Hebie last van sputterpoepquote:Op zondag 18 juni 2006 11:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Stront.
Vrijdag zeker telang omhoog gekekenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Neen.. ik ben brak
Zometeen maar even lekker uitwaaien op de moteur![]()
Coolquote:Op zondag 18 juni 2006 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
Zo. dat was cool.![]()
Mede wegens de uitdroging
-cola wanted vonden wij het net wel genoeg.
Op dit moment van posten is de rest nog bezig.![]()
Eerste piccie.![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de MotoGP is niet spannend maar wel een spectaculaire start en laatste ronde van Rossi![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Rib-i op 18-06-2006 16:18:01 ]
Hey, wie zie ik daar rijden op de achtergrond?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
Zo. dat was cool.![]()
Mede wegens de uitdroging
-cola wanted vonden wij het net wel genoeg.
Op dit moment van posten is de rest nog bezig.![]()
Eerste piccie.![]()
[afbeelding]
Geen ideequote:Op zondag 18 juni 2006 16:45 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey, wie zie ik daar rijden op de achtergrond?
Die gingen nog met Da Liks mee, dus ze zijn denk ik nog niet thuis.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:47 schreef bwt het volgende:
Zouden de amsterdammertjes ook veilig thuis zijn aangekomen?
ik heb nu ook gereageerdquote:Op zondag 18 juni 2006 18:13 schreef bwt het volgende:
Heb het RWP topic maar ff een postje achtergelaten
jij ook al.....quote:Op zondag 18 juni 2006 19:25 schreef Roderick2085 het volgende:half 7 was ik thuis
![]()
die beugels bij hicham erop zetten duurde ff
ben nog wel verbrand
ja, gezicht en armen... heb ook gewoon veel te lang aan de kant gezeten eigenlijkquote:Op zondag 18 juni 2006 19:28 schreef bwt het volgende:
[..]
jij ook al.....
ik heb een beetje een rood hoofdje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |