Geniaal boekquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:58 schreef Jerruh het volgende:
ik ben momenteel bezig met engelieden (ja ik doe alles in het nederlands) en ondanks dat het verhaal erdoorheen raast, ben ik erg benieuwd hoe het zal eindigen.
Hoewel het vooral in een 'sprookjeswereld' afspeelt (ik houd meer van de 'vreemde zaken in een normale wereld' verhalen) vond ik het een mooi boek.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:30 schreef birdydontfly het volgende:
Wat vond je van de talisman?
Ik kreeg het vervolg op de Talisman, Zwart Huis, cadeau. Ben hier toen aan begonnen maar kon er niet inkomen. Na de talisman gelezen te hebben was ik ook zo door Zwart Huis heen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben ik ook benieuwd naar hoe je de talisman vond D.Rose
Ik kwam niet door het begin heen, moet wel vermelden dat ik toen niet kon concenteren. Voor zover concentratie nodig is tijdens het lezen.
Colorado kid is helemaal geen ander genre, maar een zeer open eind.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:34 schreef tanna het volgende:
Me love Stephen King, en ik heb nu ongeveer al zijn boeken (marktplaats is soms geweldig
) Maar er is heus wel een boek die ik niet zo geweldig vond (achteraf logisch, totaal ander genre zeg maar), en dat is Colorado kid. Heeft een van jullie die ook gelezen en wat vonden jullie daarvan?
Wetende dat het een zeer open eind is, is het nu nog wel interessant voor mij om er aan te beginnen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Colorado kid is helemaal geen ander genre, maar een zeer open eind.
Mij beviel het wel.
Dit is de uitleg die jij er aan geeft, want nergens wordt er in het verhaal iets over een chemische fabriek gezegd of dat de insecten normale insecten zijnquote:Op zondag 2 juli 2006 00:04 schreef tbl1966 het volgende:
Ik weet niet of 'ie al genoemd is, maar ik vind persoonlijk 1 van zijn kortere verhalen de beste.
"De Mist", gaat over een chemische fabriek waar een ongeluk gebeurt en mensen komen dan in een dichte mist terecht. Door dit ongeluk hebben alle insecten pre-historische formaten gekregen. Vooral het eind vind ik fantastisch. Ze rijden door de mist in een auto en horen op de radio een vaag geluid, daar gaan ze naartoe in de hoop nog meer mensen te vinden.
Eh...., waarom niet?quote:Op zondag 2 juli 2006 09:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wetende dat het een zeer open eind is, is het nu nog wel interessant voor mij om er aan te beginnen?
Nouja, het geeft toch al iets weg over de afloop, vooral over dingen die waarschijnlijk dus niet gaan gebeuren omdat die wel voor een 'gesloten ' eind zouden zorgenquote:
Ongeveer alles wat King geschreven heeft heeft op de een of andere manier een open eind.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nouja, het geeft toch al iets weg over de afloop, vooral over dingen die waarschijnlijk dus niet gaan gebeuren omdat die wel voor een 'gesloten ' eind zouden zorgen
Da's idd waar, en dat is daarmee ook het minst leuke van Kingquote:Op zondag 2 juli 2006 10:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ongeveer alles wat King geschreven heeft heeft op de een of andere manier een open eind.
Ik denk niet dat ik daar een 'spoiler' mee weggeef.
Ah, inderdaad die 2 dingen herinnerde ik me ook al nietquote:Op zondag 2 juli 2006 10:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit is de uitleg die jij er aan geeft, want nergens wordt er in het verhaal iets over een chemische fabriek gezegd of dat de insecten normale insecten zijn
Je hebt gelijk, ik heb dit verhaal zo'n 10 jaar geleden gelezen dus de herinnering zal niet helemaal helder meer zijn. Ik heb net nog even gezocht en er is in 't boek sprake van het "Arrowhead Project", een geheime operatie van de regering (waarschijnlijk heb ik dit verward met een fabriek). Sommige mensen denken dat het daardoor komt, vooral omdat 2 militairen zelfmoord hebben gepleegd.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dit is de uitleg die jij er aan geeft, want nergens wordt er in het verhaal iets over een chemische fabriek gezegd of dat de insecten normale insecten zijn
Check voor goedkope boeken mijn signaturequote:Op zondag 2 juli 2006 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Mobiel wil ik gaan lezen
Heb de achterkant gelezen van het boek waar globaal staat waar het over gaat en het spreekt me toch aan.
20 euro betaald voor dat boek, is dat normaal
Volgens mij had ik beter via bol.com kunnen bestellen.
Ik koop dus vaker zonder na te denken.
In Maastricht ligt een 2e hands boekenzaak. Met veel boekenHeb desperation daar voor 5 euro weten aan te schaffen met nog meer king boeken erbij.
5 euro voor een boek is te doen
20 euro vind ik eigenlijk belachelijk. Maar goed, een film huren kost al 5 euro. Dus dan valt die 20 euro nog wel mee relatief gezien.
Interessante boeken tegen redelijke prijs staan eropquote:Op zondag 2 juli 2006 19:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Check voor goedkope boeken mijn signature
Eigenaar, ontwerper en beheerderquote:Op zondag 2 juli 2006 19:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Interessante boeken tegen redelijke prijs staan erop
Is die site door jou beheerd of is het een site die je opgevallen is?
Tweede keer valt misschien wat tegen ja, omdat je al weet hoe het afloopt.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:58 schreef Marvellous het volgende:
Het is alweer flink wat jaar geleden dat ik hem gelezen heb, maar "Vlucht naar de top" vond ik echt geweldig.
Zou hem graag nog eens lezen, maar ben bang dat het dan een beetje tegenvalt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |