Owhja de mindere soort mensquote:
Alsof ons dat ook maar één moment intresseerd wat er bij jou uit de kraan komt...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:52 schreef bleiblei het volgende:
Ach ik mag niet zeiken, bij mij komt er koud water uit de kraan als ik warm water wil![]()
Hohoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:44 schreef scarefreak het volgende:
[..]
*picture* grote hal met een bende vriezers waar uitkeringstrekkers naar ijsjes mogen graaien:+
En jij denkt dat hij dat nog weet na al dat bier,coke,wiet en what knows nog meer?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:52 schreef r8ality het volgende:
Ik herinner me een geschiedenis met Arma. Een prille, toen ik nog newbie was. Wat was dat ook alweer...
Arma, help ff.
Je neemt in ieder geval de moeite om het te lezen, te verwerken in je middelmatige brein, om er vervolgens OOK nog een gevatte opmerking over te makenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:53 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Alsof ons dat ook maar één moment intresseerd wat er bij jou uit de kraan komt...
de wachtrijen afgebakend met een lintjequote:
Toch leuk dat je me een compliment geeft.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
nog een gevatte opmerking over te maken
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:54 schreef scarefreak het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij dat nog weet na al dat bier,coke,wiet en what knows nog meer?
Mijn geheugen is nog prima in orde dankzij trueno enzeau.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:54 schreef scarefreak het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij dat nog weet na al dat bier,coke,wiet en what knows nog meer?
goed excuus, kom je weer mooi mee weg...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jawel maar dan kan ik niet meer op de bank zitten achter me lappie. Sje weet tok!![]()
Tuurlijk, voor jou heb ik dat wel overquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:55 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Toch leuk dat je me een compliment geeft.
Gevoelens zijn helaas niet wederzijds...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor jou heb ik dat wel over![]()
.
Neem hem dan maar lekker op MSN ofzoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:56 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind die bleiblei wel tof eik. Die mag wel blijven.
monnojanssen at hetemail.comquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:57 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Neem hem dan maar lekker op MSN ofzo
Oew! Msn *wapperhand*. WaAr Kan iK dAt KoPeN?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:57 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Neem hem dan maar lekker op MSN ofzo
Edele hoopquote:
Meer een gevalletje, daar moet die in...quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 00:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Edele hoop.
Ik heb der laatst nog voorbij zien lopen.
Verbazing wekkend dat vrouwen die op Fok prachtig lijken veelal tegenvallen int echie.
Ik zou mijn hond er nog niet opschoppen!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:01 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Meer een gevalletje, daar moet die in...
Misschien de hond va de buren nog, maar nee kan mij ook niet beroerenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog niet opschoppen!
Boeit dat wat?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:02 schreef scarefreak het volgende:
Volgens mij heb ik ooit nog eens een string van haar kapot getrokken, of was dat jerney
Voor 99% van Fok is dat een natte droomquote:
* proest*quote:
Haha, ik heb me net al 2x ingehouden met een post omdat ik hem te grof vondquote:Op zondag 18 juni 2006 00:04 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij worden we iets te grof scarefreak. Het is nogal "rustig" hier.
Denken voordat je post hè!? Doe je goed!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:05 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Haha, ik heb me net al 2x ingehouden met een post omdat ik hem te grof vond
kan je nagaan
Nee net optijd voordat ik op Alt S wou rammenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Denken voordat je post hè!? Doe je goed!![]()
Dat wij ooit nog eens na gingen denken. Eigenlijk zouden we het nieuws moetem bellen.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Nee net optijd voordat ik op Alt S wou rammen![]()
moet niet gekker worden nee
Berichtje op de FP is het toch wel waard lijkt mijquote:Op zondag 18 juni 2006 00:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat wij ooit nog eens na gingen denken. Eigenlijk zouden we het nieuws moetem bellen.![]()
Meld het bij Q. !quote:Op zondag 18 juni 2006 00:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat wij ooit nog eens na gingen denken. Eigenlijk zouden we het nieuws moetem bellen.![]()
Je ken er ook meteen wel 4 openen. Komt toch wel vol.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:07 schreef scarefreak het volgende:
[oldbies] Arma en de dikke bruine dildo...
alvast voor zometeen
Dan gaat Bupatipahoepanogwattus zeurenquote:Op zondag 18 juni 2006 00:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je ken er ook meteen wel 4 openen. Komt toch wel vol.![]()
Ja! Wie gaat daar over?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:08 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Berichtje op de FP is het toch wel waard lijkt mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |