Ik heb alles in het nederlands, maar weet de engelse titels, doordat ik vroeg veel op internationale King fora kwamquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:04 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij leest alles in het Engels dusIs volgens mij veel beter
Is er uberhaupt een boek van King dat slecht is. Een boek waarvan je kunt zeggen. " Wat een pokke boek".
Heeft hij ooit een blunder gemaakt?
Ja erg goed boek.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe vond jij Bag of Bones? Ik vond die zo verschrikkelijk beklemmend...heel bijzonder.
(maar bij mij ook nr 1 The Stand, absoluut)
Het was mijn eerste King boek, en daarna was ik verslaafd. Geweldig boek.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja erg goed boek.
Ook een typisch King boek, Wat je eigenlijk bij de tweede keer lezen pas echt waardeerd
Dacht dat jij alles in het Engels las dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb alles in het nederlands, maar weet de engelse titels, doordat ik vroeg veel op internationale King fora kwam
Ik vond Buicks 8 een verschrikkelijk boek. Het enige King boek die ik niet uit heb
Neeee! De spelbreker, geweldig!!!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:45 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik vind Buick8 ook niet zo'n sterk werk van King.
Echte schijtboeken heeft ie niet echt geschreven vind ik, alleen komt naar mijn
mening 'De Spelbreker' (ook niet zo bekend) aardig in de richting!![]()
Bag of Bones is overigens top!!!![]()
Running man is mijn favo boek, en de slechtste film.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:49 schreef Dromenvanger het volgende:
Was net even aan het kijken in mijn dvd-collectie van King.
Ik ga dus The running man kijken nu.
Bevalt het niet dan schakel ik over op "it".
The running man kan ik niet alles van herinneren.
Even ontspannen met film nu.
Een van de redenen waarom ik nooit boeken uitleenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Bag of Bons uitgeleend. Maar ik weet niet meer aan wie
Ik vond het vrij matig. Spannend, wel, maar erg matig.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vond mobiel wel goed.
Niet z'n beste werk, maar goed te pruimen.
Naar het eind toe werd het minder vond ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:15 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik vond het vrij matig. Spannend, wel, maar erg matig.
Hm ok!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:46 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Neeee! De spelbreker, geweldig!!!!
Dat had ik dus ook. Maar voor mij staat of valt het boek met de ontknoping. Niets zo erg als de natte scheet van een kuteinde.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Naar het eind toe werd het minder vond ik.
Zeg maar tot en met de gebeurtenissen bij de Universiteit vond ik het erg goed. Maar het eind vond ik wat slap.
Zijn eerste boekquote:
De remake van de shining is vele malen beter dan het origineel.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:36 schreef BertV het volgende:
The Shining... zowel het boek als de film uit 1980, remake is iets minder.
Ik vond het een vreselijke film. Schwarzenegger in een glitter pakje, puhlease.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:45 schreef Dromenvanger het volgende:
The running man net gekeken.
Op de een of andere manier doet die TV zender mij laten denken aan Talpa![]()
Alles voor de kijk-cijfers.
Talpa maakt tv door mensen elkaar te laten pesten. In the running man laten ze elkaar vermoorden.
Maar gewoon het overkomen van die zender. Sprekend Talpa
Goede film toch welNiet vanwege de vergelijking met Talpa.
Gewoon de agressie die ik even kwijt kon toen Schwarzenegger begon te moorden.
SwetseneggerHeb je de ondertitel "I'll be back" van de film the Running Man overgenomen
![]()
Dat zegt Schwarzenegger namelijk tegen die eigenaar van die zender
" I'll be back
Schwarzenegger heeft 'I'll be back' voor het eerst uitgesproken in The Terminator.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:45 schreef Dromenvanger het volgende:
SwetseneggerHeb je de ondertitel "I'll be back" van de film the Running Man overgenomen
![]()
Dat zegt Schwarzenegger namelijk tegen die eigenaar van die zender
" I'll be back"
Was dat niet zijn enige tekst?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schwarzenegger heeft 'I'll be back' voor het eerst uitgesproken in The Terminator.
Deze B-Film kreeg een cult status, en Schwarzenegger werd een wereldster. Vanaf toen heeft hij I'll be back in ongeveer elke film gezegd.
En ik sluit me aan bij de rest. De film is een verkrachting van ht verhaal (net als The Shining uit 1980)
Wist ik niet dat hij zo vaak hetzelfde zegtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Schwarzenegger heeft 'I'll be back' voor het eerst uitgesproken in The Terminator.
Deze B-Film kreeg een cult status, en Schwarzenegger werd een wereldster. Vanaf toen heeft hij I'll be back in ongeveer elke film gezegd.
En ik sluit me aan bij de rest. De film is een verkrachting van ht verhaal (net als The Shining uit 1980)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |