quote:De baan is klaar, de laatste hand wordt gelegd aan de tribunes en de pers is op de hoogte gebracht. Afgelopen dinsdag vond de jaarlijkse persconferentie plaats in een volle perszaal terwijl buiten de zon volop scheen. Als over twee weken de 76ste A-Style TT-Assen van start gaat mogen we hopen dat de weergoden het publiek eveneens goed gezind zijn.
Dat staat garant voor spannende races. Zoals gebruikelijk bij een persconferentie werd er veel gepraat. In dit geval was dat echter geen moment vervelend. Alle sprekers hebben namelijk één gezamenlijke passie, motorsport. En daar ging het dan ook, merendeels, over. Jos Vaessen voerde als eerste het woord, hij maakte een vergelijk tussen het bidden tegen de duivel, in verband met de datum van 06-06-'06, en de hoofdmis voor de TT zoals hij de persconferentie noemde.
Daarmee had hij direct de zaal op zijn hand. Hij sprak tevens over de veranderingen die het circuit de laatste jaren heeft ondergaan. Over voor en tegenstanders en het waarom.
Hoezo verkeerd topicnummer? Ik bepaal toch zelf wat ik in de TT zetquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:28 schreef Roderick2085 het volgende:
volgens mij kan niemand het vinden...
en weer een verkeerd topic nummer
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoezo verkeerd topicnummer? Ik bepaal toch zelf wat ik in de TT zet
quote:TT 2006
De politie wil dat de TT ook dit jaar weer een groot feest wordt. Om het voor iedereen plezierig en vooral veilig te laten verlopen, zal het Drentse politiekorps daar alles aan doen. Dat betekent vriendelijk naar iedereen toe en streng ten opzichte van overtreders. De politie zal nadrukkelijk aanwezig zijn, daar waar publiek is. Dus in de binnenstad, in Witten op de aanvoerroutes en nabij het circuit.
Optreden bij overtredingen
Om iedereen plezier te laten hebben is het nodig dat dit niet wordt verstoord door onaanvaardbaar gedrag van wie dan ook. Dit houdt in dat Politie Drenthe vanaf de eerste dag consequent en ook preventief zal optreden. Regels worden vanaf het begin gehandhaafd en overtreders worden bekeurd.
De politie treedt in de TT-week in ieder geval op bij
• Confrontaties gericht tegen de politie
• Confrontaties tussen bezoekersgroepen
• Iedere vorm van geweld
• Brandstichting
• Rijden onder invloed
• Bezit van wapens
• Bezit van drugs
• Openbare dronkenschap
• Zedendelicten
• Wildplassen
• Wildkamperen
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:21 schreef worldpimber het volgende:
Maar ik woon helaasch niet in dat boerenstinkgat des Oostens
25 Kw jonkies zijn ook niet toegestaan tijdens de TT weekquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:28 schreef Roderick2085 het volgende:
volgens mij kan niemand het vinden...
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:19 schreef RB het volgende:
Wat een verademing zo`n nieuwe helm![]()
Geen HJC meer voor mij![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat is er mis met ons fijne Dentheland![]()
![]()
![]()
[..]
25 Kw jonkies zijn ook niet toegestaan tijdens de TT week![]()
Dat heb ik je toch gezegdquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:19 schreef RB het volgende:
Wat een verademing zo`n nieuwe helm![]()
Geen HJC meer voor mij![]()
Mooi pakki heeft die koter daaraanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
RRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.![]()
Vanmiddag naar een BBQ geweest van de zaak.
Net om 22.00 weer thuis, 2x50 kilometer sturen. [afbeelding]
Damn, wat is dat toch lekker, en wat zijn bochten verslavend.![]()
![]()
![]()
Nick had zelf elders een verjaardag, dus dat kwam ff goed uit.![]()
We hebben net ook nog even een rondje Hoogvliet gedaan samen.
Hoorde hem achterop nog roepen: niet naar mamma rijden hoor, die wordt boos! [afbeelding]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heejquote:
Net als dat je een link post in een bericht dut met [url = http ://www.hier.daar] hier en daar [ /url]quote:Op zondag 18 juni 2006 08:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heej
Hoe doe je zeg maar in je signature onder je berichten een link plaatsen, dat je ook die tekst kan behouden
Ehmz, moeilijk uit te leggenmaar zeg maar zo
Suzuki b.v. En dan dat je op dat woordje drukt en verlinkt?
je vergeet 1 spatie bij [ /url]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Verder ben ik wel lief hoorquote:Op zondag 18 juni 2006 08:54 schreef -XX- het volgende:
Totdat ik perongeluk met de cursor er over heen ging![]()
Viel wel mee, ik drink geen alcohol meer Alleen heb ik een hekel aan ontbijt op bedquote:Op zondag 18 juni 2006 07:26 schreef hicham het volgende:
Moggeh![]()
![]()
Wat doe je Rib-i, 2:37 naar bed?Het eerste wat je doet als je om 8 uur ontbijt op bed krijgt is de boel wegsmashen omdat het nog zo vroeg is
Paarden!quote:Op zondag 18 juni 2006 11:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Stront.
Hebie last van sputterpoepquote:Op zondag 18 juni 2006 11:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Stront.
Vrijdag zeker telang omhoog gekekenquote:Op zondag 18 juni 2006 12:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
Neen.. ik ben brak
Zometeen maar even lekker uitwaaien op de moteur![]()
Coolquote:Op zondag 18 juni 2006 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
Zo. dat was cool.![]()
Mede wegens de uitdroging
-cola wanted vonden wij het net wel genoeg.
Op dit moment van posten is de rest nog bezig.![]()
Eerste piccie.![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de MotoGP is niet spannend maar wel een spectaculaire start en laatste ronde van Rossi![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Rib-i op 18-06-2006 16:18:01 ]
Hey, wie zie ik daar rijden op de achtergrond?quote:Op zondag 18 juni 2006 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
Zo. dat was cool.![]()
Mede wegens de uitdroging
-cola wanted vonden wij het net wel genoeg.
Op dit moment van posten is de rest nog bezig.![]()
Eerste piccie.![]()
[afbeelding]
Geen ideequote:Op zondag 18 juni 2006 16:45 schreef bwt het volgende:
[..]
Hey, wie zie ik daar rijden op de achtergrond?
Die gingen nog met Da Liks mee, dus ze zijn denk ik nog niet thuis.quote:Op zondag 18 juni 2006 17:47 schreef bwt het volgende:
Zouden de amsterdammertjes ook veilig thuis zijn aangekomen?
ik heb nu ook gereageerdquote:Op zondag 18 juni 2006 18:13 schreef bwt het volgende:
Heb het RWP topic maar ff een postje achtergelaten
jij ook al.....quote:Op zondag 18 juni 2006 19:25 schreef Roderick2085 het volgende:half 7 was ik thuis
![]()
die beugels bij hicham erop zetten duurde ff
ben nog wel verbrand
ja, gezicht en armen... heb ook gewoon veel te lang aan de kant gezeten eigenlijkquote:Op zondag 18 juni 2006 19:28 schreef bwt het volgende:
[..]
jij ook al.....
ik heb een beetje een rood hoofdje
quote:Op zondag 18 juni 2006 19:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ja, gezicht en armen... heb ook gewoon veel te lang aan de kant gezeten eigenlijk
maar je weet nu wel dat een wheelie met jouw motor absoluut mogelijk isquote:Op zondag 18 juni 2006 19:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ja, gezicht en armen... heb ook gewoon veel te lang aan de kant gezeten eigenlijk
en toch heb ik me wel vermaakt hoorquote:
alleen zal ik het waarschijnlijk nooit doenquote:Op zondag 18 juni 2006 19:33 schreef bwt het volgende:
[..]
maar je weet nu wel dat een wheelie met jouw motor absoluut mogelijk is![]()
Vooral na een dagje rijden is het eten lekker he?!quote:Op zondag 18 juni 2006 19:23 schreef hicham het volgende:
JoooohhhhAmsterdammertjes zijn al een tijdje thuis, heb al gedouched en momenteel met een heerlijke maaltijd over. Wat kan mijn mamsebams toch lekker eten maken
![]()
Ik ga zo ff kijken wat ik op de camera heb staan. Heb al wat pics langs zien komen, tof
ja dat vond ik erg jammerquote:Op zondag 18 juni 2006 19:30 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval voor mezelf spreken dat ik zeer tevreden ben dat ik nog wat wheelies heb kunnen maken. Verder wordt het zelf nog lekker oefenen om wat te verbeteren en vooral omdat het erg gaaf is om te doen.quote:Op zondag 18 juni 2006 19:50 schreef worldpimber het volgende:
Mên, ben echt helemaal brak van stunnah + hele dag zon op je kop + vroeg opstaan en snelweg rijden![]()
Wel een top Fok MC dag![]()
Raus deed het volgens mij nog het beste ook![]()
Of dat wat over haar zegt of over de rest mogen jullie zelf uitzoeken
bestaat daar nu nog twijfel over dan ?quote:Op zondag 18 juni 2006 19:50 schreef worldpimber het volgende:
Mên, ben echt helemaal brak van stunnah + hele dag zon op je kop + vroeg opstaan en snelweg rijden![]()
Wel een top Fok MC dag![]()
Raus deed het volgens mij nog het beste ook![]()
Of dat wat over haar zegt of over de rest mogen jullie zelf uitzoeken
ik nietquote:Op zondag 18 juni 2006 19:51 schreef Rib-i het volgende:
Iedereen de bandjes in de lucht gekregen en niemand gevallen![]()
Ik had het over de pics die al gepost waren, ik heb zelf namelijk niet veel pics en maar een paar filmpjes. Kan ik meteen Adobe Premiere testen en kijken of ik er een leuke compilatie van kan makenquote:Op zondag 18 juni 2006 19:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Vooral na een dagje rijden is het eten lekker he?!![]()
Ik ben benieuwd naar de pics!!
quote:Op zondag 18 juni 2006 16:12 schreef Rib-i het volgende:We zullen het nog wel horen, de hele buurt hier zat eerste rang toen we net rond 8 uur arriveerden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buuvje die met mijn ex op de MSN zit dus ook..............................................................................![]()
![]()
dat is jammerquote:Op zondag 18 juni 2006 20:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had het over de pics die al gepost waren, ik heb zelf namelijk niet veel pics en maar een paar filmpjes. Kan ik meteen Adobe Premiere testen en kijken of ik er een leuke compilatie van kan maken
Heb daarna niet veel moeite meer gedaan want er was al een 'echte' camera en nog een 'echte' fototoestel bijgekomen dus dan stelt mijn digicam niet veel meer voor
Je hebt het wel geprobeerd maar je kreeg 'm niet omhoogquote:Op zondag 18 juni 2006 20:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik niet
da liks wel op mijn motor
Jammer, ik had graag de beste van de FOK! MC op 1 wiel vastgelegd gezienquote:Op zondag 18 juni 2006 20:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had het over de pics die al gepost waren, ik heb zelf namelijk niet veel pics en maar een paar filmpjes. Kan ik meteen Adobe Premiere testen en kijken of ik er een leuke compilatie van kan maken
Heb daarna niet veel moeite meer gedaan want er was al een 'echte' camera en nog een 'echte' fototoestel bijgekomen dus dan stelt mijn digicam niet veel meer voor
iig een onvergetelijke dag erbijquote:Op zondag 18 juni 2006 20:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
We zullen het nog wel horen, de hele buurt hier zat eerste rang toen we net rond 8 uur arriveerden.
Buuvje die met mijn ex op de MSN zit dus ook..............................................................................![]()
wheely heb ik niet eens geprobeerd, dat liks wel, en zei dat het wel heel lastig was met de gs, niet echt geschikt dus om het mee te leren...quote:Op zondag 18 juni 2006 20:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt het wel geprobeerd maar je kreeg 'm niet omhoog![]()
Dat blokkeren van het voorwiel had ik aan het eind van de dag ook een paar keer.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
wheely heb ik niet eens geprobeerd, dat liks wel, en zei dat het wel heel lastig was met de gs, niet echt geschikt dus om het mee te leren...
ik ging voor de stoppies, maar ook die gingen niet echt, betere (sportievere) voorband en stalen remleidingen kreeg ik als tipmaar ook dat lukte hem wel een paar keer, bij mij blokkeerde ie alleen maar
ook een nieuwe ervaring voor mij
quote:
quote:Op zondag 18 juni 2006 20:45 schreef Rib-i het volgende:
Jammer, ik had graag de beste van de FOK! MC op 1 wiel vastgelegd gezien
RAUS
![]()
Zou een mooie OP zijn al die FOK MC Dudes en Dudettes in Wheely Action
![]()
[..]
iig een onvergetelijke dag erbij![]()
Lijkt mij een verkeerde hypothese, het was de hele dag warm genoeg om het voorwiel niet te laten blokkeren. Ook als je net even pauze had gehad en daarna weer opnieuw probeertquote:Op zondag 18 juni 2006 21:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat blokkeren van het voorwiel had ik aan het eind van de dag ook een paar keer.
Kan af en toe gebeuren. Vooral als de band niet warm genoeg is. Alles moet warm rijden - zelfs je remmen.
Ik vind andersom, alleen zijn stoppies veel vermoeienderquote:Op zondag 18 juni 2006 21:01 schreef Rib-i het volgende:
Voor mijn gevoel zijn de stoppies enger dan de wheelies, een wegschuivend voorwiel is niet te corrigeren
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat blokkeren van het voorwiel had ik aan het eind van de dag ook een paar keer.
Kan af en toe gebeuren. Vooral als de band niet warm genoeg is. Alles moet warm rijden - zelfs je remmen.
oh, maar ligt vast ook wel gedeeltelijk aan mijn techniek, ben ik van overtuigtquote:Op zondag 18 juni 2006 21:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Lijkt mij een verkeerde hypothese, het was de hele dag warm genoeg om het voorwiel niet te laten blokkeren. Ook als je net even pauze had gehad en daarna weer opnieuw probeertLigt aan de techniek, iets te hard doorremmen of niet goed met je gewicht meedoen
Ik heb het nu niet over Rodericks GS'je
![]()
![]()
Voorrem loslaten?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
toen ik met Rausje bezig was met stoppies heb ik dat ook 2 keer gehad
is best moeilijk om een glijdend voorwiel weer onder controle te krijgen
![]()
Volgens mij vond Nick die GS500 van Roderick wel tof.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:51 schreef bwt het volgende:
Wat vond nick van al die motor mensen zwaar in het leer en zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |