quote:De baan is klaar, de laatste hand wordt gelegd aan de tribunes en de pers is op de hoogte gebracht. Afgelopen dinsdag vond de jaarlijkse persconferentie plaats in een volle perszaal terwijl buiten de zon volop scheen. Als over twee weken de 76ste A-Style TT-Assen van start gaat mogen we hopen dat de weergoden het publiek eveneens goed gezind zijn.
Dat staat garant voor spannende races. Zoals gebruikelijk bij een persconferentie werd er veel gepraat. In dit geval was dat echter geen moment vervelend. Alle sprekers hebben namelijk één gezamenlijke passie, motorsport. En daar ging het dan ook, merendeels, over. Jos Vaessen voerde als eerste het woord, hij maakte een vergelijk tussen het bidden tegen de duivel, in verband met de datum van 06-06-'06, en de hoofdmis voor de TT zoals hij de persconferentie noemde.
Daarmee had hij direct de zaal op zijn hand. Hij sprak tevens over de veranderingen die het circuit de laatste jaren heeft ondergaan. Over voor en tegenstanders en het waarom.
Hoezo verkeerd topicnummer? Ik bepaal toch zelf wat ik in de TT zetquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:28 schreef Roderick2085 het volgende:
volgens mij kan niemand het vinden...
en weer een verkeerd topic nummer
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hoezo verkeerd topicnummer? Ik bepaal toch zelf wat ik in de TT zet
quote:TT 2006
De politie wil dat de TT ook dit jaar weer een groot feest wordt. Om het voor iedereen plezierig en vooral veilig te laten verlopen, zal het Drentse politiekorps daar alles aan doen. Dat betekent vriendelijk naar iedereen toe en streng ten opzichte van overtreders. De politie zal nadrukkelijk aanwezig zijn, daar waar publiek is. Dus in de binnenstad, in Witten op de aanvoerroutes en nabij het circuit.
Optreden bij overtredingen
Om iedereen plezier te laten hebben is het nodig dat dit niet wordt verstoord door onaanvaardbaar gedrag van wie dan ook. Dit houdt in dat Politie Drenthe vanaf de eerste dag consequent en ook preventief zal optreden. Regels worden vanaf het begin gehandhaafd en overtreders worden bekeurd.
De politie treedt in de TT-week in ieder geval op bij
• Confrontaties gericht tegen de politie
• Confrontaties tussen bezoekersgroepen
• Iedere vorm van geweld
• Brandstichting
• Rijden onder invloed
• Bezit van wapens
• Bezit van drugs
• Openbare dronkenschap
• Zedendelicten
• Wildplassen
• Wildkamperen
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:21 schreef worldpimber het volgende:
Maar ik woon helaasch niet in dat boerenstinkgat des Oostens
25 Kw jonkies zijn ook niet toegestaan tijdens de TT weekquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:28 schreef Roderick2085 het volgende:
volgens mij kan niemand het vinden...
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:19 schreef RB het volgende:
Wat een verademing zo`n nieuwe helm![]()
Geen HJC meer voor mij![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Wat is er mis met ons fijne Dentheland![]()
![]()
![]()
[..]
25 Kw jonkies zijn ook niet toegestaan tijdens de TT week![]()
Dat heb ik je toch gezegdquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:19 schreef RB het volgende:
Wat een verademing zo`n nieuwe helm![]()
Geen HJC meer voor mij![]()
Mooi pakki heeft die koter daaraanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:48 schreef Worldbeater het volgende:
RRRRRRRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.![]()
Vanmiddag naar een BBQ geweest van de zaak.
Net om 22.00 weer thuis, 2x50 kilometer sturen. [afbeelding]
Damn, wat is dat toch lekker, en wat zijn bochten verslavend.![]()
![]()
![]()
Nick had zelf elders een verjaardag, dus dat kwam ff goed uit.![]()
We hebben net ook nog even een rondje Hoogvliet gedaan samen.
Hoorde hem achterop nog roepen: niet naar mamma rijden hoor, die wordt boos! [afbeelding]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heejquote:
Net als dat je een link post in een bericht dut met [url = http ://www.hier.daar] hier en daar [ /url]quote:Op zondag 18 juni 2006 08:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heej
Hoe doe je zeg maar in je signature onder je berichten een link plaatsen, dat je ook die tekst kan behouden
Ehmz, moeilijk uit te leggenmaar zeg maar zo
Suzuki b.v. En dan dat je op dat woordje drukt en verlinkt?
je vergeet 1 spatie bij [ /url]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
Verder ben ik wel lief hoorquote:Op zondag 18 juni 2006 08:54 schreef -XX- het volgende:
Totdat ik perongeluk met de cursor er over heen ging![]()
Viel wel mee, ik drink geen alcohol meer Alleen heb ik een hekel aan ontbijt op bedquote:Op zondag 18 juni 2006 07:26 schreef hicham het volgende:
Moggeh![]()
![]()
Wat doe je Rib-i, 2:37 naar bed?Het eerste wat je doet als je om 8 uur ontbijt op bed krijgt is de boel wegsmashen omdat het nog zo vroeg is
Paarden!quote:Op zondag 18 juni 2006 11:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
Stront.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |