überhaupt wereld nieuws dat er nogsteeds mensen blijven wonen, ik probeer al jaren weg te komen, maar de woningstichting wil me blijkbaar niet hebbenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zou nu.nl een mail schrijven sturen
hejquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:15 schreef nikky het volgende:
Gevangen door een obsessieve vrouw die eigenlijk een man bleek te zijn?
Who the fuck is die newbie dan weerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:18 schreef NordicBlue het volgende:
Arma is schuilnaam van Maikuuul?
Alweer? Ik blijf bezig. Ik SMS mijn vrienden bij het NOS Journaal wel even. Weer.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:18 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zou nu.nl een mail schrijven sturen
Ik poep op Maikuuul.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:18 schreef NordicBlue het volgende:
Arma is schuilnaam van Maikuuul?
Dat gaat tochten.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ze me tussen 4 planken spijkeren.![]()
Ik ben uiteindelijk gevlucht naar de beschaving.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:19 schreef scarefreak het volgende:
[..]
überhaupt wereld nieuws dat er nogsteeds mensen blijven wonen, ik probeer al jaren weg te komen, maar de woningstichting wil me blijkbaar niet hebben
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:19 schreef Armageddon het volgende:
TwelloDaar woont de oma van mijn ex ex ex ex ex ex ex vriendin Chantal.
Dan moet je wel eerst helemaal naar Maastricht rijden hè? Zo lang kan ik mn poep iig meestal niet ophouden.quote:
Of aan jouw koppigheid natuurlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik was gewoon op internet. Dat ik hier niet was lag geheel aan jullie eigen incompetente beleid.![]()
Tegenwoordig moet ik juist naar Enschedequote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben uiteindelijk gevlucht naar de beschaving.
Niet vanuit Twello, maar toch.![]()
Dubbeldrankquote:
AFGEVEN!quote:
En tegen de tijd dat ik klaar ben kan ik naar bed. Nee dank je.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Welnee! Tjek de 8 voorgaande topics mens!![]()
Das een teringeind vanuit dat klotedorp.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:22 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet ik juist naar Enschede
pauper-opleiding weg uit almeloooo naar Enschede![]()
IK HEB TWEE DOZEN VOOR DRIE EURO GEHAALDquote:
Ja lul je er maar uit.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:24 schreef nikky het volgende:
[..]
En tegen de tijd dat ik klaar ben kan ik naar bed. Nee dank je.
Ik leef wel in het hedenVeul te gezellig hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |