Ik wist het!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:07 schreef melonovy het volgende:
ja de metamorfose bank
voor Brighteyes wordt het een comfortabel 'more fozen' bankje!
Zoals ik eerder al eens heb gezegd wilde stinkie iig nog een keertje samen op vakantie en was ook het feit dat er nog 2 huizen waren een drempel.quote:Het is bijna zomervakantie! En nu de flat verkocht is, is er ook weer een drempel minder.
Kijk maar uit... wij dachten dat het wel een jaar zo duren ofzo...quote:Op zondag 18 juni 2006 11:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wist het!
Ik zei dus:
[..]
Zoals ik eerder al eens heb gezegd wilde stinkie iig nog een keertje samen op vakantie en was ook het feit dat er nog 2 huizen waren een drempel.
We gaan over een maand op vakantie en de flat is ook verkocht. Dus ik hoop dat stinkie dan toch eindelijk zwicht voor mijn smekende blikken enzo.
Die quote uit het speeltuinbankje was dus een flinke dosis wishfull thinking gelardeerd met wat naieve hoop om gelijk binnen 1 maand zwanger te zijn.
Maar vooralsnog is er niks te melden hoor!
Nou... ik denk dat je me dan in een dwangbuisje af kan voeren als dat echt zo is...quote:Op zondag 18 juni 2006 11:19 schreef Sjeen het volgende:
Kijk maar uit... wij dachten dat het wel een jaar zo duren ofzo...![]()
Nee, het is niet zo dat ik naar voren moet hangen en Cas dan dubbel moet vouwen. Het stuur is ook meer naar je toe te halen hoor. Ik zal straks wel vragen of Peet een foto van mij en Cas op de fiets wil maken.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:07 schreef Saffier het volgende:
Mous jij hebt dus niet het idee dat je stuur zo ver weg staat? Op de plaatjes ziet dat er nl wel zo uit vind ik.
Mjaah tis echt verbrijzeld, maandag gaan we weer kijken en horen hoe of wat.quote:En 7 breuken in één botje, heet dat dan niet verbrijzeld? Of moet het dan nóg erger zijn? Pfff daar zijn jullie nog wel even zoet mee dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |