hele jonge mensen, dat hakte er (in combinatie met merkwaardig ding in borst, onderzoek gehad is ws niets, zekerheid volgt nog) nogal in. Maar voel me weer wat beter, meestal. theeeeerapieeeehieeeeeequote:Op zondag 18 juni 2006 01:34 schreef Rottdog het volgende:
Hoef je niet eens stiekem te doen Sjeen absoluut een prestatie
Hoe staat het trouwens met LB?
quote:Op maandag 19 juni 2006 12:04 schreef Troel het volgende:
Overigens heb ik Rewimo aan de telefoon gehad, ik denk dat ze nu ligt te slapen. Ik neem eigenlijk aan dat ze zelf wil vertellen wat en hoe, maar in het kort heb ik begrepen dat haar vader erg helder werd bij de bediening en dat hij nu weer een stuk beter is. Maar Rewimo zal zelf daar dus nog wel over vertellen als ze uitgerust is.
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:52 schreef Sjeen het volgende:
Kan niet veel positiefs bijdragen helaas... Vanmiddag wordt een klasgenootje van de lagere school begraven.
wanneer was dat troel?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:07 schreef Troel het volgende:
Eventjes een crosspostje voor de meelevende mens:
[..]
Dan was dat voordat jij haar aan de telefoon had.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wanneer was dat troel?
ik heb dr namelijk een klein uurtje geleden aan de telefoon gehad.
hier haalde ik het altijd bij zo'n winkeltje waar ze ook sieraden, edelstenen, dromenvangers e.d. verkopen, ik weet niet of er zoiets in de buurt is bij jou? Ik had altijd de henna van spiritual sky, die is erg goed.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:58 schreef jessie het volgende:
Ik wil mijn haar een keer met henna gaan verven. Bruin dan wel he
Ik heb dat nog nooit gedaan.
Iemand tips en info waar je wat kan halen enzo.
Heel mooi, dan ben je er lekker snel vanaf! Kun je de rest van de dag taart eten om het te vieren en met de beentjes omhoog bijkomen en genieten van de rust, de zwangerschap en alles.quote:
Hij is nu Bachelor of Law (HBO-opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening afgerond).quote:Op maandag 19 juni 2006 21:59 schreef Kbot2000 het volgende:
Gefeli meneerm@x, en hoe,wie, wat ben je nu???
Ik gebruikte altijd de 'superrood' versie van dat merk, werkte heel goed! Maar de laatste keer heb ik dus 'bruin' gebruikt, en daar zie je totaal niets van..quote:Op maandag 19 juni 2006 14:08 schreef Belana het volgende:
hier haalde ik het altijd bij zo'n winkeltje waar ze ook sieraden, edelstenen, dromenvangers e.d. verkopen, ik weet niet of er zoiets in de buurt is bij jou? Ik had altijd de henna van spiritual sky, die is erg goed.
ik ken deze site niet hoor, maar om te laten zien hoe het eruit ziet: klik hier
ja dat is waar, henna is toch eigenlijk rood, dat werkt het beste.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:22 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd de 'superrood' versie van dat merk, werkte heel goed! Maar de laatste keer heb ik dus 'bruin' gebruikt, en daar zie je totaal niets van..
Ligt dus erg aan de kleur of het effect heeft. Elke kleur heeft andere ingrediënten, daar zal het wel aan liggen.
Bedoel je soms http://www.simplycolors.nlquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:45 schreef Bass-Miss het volgende:
Weet iemand hier de vergelijkbare site van rainbowbabys?
Ja nadat ik ze de 2de keer gedownload had kon ik ze wel terug vindenquote:
Ja, thnx.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:03 schreef Tamea het volgende:
[..]
Bedoel je soms http://www.simplycolors.nl
Gelukkig!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:
[..]
Ja nadat ik ze de 2de keer gedownload had kon ik ze wel terug vinden
Bij binnenkomst werd er een Tjingels van Babymuziek gespeeld (klassiek stuk)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben jullie dat gedraaid? Wat mooi! Ik krijg sowieso altijd al een brok in mijn keel van dat nummer.![]()
Al loop je in je blote kont, wat kan jou het toch schelen, álles mag als je rouwtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:11 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Dit gaat dom klinken hoor, maar nu zit ik me af te vragen of een zomerjurkje wel gepast is, dat zijn weer van die momenten dat ik twijfel aan mezelf van wat er wel en niet mag als je rouwt zeg maar zoiets raars![]()
vannacht goed geslapen vamorgen d8 ik weer even Thijs te horen brabbelen in zijn bedje![]()
Mooi!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:24 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Bij binnenkomst werd er een Tjingels van Babymuziek gespeeld (klassiek stuk)
Bright eyes werd gespeeld
Guus Meeuwis : Haven in zicht
Thijs zijn lievelings nummer: Kabouter Plop- Wij zoeken de schat
K3- Eeuwig en altijd
Genisis- Since I lost you
En naar buiten: Weer een Tjingels van Babymuziek (klassiekstuk)
Zo is het!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:09 schreef Rewimo het volgende:
Bar, Thijs zit in je hart, niet in je kleding
Precies!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:09 schreef Rewimo het volgende:
Bar, Thijs zit in je hart, niet in je kleding
Ontroerend? Ik vind het een kut bankje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |