Zoek ff een topic die we kunnen verziekenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:35 schreef Armageddon het volgende:
Gaan we nu nog ergens een rel veroorzaken of hoe zit dat?
Jupquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Lachen hier hè? Dat is even wat anders dan die "wuppie humor" van jullie hè? Moet je er nog een keer doorheen? Of zeg je van het is wel mooi zo.
Neh, die kan zich nog prima redden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:33 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Optieften kutn00b, ga je moeder uit bad halen ofzo...
Meneer, mag ik me rijbewijs terug, ik zal nooit meer drinkenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben laatst nog bij de psycholoog van het CBR geweest.![]()
Nadat ik er net overheen ben geweest niet meer, ga dus maar snel kijken, hup hup, toe maar je kan het wel...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jup
[..]
Neh, die kan zich nog prima redden.
Weet je hoe ver dat is?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:37 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Nadat ik er net overheen ben geweest niet meer, ga dus maar snel kijken, hup hup, toe maar je kan het wel...
*laat handjes zien*quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:36 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Meneer, mag ik me rijbewijs terug, ik zal nooit meer drinken
Matige reactie jongen. Matig. Daar ga je het echt niet mee redden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Weet je hoe ver dat is?
Voordat ik bij mijn moeder ben.
Dat jij nog bij je ouders woont.
*zoekt*quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:36 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zoek ff een topic die we kunnen verzieken
Rot nou maar gewoon op jongetje...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Weet je hoe ver dat is?
Voordat ik bij mijn moeder ben.
Dat jij nog bij je ouders woont.
Ik ben wel wat spannendere rellen van jullie gewend eigenlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Matige reactie jongen. Matig. Daar ga je het echt niet mee redden.
Mocht je ook op zo'n lelijke sofa liigen?quote:
Dat klinkt heel raar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:25 schreef nikky het volgende:
[..]
IK HEB TWEE DOZEN VOOR DRIE EURO GEHAALD
Jij bent helemaal niets gewend... optiefenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben wel wat spannendere rellen van jullie gewend eigenlijk.
Is dat al beter?
Ik heb just like you geen zak te doen op de avond dat normaal Nederland zijn/haar social life bijschaaftquote:
all n00bs break one time...quote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:41 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niets gewend... optiefen
Tip: trek je slabbetje veel te strak aan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb just like you geen zak te doen op de avond dat normaal Nederland zijn/haar social life bijschaaft.
Wel isjsjesquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:28 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Klinkt als een winkel waar ze überhaupt geen schappen hebben
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:36 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zoek ff een topic die we kunnen verzieken
Krgrlllkrgghraaaahrklllgrrrrhhhheeewwwglkeee.... hijg, hijg, hijg.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:42 schreef static het volgende:
[..]
Tip: trek je slabbetje veel te strak aan.
Jezus static, dat kan beter....quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:42 schreef static het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:42 schreef static het volgende:
[..]
Sgoequote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:43 schreef Armageddon het volgende:
bleiblei, het is leuk geweest nu wegwezen anders roep ik PMS Queen Yvonne.
*picture* grote hal met een bende vriezers waar uitkeringstrekkers naar ijsjes mogen graaien:+quote:
zoek het opquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik weet nog wel dat ik en "noob" static ruzie hadden.
Gewoon gepiceerd dat je geen oldbie bentquote:
Je heet toch niet Edwin hè?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Sgoe.
Doe haar de groeten van me. Ow, en je schoonma ook!
Ja want de search leent zich ook zo goed voor zoekenquote:
Wát? Leer Nederlands.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:44 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Gewoon gepiceerd dat je geen oldbie bent
Nee.quote:
Ik moet eerst me inburgeringsexamen nog afleggen voordat ik de lessen mag volgenquote:
Het is nog vroeg.quote:
Met wie heb ik geen virtuele ruzie gehad hier?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik weet nog wel dat ik en "noob" static ruzie hadden.
Ja toen zat ik aan de Ritalin.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:49 schreef static het volgende:
[..]
Met wie heb ik geen virtuele ruzie gehad hier?
Ohw, en je hebt ooit eens een complimententopic geopend.
Kan ze dat niet zelf?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:49 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben even weg. Merel wil het bed uitklappen enzeau.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |