wanneer je er zout op strooitquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:37 schreef taart het volgende:
wanneer stopt dat sneetje in m'n lip eens met bloeden![]()
Over 2 minuten.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:37 schreef taart het volgende:
wanneer stopt dat sneetje in m'n lip eens met bloeden![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 12:52 schreef mordradead het volgende:
Ik verwacht foto's van Bernie's dolle verjaardagsfeestje.
Neen.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als je geld teveel hebt mag je het ook aan mij geven hoor.
Kut user trouwensquote:
Ik wilde dat ik uberhaupt iets kon met photoshop, laat staan banners makenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:56 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De support is weer hartverwarmend.
[..]![]()
![]()
jij hebt m gemaakt he..
Mijn weekend was best in orde eigenlijk. Had alleen meer aan mijn studie moeten doenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lui?
Ik heb helemaal tijd vrijgemaakt om Bernie te feliciteren en dan krijg je dit![]()
Iedereen een beetje een leuk weekend gehad?
Vet!quote:Op maandag 19 juni 2006 01:16 schreef peristilius het volgende:
Mijn weekend was ook wel tof, torenpop in Amerfoort.
Optredens van o.a.:
De jeugd van tegenwoordig
Jiggy Dje, Spacekees en Terilekst
Pete Philly & Perquisite
Don Diablo
Gratis.
Donderdagavond was volgens mij ook tof, maar die herinner ik me niet meer.
Don Diablo was ook cool.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 01:16 schreef peristilius het volgende:
Mijn weekend was ook wel tof, torenpop in Amerfoort.
Optredens van o.a.:
De jeugd van tegenwoordig
Wiequote:Jiggy Dje, Spacekees en Terilekst
Pete Philly & Perquisite
Don Diablo
Zo lang die gast blijft draaien en niet zijn eigen singles doet is het prima inderdaadquote:
Tofquote:Op maandag 19 juni 2006 09:26 schreef King_of_cubes het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb vandaag niks te doen.
Je minimale kennis van muziek disturbs mequote:Op maandag 19 juni 2006 08:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Wie
Maar goed, fijn vaders. Denk je net ff je portemonnee waar je ov enzo allemaal in zit te pakken, zodat je naar school kan om nog wat dingen af te maken. Zie ik alleen de portemonnee van m'n pa liggen, mja, dan weet ik al hoe laat het is. Heb hij dus mijn portemonnee meegenomen
Ik weet niet wat Tomasso luistert, maar als het Punk is weet ik er ook vrij weinig vanafquote:Op maandag 19 juni 2006 10:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je minimale kennis van muziek disturbs me
Whehehe.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:20 schreef King_of_cubes het volgende:
Belt mn baas zo.. zegt ie "he niels hier is de stroom ook uitgevallen wil je morgen om half 7 even komen werken om alle zuivel te vervangen?"Zeg ik zo ja..
Dat wordt half 6 mn nest uit.
![]()
Zeg geen ja dan.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:20 schreef King_of_cubes het volgende:
Belt mn baas zo.. zegt ie "he niels hier is de stroom ook uitgevallen wil je morgen om half 7 even komen werken om alle zuivel te vervangen?"Zeg ik zo ja..
![]()
verkeerd vebondenquote:Op maandag 19 juni 2006 12:20 schreef King_of_cubes het volgende:
![]()
Het is een onwijs lekker wijf die je met puppy oogjes aankijkt als ze je iets vraagt?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn baas nog niet.
Was het maar zo.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een onwijs lekker wijf die je met puppy oogjes aankijkt als ze je iets vraagt?
Blij dat ik je gerust gesteld hebquote:Op maandag 19 juni 2006 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
goed zo morthill! dan kan ik weer met een gerust hart weer weg
quote:
Ik ben ontslagen omdat ik niet over wilde werken, ik weet er wel het een en ander van ja (ik weet dat ze het wettelijk niet kunnen maken, maar wilde er toch weg en dit is de snelste manier).quote:Op maandag 19 juni 2006 12:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Was het maar zo.Nee, het is een typisch AH mannetje. Ik denk dat peri je daar ook wat over weet te vertellen.
Agh, ik hield het 2 dagen vol bij de Albert Heijn, toen heb ik al ontslag genomenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben ontslagen omdat ik niet over wilde werken, ik weet er wel het een en ander van ja (ik weet dat ze het wettelijk niet kunnen maken, maar wilde er toch weg en dit is de snelste manier).
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben ontslagen omdat ik niet over wilde werken, ik weet er wel het een en ander van ja (ik weet dat ze het wettelijk niet kunnen maken, maar wilde er toch weg en dit is de snelste manier).
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ik hield het 2 dagen vol bij de Albert Heijn, toen heb ik al ontslag genomen
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:43 schreef Chanty87 het volgende:
Niet grappig. Laat Bernie eens met rustAnders gaan we de "pussydeluxe ownt MMaRsu-gate" weer eens opnieuw leven inblazen.
Ah je wil liever directe versierpogingen?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:01 schreef Chanty87 het volgende:
En Bernie doet tenminste niet aan verkapte versierpogingen![]()
Chantyquote:Op maandag 19 juni 2006 16:01 schreef Chanty87 het volgende:
Jij vond die grappen over pussydeluxe toch ook niet leuk? Nou dan
En Bernie doet tenminste niet aan verkapte versierpogingen![]()
Dat zei ik nietquote:Op maandag 19 juni 2006 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah je wil liever directe versierpogingen?
Wat was er weer één?quote:Op maandag 19 juni 2006 17:41 schreef mordradead het volgende:
Daar was er weer een.
Ja, mijn zelfvertrouwen is dramatisch gestegen nadat ik mijn eerste award boven mijn bed heb gehangen. Voor DS-Gamer nog wel.quote:
Ja thomper, we weten dat DS gamer de award van de gamersdag heeft gekregenquote:Op maandag 19 juni 2006 18:11 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ja, mijn zelfvertrouwen is dramatisch gestegen nadat ik mijn eerste award boven mijn bed heb gehangen. Voor DS-Gamer nog wel.
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja thomper, we zijn blij dat DS gamer de award van de gamersdag heeft gekregen![]()
iets dat net zo tof is als jij bent Douwe.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:39 schreef mordradead het volgende:
Wat is de gamersdag nou weer en wat is DS gamer?
Erg stoer, gefeliciteerd dan maar.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
iets dat net zo tof is als jij bent Douwe.
Wat een kutsite en kutaward dan.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
iets dat net zo tof is als jij bent Douwe.
Daarom vertrok ik ook uit de SC. Ik schaamde me voor mijn mede T-naamgenoot.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:45 schreef mordradead het volgende:
Ach joh, die jongen is gewoon jaloers dat Chanty korte metten heeft gemaakt met zijn verkapte versierpogingen.
Dit kan ik mij erg goed voorstellen en ik sta dan ook voor een volledige 100% achter jou besluit.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:47 schreef Thomper het volgende:
[..]
Daarom vertrok ik ook uit de SC. Ik schaamde me voor mijn mede T-genoot.
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hallo Lani!? Waar ben je?
[afbeelding]
Ik mis je
Hey, ff prioriteiten stellen he!quote:Op maandag 19 juni 2006 19:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die muiiiiiseeeerssss, om op te vreten!![]()
![]()
Ja, dat was mijn mededeling weer voor vandaag. Ik voel me schuldig vanwege mijn weinige aanwezigheid hier in de SC.. blame de tentamens![]()
Ik was stoned en het was warm.quote:
Inderdaad...quote:
Precies wat ik zeg. Dus.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dit kan ik mij erg goed voorstellen en ik sta dan ook voor een volledige 100% achter jou besluit.
Tentamens maken en mensen weg laten kwijnen van eenzaamheid it is!quote:Op maandag 19 juni 2006 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Inderdaad...
Tentamens maken en de mensen hier weg laten kwijnen van eenzaamheid of mensen blijmaken met je aanwezigheid en een herkansing halen.
Ik zou het wel weten hoor
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tentamens maken en mensen weg laten kwijnen van eenzaamheid it is!
![]()
Tentamens zijn atm veel belangrijker dan mensen aandacht geven.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tentamens maken en mensen weg laten kwijnen van eenzaamheid it is!
![]()
En stiekem huil jij ook in een hoekje of niet?quote:Op maandag 19 juni 2006 20:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tentamens zijn atm veel belangrijker dan mensen aandacht geven.
Volgende week kan je roy weer stalken enzo
Nou moet je niet téveel eigendunk gaan krijgen hoorquote:Op maandag 19 juni 2006 20:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En stiekem huil jij ook in een hoekje of niet?
Het is DE waarheid.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou moet je niet téveel eigendunk gaan krijgen hoor
Helemaal niet. Eigenlijk mist niemand jou.quote:
Mooi. Hoef ik ook nooit meer terug te komen, weer een verslaving minder.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helemaal niet. Eigenlijk mist niemand jou.
He godverquote:Op maandag 19 juni 2006 20:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mooi. Hoef ik ook nooit meer terug te komen, weer een verslaving minder.
nee ik heb royquote:Op maandag 19 juni 2006 20:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En stiekem huil jij ook in een hoekje of niet?
w00t, leef jij ook nog?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:32 schreef rockstah het volgende:
Beetje laat, maar wou je nog even feliciteren Bernie. Heb hard gelachen om je KLB topic![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:36 schreef rockstah het volgende:
Meer dan ooit tevoren Bert, ik game alleen niet meer
dead or alivequote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:34 schreef rockstah het volgende:
Ik doe nu gewoon helemaal niks meer![]()
Ik fok!, eet, slaap. En kom af en toe wat buiten om te drinken/roken.
Ooit komt er een keer een dag dat ik mezelf zo gek krijg een baan te zoeken. Wacht er nu al twee jaar op. Tevergeefs
Zou maar al te graag weer beginnen met gamen. Maar dan wel wat gematigder. Stoppen heeft ook veel goeds voor me betekent. Begin daadwerkelijk wat te bereiken op school en sociaal helpt het ook een hoop. Maar god die verveling zeg. Ik wou dat mijn xbox hier nog stond en ik weer doelloos rondjes kon rijden in een lange saaie nacht als deze.
Maar het begint opeens allemaal geld te kosten he. Geld wat je zo makkelijk aan andere dingen uitgeeft. En dan het feit dat een nieuwe console gewoon 400 euro's kost terwijl mijn huidige maandinkomen op 25 euro ligt. Waar ik ongeveer een week mee doe.
Het is een deprimerend verhaal. Maar toch ben ik gelukkiger dan ooit tevoren. Snap jij het?
Ik ook niet. Snap uberhaupt niet dat ik op dit tijdstip zo'n lang onzin verhaal aan het typen ben.
Oh, en ik speel een online text based spel. Kun je nagaan.
Klopt, maar het is wel een goede filmquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:40 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes.
Gisteren heb ik Monsters Ball op tv gezien, wat een film met depressieve bedoelingen zeg. Zat echt niets in waarvan ik dacht: Wow, die mensen hebben eindelijk eens geluk.
Daar moet ik je inderdaad helemaal gelijk in geven. Het is echt zo een film die je kijkt, niet gelukkig van wordt en toch goed vindt.quote:
En dat trok niet jouw aandacht?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb maar een klein stukje gezien, zeg maar dat stuk waar Halle Barry dronken op de bank zit om er vervolgens naakt af te vallen
We bleven hangen tijdens het zappen, maar de slechte camerastandpunten tijdens die scene verpesten het eigenlijk.quote:
Vertel mij wat, ik moet nu ookquote:
Ik ga serieus hart van Nederland bellenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:34 schreef rockstah het volgende:
Ik doe nu gewoon helemaal niks meer![]()
Ik fok!, eet, slaap. En kom af en toe wat buiten om te drinken/roken.
Ooit komt er een keer een dag dat ik mezelf zo gek krijg een baan te zoeken. Wacht er nu al twee jaar op. Tevergeefs
Zou maar al te graag weer beginnen met gamen. Maar dan wel wat gematigder. Stoppen heeft ook veel goeds voor me betekent. Begin daadwerkelijk wat te bereiken op school en sociaal helpt het ook een hoop. Maar god die verveling zeg. Ik wou dat mijn xbox hier nog stond en ik weer doelloos rondjes kon rijden in een lange saaie nacht als deze.
Maar het begint opeens allemaal geld te kosten he. Geld wat je zo makkelijk aan andere dingen uitgeeft. En dan het feit dat een nieuwe console gewoon 400 euro's kost terwijl mijn huidige maandinkomen op 25 euro ligt. Waar ik ongeveer een week mee doe.
Het is een deprimerend verhaal. Maar toch ben ik gelukkiger dan ooit tevoren. Snap jij het?
Ik ook niet. Snap uberhaupt niet dat ik op dit tijdstip zo'n lang onzin verhaal aan het typen ben.
Oh, en ik speel een online text based spel. Kun je nagaan.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
Hehe rockstah waar zijn de tijden dat we samen live gingen zingen man wegens het gebrek van een kick functie met Dead or alive!
Of dat ik een politie auto had gemaakt met Forza en dat we road blocks gingen opzetten en HALT POLITIE!!!! gingen schreeuwen.....aaaah the good old days
Hehe was altijd lachuh met rockstah, maar die gast verkocht zijn xbox om een xbox 360 te kunnen kopen, 2 weken later kwam hij even melden dat hij die 300 euro had opgerookt/gedronkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Het is maar goed dat ik nog geen slok cola had genomen.
Waarom niet gelijk een 9 dan? als je er toch naar toe gaat moet je het gelijk goed doen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:48 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ga eens even naar mijn ex-stagekantoortje toe om een 8 te incasseren.
Zo.
Nah, ben benieuwd wat de evaluatie zal worden. Zal wel goed zijn, anders ben ik genoodzaakt om mensen te gaan slaan en daar heb ik vandaag (nog) geen zin in.
Een 10 dan maar? Ik wilde nog bescheiden doen enzo.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk een 9 dan? als je er toch naar toe gaat moet je het gelijk goed doen...
dealquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Een 10 dan maar? Ik wilde nog bescheiden doen enzo.
Je moet hem eens in de kroeg zien menquote:
Dude, ga gewoon werken en koop een 360, hoe de fuck kan je rondkomen met 25 euro per maand? Klinkt echt als een hel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:34 schreef rockstah het volgende:
- lap tekst -
Huillie.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:39 schreef MMaRsu het volgende:
Maar ik denk er dus aan om te melden bij het hoofdkantoor ff door te geven hoe on-klantvriendelijk mijn baas is tegen mensen![]()
![]()
Ik vind het echt niet normaal
We doen niet aan het weggooien van geld he.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:43 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dude, ga gewoon werken en koop een 360, hoe de fuck kan je rondkomen met 25 euro per maand? Klinkt echt als een hel.
Waarom koop je dan Apple?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
We doen niet aan het weggooien van geld he.
quote:
Heb het daarom ook gelijk even goed gedaan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk een 9 dan? als je er toch naar toe gaat moet je het gelijk goed doen...
Pffft. Je betaalt dubbel voor het merkje of dat "design"quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En Apple is allesbehalve geldverspilling.
En waarop baseerd u deze mening vrouwe Chanty?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Pffft. Je betaalt dubbel voor het merkje of dat "design"Ipv dat je er gewoon hele hele HELE goede qualiteit voor krijgt, maar neen...
Je betaald idd voor het merkje en design, maar ook voor de service en degelijkheid/gebruiksvriendelijkheid van het productquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Pffft. Je betaalt dubbel voor het merkje of dat "design"Ipv dat je er gewoon hele hele HELE goede qualiteit voor krijgt, maar neen...
Zie iPoot. Overgehyped en te duur kutding. (hee, een verkapte PS3!)quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
En waarop baseerd u deze mening vrouwe Chanty?
En daarom kosten die dingen 2x duurder dan de prijs die de zogenaamde kwaliteit waard is? Puh-lease.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je betaald idd voor het merkje en design, maar ook voor de service en degelijkheid/gebruiksvriendelijkheid van het product
Ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En daarom kosten die dingen 2x duurder dan de prijs die de zogenaamde kwaliteit waard is? Puh-lease.![]()
Erg goed hoorquote:
Chanty zweert bij haar klein Creative hoor he!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:24 schreef MMaRsu het volgende:
https://www.dynabyte.nl/image.php?i=18660&w=175
39,95 voor 1gb, veel plezier ermee chanty(
@ dat design
)
Niet alles zo serieus nemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
Ik ook. Maar iPod's zijn gewoon relaxt, dat jij ze nou kut vindquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:43 schreef Chanty87 het volgende:
Ik was anders best serieus hoor.
De ipod is wel wat overhyped, maar de mac computers zijn iedere cent dubbel en dwars waard.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En daarom kosten die dingen 2x duurder dan de prijs die de zogenaamde kwaliteit waard is? Puh-lease.![]()
Neen capibar, dit telt niet, dit is namelijk een mening. Dat van Chanty een feit.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:02 schreef capibar het volgende:
[..]
De ipod is wel wat overhyped, maar de mac computers zijn iedere cent dubbel en dwars waard.
In plaats van mijn ubergeile mac mini met afstandsbediening en dual core, had ik ook een dell kunnen kopen met een inferieur OS kunnen kopen, dat de grootste moeite heeft met multitasking.
Mijn mac mini doet het prima, en ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg veel waar voor mijn geld heb gekregen.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:22 schreef Chanty87 het volgende:
Ga nog ff doorHeb al genoeg gezeik aan m'n hoofd gehad, hoef ik dat van jou er nog ook niet bij te hebben.
Mijn meningen zijn feiten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neen capibar, dit telt niet, dit is namelijk een mening. Dat van Chanty een feit.!
Je hebt helemaal gelijk uiteraard
Sorryquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:22 schreef Chanty87 het volgende:
Ga nog ff doorHeb al genoeg gezeik aan m'n hoofd gehad, hoef ik dat van jou er nog ook niet bij te hebben.
Je had ook voor 1/5 van de prijs een pc kunnen kopen zonder OS en er dan Linux met KDE 3.5 of 4.0 kunnen draaienquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:02 schreef capibar het volgende:
[..]
De ipod is wel wat overhyped, maar de mac computers zijn iedere cent dubbel en dwars waard.
In plaats van mijn ubergeile mac mini met afstandsbediening en dual core, had ik ook een dell kunnen kopen met een inferieur OS kunnen kopen, dat de grootste moeite heeft met multitasking.
Mijn mac mini doet het prima, en ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg veel waar voor mijn geld heb gekregen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chanty, trek je niets aan van die pubers johJe hebt tenminste een eigen mening.
Als ik geen eigen mening had zou ik nu een windows-pc gekocht hebben, met een 4:3 schermquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Applesquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef capibar het volgende:
[..]
Als ik geen eigen mening had zou ik nu een windows-pc gekocht hebben, met een 4:3 scherm.
Ga jij maar lekker patsen met je shit waar je 3x teveel voor hebt betaalt om zogenaamd een mening te hebben, het kan mij geen ruk schelen waar ik op werk, als ik er maar überhaupt goed mee kan werken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:56 schreef capibar het volgende:
[..]
Als ik geen eigen mening had zou ik nu een windows-pc gekocht hebben, met een 4:3 scherm.
Ik trek me er ook vrij weinig van aan eigenlijk. Ik word die "kijk-mij-ik-heb-iets-duurs-en-het-is-zo-geweldig-want-het-kost-zoveel-en-het-ziet-er-zo-slick-uit-en-daarom-quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Links van dhr. Kankerkachel?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:16 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben officieel een ONZ fotoshop hoofd![]()
[afbeelding]
Zoek me![]()
850 euro voor een goede computer is een redelijke prijs.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker patsen met je shit waar je 3x teveel voor hebt betaalt om zogenaamd een mening te hebben, het kan mij geen ruk schelen waar ik op werk, als ik er maar überhaupt goed mee kan werken.En nog wat, dat jij Windows constant afzeikt ligt volgens mij eerder aan het feit dat je gewoon een simpele ziel bent die Windows te moeilijk vindt om op te werken en dat het zo snel crasht omdat je gewoon een prutser bent. Mac crasht net zo hard overigens.
Zo, dat moest er ff uit. I rest my case.
Ik ben de gehele Apple sekte zatquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:18 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik trek me er ook vrij weinig van aan eigenlijk. Ik word die "kijk-mij-ik-heb-iets-duurs-en-het-is-zo-geweldig-want-het-kost-zoveel-en-het-ziet-er-zo-slick-uit-en-daarom-
automatisch-beter-dan-de-concurrent"-paupers alleen een beetje spuugzat.![]()
Joahquote:
Als we het dan toch over geen-eigen-mening-hebben hebben kunnen we jou ook als voorbeeld nemen, het begint toch wel op te vallen dat je het altijd met chanty eens bent.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben de gehele Apple sekte zat![]()
Klopt. Maar ze heeft ook altijd gelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:33 schreef capibar het volgende:
[..]
Als we het dan toch over geen-eigen-mening-hebben hebben kunnen we jou ook als voorbeeld nemen, het begint toch wel op te vallen dat je het altijd met chanty eens bent.
Scherp: +1quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze heeft ook altijd gelijk
Als 1 van mijn windows programma's zou crashen dan kan ik ook nog gewoon doorwerkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:31 schreef capibar het volgende:
[..]
850 euro voor een goede computer is een redelijke prijs.
Windows kan ik prima op werken, het gaat er om dat OSX net iets gebruikersvriendelijker is, dat heeft niks met computerkennis te maken, maar met het aantal-en de moeilijkheidsgraad van de handelingen die je moet uitvoeren om je doel te bereiken te maken. Mijn mac is trouwens nog nooit gecrasht, indiviuele programma' s wel, maar UNIX is zo geprogrammeert dat mocht er een programma crashen, het niet gelijk de hele computer meeneemt, en dat vind ik echt een fundamenteel verschil tussen de beide systemen.
Volgens jou.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze heeft ook altijd gelijk
Ik ook, 80% van de tijd, maar 20% nietquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Als 1 van mijn windows programma's zou crashen dan kan ik ook nog gewoon doorwerken
Op jou kan ik nooit boos wordenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Joah
Overigens chanty, apples vind ik zeer toffe en mooie computers, hardwarematig zijn ze iets stabieler dan een gemiddelde PC, maar dat mag dan ook wel voor dat geld. Zelf vind ik het fijner om op een PC aan het werk te zijn. Maar Apples zien er gewoon te mooi uit![]()
Je bent nu toch neit boos op me heh
iddquote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:46 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Op jou kan ik nooit boos wordenNee, het zijn best leuke dingen hoor, maar niet per definitie beter dan Windows. En ik kan gewoon niet tegen het feit dat zoveel mensen lopen te patsen en stoer doen dat ze een Apple product hebben, "omdat het zo prijzig en daardoor automatisch van goede kwaliteit is", en de concurrentie afzeiken terwijl dat net zo goed werkt. Nog erger is het feit dat velen zo te koop lopen met hun iPod 'omdat ze het kunnen betalen'. Zum kosten vind ik dat
![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je zou in Central Park eens moeten kijken, 95% van de joggers daar heeft een iPod om hun arm
En ik maar denken dat ie homo was.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 21:33 schreef capibar het volgende:
[..]
Als we het dan toch over geen-eigen-mening-hebben hebben kunnen we jou ook als voorbeeld nemen, het begint toch wel op te vallen dat je het altijd met chanty eens bent.
Zegquote:
Mac hequote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:46 schreef pkwarts het volgende:
Heb alleen wel die navigatiebalk onderin vast laten lopen
LaWl, DaN GAa Ik Er sNoEiHarDUh BuBbLiNg Op drAaIuUh!!111!1quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:19 schreef rockstah het volgende:
OMG een psp. Daar kan je films op kijkuh!
Gijs doe wat nuttigs met je geld ofzo.
Ik mis ze ookquote:
Ja jij wist echt hoe je me gek kon maken goftedommequote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik mis ze ookZeker nu Rockstah weer post!
Je verveelt je serieus de tyfus he.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:33 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ja jij wist echt hoe je me gek kon maken goftedomme
Ja en ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:24 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
moet je dat elke keer melden? Of is dat zodat we er rekening mee kunnen houden?
Nou niet door mij hoor, ik breng genoeg tijd door met die gezert, vandaag nog kleden gehaalt in UTRECHTR HAHAhHAhahaHAH!!!!!!!!!!!!1111quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:35 schreef Gamedemon het volgende:
conclusie : Rockstah je word gemist jonge
Onze SbS6 FaNbOy
daar woon ik gekquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:44 schreef capibar het volgende:
[..]
Nou niet door mij hoor, ik breng genoeg tijd door met die gezert, vandaag nog kleden gehaalt in UTRECHTR HAHAhHAhahaHAH!!!!!!!!!!!!1111
oquote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:49 schreef rockstah het volgende:
Mordra je verpest alles. Nu moet ik quoten wat niet werkt.
rofl.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:05 schreef rockstah het volgende:
Gaat weer lekker de goede kant op hier
Wedden dat ik daar weer de schuld van ga krijgen?
Henkerdekenker wat smerigquote:
Oh God... Die is nog smeriger dan de vorigequote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:48 schreef rockstah het volgende:
Dat jij ooit mod bent geweest zeg.
Nog geen last van gehadquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:17 schreef Morthill het volgende:
Goedemorgen
kutmuggen 's nachts houden me weer wakker >_<
Hehe dat is altijd kut iddquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:49 schreef BMH het volgende:
Arrg.. Ik wil vandaag naar de binnenstad op zoek naar een DSL... Moet ik wachten op een DHL busje die een pakje komt ophalen.... Ze komen "tussen 12:00 & 18:00" .... Great!
De dsjes zijn er iig 's ochtends niet. Waarschijnlijk zijn ze er pas vanaf 14:00.quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:59 schreef pkwarts het volgende:
Had je vroeg op moeten staan
Royquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ook nog niet gelukkig. Muggen vallen mee dit jaar nog.
Het enige dat mij wakker houdt is Mario![]()
Lach maar... Jij krijgt hetzelfde als je eenmaal bezig bent met het halen van alle starcoins in New Marioquote:
OMGquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lach maar... Jij krijgt hetzelfde als je eenmaal bezig bent met het halen van alle starcoins in New Mario![]()
Ken je Meteos? Voor de DS? Als je die gaat spelen voor het slapen gaan zie je als je je ogen dicht doet ook nog steeds blokjes vallenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMGIk had ook ooit zo'n spelleke, Boxworld, moest je van die boxen schuiven op de kruisjes, een vet denk spel enzo. Daar ging ik ook altijd mee door in me bed(in me hoofd dan
) Echt erg! Ik doe nu nooit meer denk-spelletjes voor het slapen gaan
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo zag dat spel er uit![]()
Ik zit standaard op 20 als ik zonder praat doe. Met praat kom ik op de 26 ongeveer. Ik heb nu ook bijna alle spelletjes unlocked en als ik mn eigen scores niet meer kan verbeteren ga ik Big Brain Academy bestellen. Dat zal zo ergens volgende week zijn denk ik.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:13 schreef BMH het volgende:
Brain age..... Me brain age schommelt tussen de 21 & 32I luv the game
Ik heb het sinds vrijdag niet meer gespeeld, ik had een paar drukke dagen door vejraardagen enzoquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit standaard op 20 als ik zonder praat doe. Met praat kom ik op de 26 ongeveer. Ik heb nu ook bijna alle spelletjes unlocked en als ik mn eigen scores niet meer kan verbeteren ga ik Big Brain Academy bestellen. Dat zal zo ergens volgende week zijn denk ik.
De Makro vertelde me dat ze hem pas vrijdag in de winkel gingen leggen ivm boetesquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:18 schreef BMH het volgende:
Kep pas 6 stempels..
Anyhoo.. Nedgame (enschede) vertelde me net dat ze de DSL rond 14:00 binnen krijgen.. Waarschijnlijk hebben de winkels in centraal/west NL de dsl's al in de schappen.
Hij wordt nooit boos, hij is alleen wel zwaar teleurgesteldquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb het sinds vrijdag niet meer gespeeld, ik had een paar drukke dagen door vejraardagen enzoDus ik durf het spel niet op te starten
Straks word de Prof. boos op mij
![]()
die game is gejat van sokoban, google daar maar opquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMGIk had ook ooit zo'n spelleke, Boxworld, moest je van die boxen schuiven op de kruisjes, een vet denk spel enzo. Daar ging ik ook altijd mee door in me bed(in me hoofd dan
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, zonde van je dag.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:59 schreef Laniboekje het volgende:
Slapen moet je 's nachts doen, niet 's ochtends!![]()
Je moet ook niet gaan nadenken als je niet kan slapenquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:59 schreef Laniboekje het volgende:
Ja verdomme he, kon ik vannacht dus niet slapen. Dus na echt eeeeeuwen en dan ook eeeeuwen nadenken ging ik maar eens even op de klok kijken: 05.30u
Nou, ik dacht dus zo als ik nu gewoon nog even anderhalfuur op bed ga liggen dan is het een normale tijd om er uit te gaan en te gaan leren. Zo gezegd, zo gedaan.. werd ik pas om fokking 12.30u wakker! Ja, dat was niet de bedoeling!![]()
Slapen moet je 's nachts doen, niet 's ochtends!![]()
Wat moet je dan?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:07 schreef capibar het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan nadenken als je niet kan slapen.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zou eigenlijk een gratis telefoonnummer moeten zijn waarnaar je kunt bellen. Eén van onze profs op de TU zou een ideale man zijn om dan slaapverhaaltjes te vertellen. Ik durf te wedden dat je na 2 minuten slaapt dan
Nu maar vast besteld, week levertijd vanaf LikSangquote:Op woensdag 21 juni 2006 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit standaard op 20 als ik zonder praat doe. Met praat kom ik op de 26 ongeveer. Ik heb nu ook bijna alle spelletjes unlocked en als ik mn eigen scores niet meer kan verbeteren ga ik Big Brain Academy bestellen. Dat zal zo ergens volgende week zijn denk ik.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik me toen hij mod was ook al over.quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:48 schreef rockstah het volgende:
Dat jij ooit mod bent geweest zeg.
Ik had eerst zoiets op mijn telefoon, maar dan met pinguins die ijsblokken duwden.quote:Op woensdag 21 juni 2006 12:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik me toen hij mod was ook al over.
Ach iedereen maakt fouten hé. Wees bij dat hij het niet meer isquote:
Die kutmods die hem gekozen hebben.quote:
Eikels zijn datquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die kutmods die hem gekozen hebben.
Viezerikquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond MM een prima mod, want hij luisterde beter naar mij dan Kwart en Peri
Nu wordt Chanty weer boos, want je laat zien dat je een Mac hebt!!! Misschien is ze wel jaloers ofzo...quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:40 schreef capibar het volgende:
ROFFELROFFEL, CHEcCCCCCK DE TIJDd!!11!!11111111111!1!!
[afbeelding]
Jij vraagt er gewoon om hè? Ik word boos om pisventjes zoals jij die maar door blijven zagen. Bok lekker op met je kutopmerkingen ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nu wordt Chanty weer boos, want je laat zien dat je een Mac hebt!!! Misschien is ze wel jaloers ofzo...
Pfff, kom op zegquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jij vraagt er gewoon om hè? Ik word boos om pisventjes zoals jij die maar door blijven zagen. Bok lekker op met je kutopmerkingen ofzo.
Dus je zegt dat hij gelijk heeft.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:32 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Jij vraagt er gewoon om hè? Ik word boos om pisventjes zoals jij die maar door blijven zagen. Bok lekker op met je kutopmerkingen ofzo.
Neen, alleen om het feit dat kindje Tomasso z'n kinderachtige smoel niet kan houden en gewoon loopt te stoken. En daar kan ik niet tegen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je zegt dat hij gelijk heeft.Je word boos
Als mensen stom zijn, zoals tomasso vast en zeker wel is, kan je ze gewoon negerenquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:43 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Neen, alleen om het feit dat kindje Tomasso z'n kinderachtige smoel niet kan houden en gewoon loopt te stoken. En daar kan ik niet tegen.
En jij kan daar niet op een normale manier over discussiëren blijkbaar? Natuurlijk, het is leuker om op mijn zenuwen te werken door erover door te ouwehoeren, had ik moeten weten.quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Pfff, kom op zeg. Wie zegt dat capibar en ik er de hele mee aan het pimpen en patsen zijn? Jij maakt er zo'n probleem van dat wij een Mac plezieriger vinden werken...
Neequote:Op woensdag 21 juni 2006 14:47 schreef Chanty87 het volgende:
Anyway, moving on. Iemand al een DS Lite gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |