Ik moest huilen.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:25 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, maar The Green Mile is wel echt een geweldige film, Dreamcatcher en vele andere verfilmingen (niet alleen van King trouwens) zijn maar matig, maar dit is echt een hele aangrijpende film.
Juist!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:41 schreef Chowi het volgende:
Oeh, die Dark Tower reeks is inderdaad heel mooi. En dan met name deel 3..
Vind ik ook, maar vanaf deel 2 wordt het alleen maar spannender/beter!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:48 schreef birdydontfly het volgende:
Ik heb bijna alle Stephen King boeken
Ik ben alleen nooit aan de donkere toren serie verder gegaan,
vond het eerste boek niet om door te komen.
Ik vind de meeste King-films echt een beetje B-filmsquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:51 schreef Devrim_ het volgende:
Ik kijk de films alleen...telt dat ook mee?
Storm of the Century misschien?quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
The Perfect Storm (of iets met Storm iig, is al heel oud, ik heb de dubbel VHS)
Yups...dat was hetquote:
Okee dan.... en dan te bedenken dat ik in een videotheek heb gewerkt, ik ga me wel even ergens schamen ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Nee, met George Clooney
The Green Mile is idd eeen prachtige filmquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind de meeste King-films echt een beetje B-filmsDus nee, dat telt niet: kwaliteit van de films staat niet in verhouding tot de kwaliteit van de boeken.
Prachtige uitzondering zijn The Green Mile, The Shawshank Redemption en het eerste gedeelte van The Stand.
De The Shawshank Redemption moet je zienquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:11 schreef Devrim_ het volgende:
The Shawshank Redemption en The Stand heb ik niet gezien
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De The Shawshank Redemption moet je zienOp IMDB een tweede plaats in de top 250 van films met een gemiddelde van een 9,1 na 201,822 stemmen
![]()
Hate him tooquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben in slaap gevallen bij The Shining. Mens, wat saai. En nou krijg ik natuurlijk weer allemaal mensen op mijn dak als ik zeg dat ik Jack Nicholson niet kan uitstaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |