Geen idee hoe, telefoon in binnenzak, zal wel met borstkas ergens opgeklapt zijn (stuur?), maar geen stoppie o.i.d. gezien, geen schade verder, met hem ook niks aan de hand...vreemd ja, maar de hele tel. overmidden...quote:Op maandag 19 juni 2006 11:36 schreef hicham het volgende:
Hoe kreeg ie dat voor elkaar dan? Motor / persoon zelf nog wel heel
Tijden veranderen,zo ook motormodellen en uiterlijk.Tot 5 jaar terug waren uitlaten onder de kont van de motor not-donequote:Op maandag 19 juni 2006 11:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Exactly my thoughts ...
Maar vroegah was alles beter enzo
[..]
Ik hoorde je daar iets over zeggen gisteren, dus ik dacht... dat moet ik nadoen![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:34 schreef kratjuh het volgende:
Oja ... Zo voelt het dus ..
.. om weer vrijgezel te zijn ..
:^quote:Op maandag 19 juni 2006 11:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Das minder, maar troost je met de gedachte dat je weer lekker vrij bent en de zomer voor de deur staat![]()
Paraplu meenemen en duct tapequote:Op maandag 19 juni 2006 11:36 schreef hicham het volgende:
Thx voor de tips, maar zocht meer iets voor als ik onverwachts () in een tropische regenbui terecht kom. Dit zijn meer dingen voor als ik thuis ben
(als ik nog thuis kom ...
)
Dat is toch niet omdat ze not-done waren, maar simpelweg omdat ze toen alleen nog lelijke motoren maaktenquote:Op maandag 19 juni 2006 12:04 schreef richardgie het volgende:
Tijden veranderen,zo ook motormodellen en uiterlijk.Tot 5 jaar terug waren uitlaten onder de kont van de motor not-done
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:21 schreef hollander172 het volgende:
Had niemand last van de verplichtingen gisteren?
Wij reden verkeerd, normaal komen we nooit redelijk op tijd aan ... gelukkig vertrokken we extra vroeg.quote:
Wil je hem online gaan kopen?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:49 schreef dribbel79 het volgende:
Klote, wil een donker vizier voor de helm, maar hoe zie ik zo 123 welk model mijn Shoei helm is???![]()
Dat maakt al twee zeldzame gevallen in de Fok! MC.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:41 schreef kratjuh het volgende:
Mja thanks .. Maar ik ben van een zeldzaam soort die dat soort dingen toch niet meer kan waarderen dan gewoon een goeie relatie ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien nog beter ja, advies opvolgen onder het genot van een bakkie...doen we!quote:Op maandag 19 juni 2006 13:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wil je hem online gaan kopen?
Je kan toch ook gewoon langs de winkel hoppen en hun het werk laten doen![]()
Nick, die is wel erg rigoreus in zijn mening.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
heeft iemand een idee wat er hier gisteren is gebeurd ?
![]()
http://www.motor-forum.nl(...)6/singlepost/5186396
Je kan het ook gewoon niet laten he?quote:
Dan ben ik op vakantie, ik zal er dus niet zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 14:39 schreef Faithy het volgende:
* Faithy geeft kratjuh een warme knuffel![]()
![]()
ik weet hoe je je voelt, ongeveer dan
maar voordeel: nu kun je weer lekker genieten, ofzo.. *doet quasi-positief*
en verder:
KOMEN JULLIE ALLEMAAL BBQ-EN DE 22STE?????![]()
* Rib-i is dan nog op vakantiequote:Op maandag 19 juni 2006 14:39 schreef Faithy het volgende:
Ach, op een gegeven moment pik je dequote:Op maandag 19 juni 2006 14:24 schreef hollander172 het volgende:
Je kan het ook gewoon niet laten he?
Hoe erg is de boel aangetast? Ik gebruik Belgom Alu om de boel weer flink bling bling te krijgen, maar ik weet niet hoe groot de schade moet zijn wil dat niet meer werken. Kaart het anders aan bij je bakje koffie, vaak komt het wel allemaal neer op korrels en schuurzooiquote:Op maandag 19 juni 2006 14:30 schreef dribbel79 het volgende:
Als ik aluminium delen wil oppoetsen die aardig aan weersinvloeden onderhevig zijn geweest, hoe pak ik dat aan?
Licht polijsten, alu shine met een schuursponsje verwerken oid...iemand een idee?
Sjaaaahh... noooooooooooooooooooohquote:Op maandag 19 juni 2006 14:39 schreef Faithy het volgende:
[ KOMEN JULLIE ALLEMAAL BBQ-EN DE 22STE?????![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Ik vind het lullig dat hij jullie ervan verdenkt.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Ben vanavond weer thuis om ff te checkenquote:Op maandag 19 juni 2006 14:39 schreef Faithy het volgende:
* Faithy geeft kratjuh een warme knuffel![]()
![]()
ik weet hoe je je voelt, ongeveer dan
maar voordeel: nu kun je weer lekker genieten, ofzo.. *doet quasi-positief*
en verder:
^ with himquote:Op maandag 19 juni 2006 15:20 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik vind het lullig dat hij jullie ervan verdenkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |