Nu iets wat meer stof doet opwaaienquote:Op maandag 19 juni 2006 09:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een gevoelloos en onpersoonlijk verslag
[..]
Erna ja
Gaan jullie weer naar de naaktsauna [afbeelding]
School![]()
![]()
Ik was er wel als eerst hehquote:Op maandag 19 juni 2006 09:12 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
je was zo snel wegen wij moesten meteen op de motor warmdraaien
![]()
Dat moet ook gebeuren he?quote:Op maandag 19 juni 2006 09:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik was er wel als eerst heh![]()
Nee had ook nog andere plannen / verplichtingen (lees vriendin) die dag dus was allang blij dat ik in de ochtend nog ff langs kon komen
![]()
Volgende keer reserveer ik wel een hele dag![]()
Ja, zit nog met een adrenaline rush, dus kan me nog moeilijk verwoordenquote:Op maandag 19 juni 2006 09:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat een gevoelloos en onpersoonlijk verslag
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2006 09:21 schreef hollander172 het volgende:
Had niemand last van de verplichtingen gisteren?
quote:Op maandag 19 juni 2006 10:12 schreef hicham het volgende:
Fokking hell heej, anders vertrek ik even precies in een tropische regenstorm met mijn leren jackie en spijkerbroek. De hele weg op het laatste stukje na dikke regendruppels met bakken uit de hemel
Poepzooi![]()
Motor voor niks gepoetsd laatst en gisteren voor niks met de grootste zorg mijn ketting gesmeerdMaar ieder voordeel hep z'n nadeel want mijn leren jackie is weer mooi schoon en zo een dampend motorblok vooraan het stoplicht staat ook wel stoer toch?
Dat er daarna 1 of 2 cilinders niet meer meededen is ook maar een bijzaak
![]()
M'n motor kan niet zo goed tegen regen
![]()
Of zoals -XX- zou zeggen, noooooooooohhhh![]()
noooooooooohhhhquote:Op maandag 19 juni 2006 10:12 schreef hicham het volgende:
Fokking hell heej, anders vertrek ik even precies in een tropische regenstorm met mijn leren jackie en spijkerbroek. De hele weg op het laatste stukje na dikke regendruppels met bakken uit de hemel
Poepzooi![]()
Motor voor niks gepoetsd laatst en gisteren voor niks met de grootste zorg mijn ketting gesmeerdMaar ieder voordeel hep z'n nadeel want mijn leren jackie is weer mooi schoon en zo een dampend motorblok vooraan het stoplicht staat ook wel stoer toch?
Dat er daarna 1 of 2 cilinders niet meer meededen is ook maar een bijzaak
![]()
M'n motor kan niet zo goed tegen regen
![]()
Gezellig met Lars naar de parenclubquote:Op maandag 19 juni 2006 09:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nu iets wat meer stof doet opwaaien![]()
Dat kan inderdaad nogal een puinhoop gevenquote:Op maandag 19 juni 2006 09:36 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Mensen die een route uitstippelen en nog nooit in formatie hebben gereden
Nee dat weet ik niet?quote:Op maandag 19 juni 2006 10:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
noooooooooohhhh
Je weet vast wel wat je moet doen om het uitvallen van de cylinders tegen te gaan alleen liggen je prioriteiten ergens anders![]()
De makkelijkste manier is om vanaf het blok de bougiekabels te volgen en (controleren) tot de stroomverdeler. Het kan zijn dat de stroomverdeler niet goed afsluit of dat de contactpunten in de kap/stroomverdeler gecorrodeerd zijn. De kap/stroomverdeler schoonmaken en inspuiten met contactspray.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet?Behalve dan proberen de boel droog te houden?
Met als gevolg dat je nieuwe Motorola V-razor doormidden ligt, de voorste wilde sneller van de rotonde af dan de Golf die voor 'm reed...blij dat ik achteraan reed en het allemaal een beetje bijtijds kon zien.quote:Op maandag 19 juni 2006 10:25 schreef hicham het volgende:
Dat kan inderdaad nogal een puinhoop geven
Klopt, daar heeft die bandit last van. Vaak met smeerder de bougie kabels los gehaald als het 's ochtends douwig was. ff je bougiekabel er af, laten drogen, er op fleppen en GAAAAANquote:Op maandag 19 juni 2006 10:12 schreef hicham het volgende:
Fokking hell heej, anders vertrek ik even precies in een tropische regenstorm met mijn leren jackie en spijkerbroek. De hele weg op het laatste stukje na dikke regendruppels met bakken uit de hemel
Poepzooi![]()
Motor voor niks gepoetsd laatst en gisteren voor niks met de grootste zorg mijn ketting gesmeerdMaar ieder voordeel hep z'n nadeel want mijn leren jackie is weer mooi schoon en zo een dampend motorblok vooraan het stoplicht staat ook wel stoer toch?
Dat er daarna 1 of 2 cilinders niet meer meededen is ook maar een bijzaak
![]()
M'n motor kan niet zo goed tegen regen
![]()
Of zoals -XX- zou zeggen, noooooooooohhhh![]()
Volgens mij hebben niet alleen Bandits daar last van hoor,maar meerdere Suzuki's.Mijn eerste motor was een GSX 400 X Impuls en had daar ook last van.Alleen vreemd dat Suzuki,dit "probleem"nog steeds niet heeft opgelost.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Klopt, daar heeft die bandit last van. Vaak met smeerder de bougie kabels los gehaald als het 's ochtends douwig was. ff je bougiekabel er af, laten drogen, er op fleppen en GAAAAAN![]()
Hoe kreeg ie dat voor elkaar dan? Motor / persoon zelf nog wel heelquote:Op maandag 19 juni 2006 11:13 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Met als gevolg dat je nieuwe Motorola V-razor doormidden ligt, de voorste wilde sneller van de rotonde af dan de Golf die voor 'm reed...blij dat ik achteraan reed en het allemaal een beetje bijtijds kon zien.
Er reed er één achter me die niet helemaal snapte waarom ik bij wat kruispunten naar de grond wees, dacht eerste dat ik wees naar haar rits vd broek die niet vastzat, toch maar even uitgelegd dat er bij sommige kruispunten troep op de grond lag en dat dat een soort waarschuwing was, whehehe
En dat vertelt ie mij nu pasquote:Op maandag 19 juni 2006 11:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Klopt, daar heeft die bandit last van. Vaak met smeerder de bougie kabels los gehaald als het 's ochtends douwig was. ff je bougiekabel er af, laten drogen, er op fleppen en GAAAAAN![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:34 schreef kratjuh het volgende:
Oja ... Zo voelt het dus ..
.. om weer vrijgezel te zijn ..
GSX 400 impuls, die motor is echt TE lelijk tochquote:Op maandag 19 juni 2006 11:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben niet alleen Bandits daar last van hoor,maar meerdere Suzuki's.Mijn eerste motor was een GSX 400 X Impuls en had daar ook last van.Alleen vreemd dat Suzuki,dit "probleem"nog steeds niet heeft opgelost.
Das minder, maar troost je met de gedachte dat je weer lekker vrij bent en de zomer voor de deur staatquote:Op maandag 19 juni 2006 11:34 schreef kratjuh het volgende:
Oja ... Zo voelt het dus ..
.. om weer vrijgezel te zijn ..
Mja thanks .. Maar ik ben van een zeldzaam soort die dat soort dingen toch niet meer kan waarderen dan gewoon een goeie relatie ...quote:Op maandag 19 juni 2006 11:38 schreef Makster het volgende:
Das minder, maar troost je met de gedachte dat je weer lekker vrij bent en de zomer voor de deur staat![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:34 schreef kratjuh het volgende:
Oja ... Zo voelt het dus ..
.. om weer vrijgezel te zijn ..
hij staat nu in de garage toch.... gewoon niet meer voor stoplichten enzo stoppen op de terugwegquote:Op maandag 19 juni 2006 11:36 schreef hicham het volgende:
Thx voor de tips, maar zocht meer iets voor als ik onverwachts () in een tropische regenbui terecht kom. Dit zijn meer dingen voor als ik thuis ben
(als ik nog thuis kom ...
)
Was toen der tijd een van eerste lichte supersports.Vier cilinder 400 cc,water/olie gekoeld blokje,65 PK wat toen heel veel was voor zo'n klein motortje,en het omhoogstaande tellerhuis had als voordeel dat het toch een klein beetje wind bescherming gaf.quote:Op maandag 19 juni 2006 11:38 schreef Makster het volgende:
[..]
GSX 400 impuls, die motor is echt TE lelijk toch![]()
![]()
[..]
Das minder, maar troost je met de gedachte dat je weer lekker vrij bent en de zomer voor de deur staat![]()
Exactly my thoughts ...quote:Op maandag 19 juni 2006 11:38 schreef Makster het volgende:
[..]
GSX 400 impuls, die motor is echt TE lelijk toch![]()
![]()
Ik hoorde je daar iets over zeggen gisteren, dus ik dacht... dat moet ik nadoenquote:
65 PK is ZEKER niet mis voor een 400 ccquote:Op maandag 19 juni 2006 11:45 schreef richardgie het volgende:
[..]
Was toen der tijd een van eerste lichte supersports.Vier cilinder 400 cc,water/olie gekoeld blokje,65 PK wat toen heel veel was voor zo'n klein motortje,en het omhoogstaande tellerhuis had als voordeel dat het toch een klein beetje wind bescherming gaf.
Het enige wat hem een beetje een vreemd uiterlijk gaf,waren die rode blastic "balken "die van je koplamp naar je tank liepen,maar deze diende geen enkel doel en hadden er dus zo vanaf gehaald kunnen worden.
Inderdaad, ik was ook een beetje natquote:Op maandag 19 juni 2006 11:51 schreef hicham het volgende:
Ik hoorde je daar iets over zeggen gisteren, dus ik dacht... dat moet ik nadoen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |