Paniekzaaiersquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:12 schreef snipensnap het volgende:
We hebben de politie al benaderd omdat we niet tot maandag willen wachtten...
Bij jouw vergeten ze de cd nog, bij mij schreven ze 50 euro extra af.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:44 schreef oor het volgende:
ik heb het zo vaak gehad bij de free record shop, dat ik een cd of dvd kocht en dat ze zo zaten te praten met zijn collega's dat ze gewoon de cd of dvd vergeten, maar dan begin ik het meestal ook wel te knijpen als ik thuis ben en dan denk ik potverdikke straks als ze het niet geven en denken van weer zo'n eentje etc. en dan kom ik daar de volgende dag aan en dan valt het allemaal reuze mee, en kreeg ik gewoon mijn product weer. Groet.
Biologisch gezien kan dat vanaf je 12e...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:18 schreef NiteSpeed het volgende:
1. Niet zo zeiken
2. Maandag omruilen
3. Naar de politie rennen is voor kleuters die niet voor zichzelf durven op te komen
Je hebt een kind gekregen, gedraag je naar je leeftijd dan.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:12 schreef snipensnap het volgende:
We hebben de politie al benaderd omdat we niet tot maandag willen wachtten.....Maar wat als praxis moeilijk gaat doen en zegt ach waarom heeft u het niet gecontroleerd.Tja dit verwacht je toch ook niet .help
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:14 schreef Socratestikel het volgende:
De politie gebeld omdat er alleen adapters inzaten?![]()
En jij gaat een kind opvoeden?
God lieve help...
Dat wordt wat als straks voor het eerst de broodtrommel vergeten wordt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:21 schreef oor het volgende:
[..]politie inschakelen als het kindje een volle luier heeft.
Mijn verhaal speelde zich ook af bij Dixons.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:37 schreef oor het volgende:
ook zoiets stoms wel eens gezien bij een andere klanten bij de dixons, was op een koopavond en toen ze ineens uit de winkel waren zeiden de verkopers, "volgens mij heb ik hier de telefoon nog liggen."
Hoe kan je dat nou vergeten in de doos te terug te doen.
Whehehe! Pwned!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:47 schreef Lucille het volgende:
edit: niet leuk
Te lang in de zon gezeten ofzo? Sjees.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja, TS reageert overtrokken.
Ja, dat is heel grappig.
Nee, daar hoeft dus niet meer over geëmmerd te worden.
Geëmmer mag in ons FB-topic....quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Te lang in de zon gezeten ofzo? Sjees.
Ff serieus... wat verwacht je ongeveer van de politie in deze?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:12 schreef snipensnap het volgende:
We hebben de politie al benaderd omdat we niet tot maandag willen wachtten
Doe eens niet zo flauw Jarnoquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:19 schreef Jarno het volgende:
TS, is er al een update?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:47 schreef Lucille het volgende:
edit: niet leuk
Ok. Ik wacht nog wel even dan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Doe eens niet zo flauw Jarno.
Update zal waarschijnlijk niet eerder komen dan maandag denk je ook niet?
Overdrijf niet zo zeg.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Geëmmer mag in ons FB-topic....
De volgende die bijdehand reageert, mag wat mij betreft lekker wegblijven.
Gezien het feit dat TS aangaf niet tot maandag te kunnen overleven zonder een babyfoon, en dat TS daarom de politie heeft ingeschakeld om de zaak vóór maandag op te lossen, lijk me een vraag om update vóór maandag niet ongepast.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:31 schreef nikky het volgende:
[..is er al een update...]
Doe eens niet zo flauw Jarno.
Update zal waarschijnlijk niet eerder komen dan maandag denk je ook niet?
Whehe deze is wel heel grappigquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:41 schreef realbase het volgende:
112 112 !!!!
De TS is maybe wel gekidnapt bij de praxis!
BEL DE POLITIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
BHFH en kinderen?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
denk dat het een kloon was van bfh
Deze is wel heel scherp. Huldequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Zit de verkoopster al achter slot en grendel?
Minder scherp, jammer. Maar toch een compliment waard. Zouden de modjes dit weghalen? Ik hoop dat de opmerking van Rens Wilders mag blijven! En alle onzin die ik in dit topic gepost heb, mag weg!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:40 schreef Xebrozius het volgende:
Ik schakel ook geregeld de politie in als in mijn zak chips geen 150 gram chips bevat maar 100 gram...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |